Strona 2 z 2

: 2015-09-02, 22:41
autor: SID
kurpiu pisze:
SID pisze:
jak znam Kurpia to i tak kupi używkę poniżej 1000 zl :-)
Zebys sie nie zdziwil:)
trzymam kciuki ! bo póki samemu człowiek nie przetestuje czegoś lepszego to dalej będzie chwalił z pozoru tańsze

: 2015-11-03, 07:33
autor: Arkadio
jezdzil ktos na tym zestawie ... Interesuje mnie, czy znosi to ostry STREET RACING ?

http://allegro.pl/zawieszenie-eibach-bi ... 69501.html

: 2015-11-03, 15:01
autor: SID
sprzedałęm tego trochę na forum u nas - powinni się wypowiedzieć

: 2015-11-03, 16:54
autor: nitro20
Zakupiłem w zeszłym tygodniu gwint HR, używkę w pięknym stanie,wygląda prawie jak nowy, śruby od regulacji można kręcić jednym palcem.
Kosztował prawie tyle co nowe AP, ale mam bardzo dobre wspomnienia z HR i stwierdziłem ze lepiej używany HR niż nowe AP.

W poprzednim aucie HR był twardy nawet bardzo, nic się nie bujało na zakrętach.

Wyraźnie było czuć auto, np. kiedy zaczyna uciekać dupka.
Miałem jednak całe zawieszenie na poliuretanach, to pewnie swoje tez robiło.

HR ma ogromny plus, jest w pełni serwisowalny w Zerkopolu, czyli tam gdzie robią bilsteina.
Z tego co się orientuję to HR to amory bilsteina i sprężyny HR złożone w jeden zestaw - dla mnie było to bardzo ważne.

Ps. Interesował się ktoś tematem poliuretanów do naszych bryczek ?

: 2015-11-04, 14:23
autor: Trewor
nitro20 pisze:Z tego co się orientuję to HR to amory bilsteina i sprężyny HR złożone w jeden zestaw
Gwint H&R ma komponenty H&R. Bilstein daje amory do kitów B12 Eibacha

: 2015-11-26, 18:03
autor: stryku
Mam gwint Vogtland i jak dla mnie jest super