Strona 2 z 3

: 2015-09-16, 21:35
autor: herman30
po prawej jest chyba wejscie nagrzewnicy, po lewej klima..chyba ze trzeba wywalic aku i cos za nim jest?

: 2015-09-16, 21:42
autor: razk
herman30 pisze:po prawej jest chyba wejscie nagrzewnicy, po lewej klima..chyba ze trzeba wywalic aku i cos za nim jest?
U mnie obok aku jest otwor (pusty) przez ktory bez problemu przepuscilem wezyk do kabiny. Do miejsca gdzie siedzi aku przepuscilem przez uszczelke przez ktora wchodzi cienki przewod mniej wiecej na srodku komory silnika moze lekko z prawej. Nie mam Ci jak zdjecia zrobić bo siedze teraz w norwegii a auto w pl

: 2015-09-16, 22:45
autor: herman30
Dalrm rade:) dzieki

: 2015-09-16, 23:28
autor: ARAS200
herman30 pisze:Dalrm rade:) dzieki
no narescie :mrgreen:

: 2015-09-21, 22:35
autor: razk
Ponawiam putanie:


A jak powinny by dv zamontowane? Mam tak od kupna i skoro jest nie tak jak trzeba wolalbym to poprawic. Przepatrzylem zdjecia w google i wychodzi ze powinny byc tak jakby w poziomie nie w pionie. Czyli wychodzi ze trzebaby zamienic miejscami te grube węże. Jest jednak tez sporo zdjec z dv zamontowanymi w pionie jak u mnie.

Jesli sa zle to jaki to ma wplyw na dzialanie silnika?

[ Dodano: 2015-09-21, 22:35 ]
Z tego co sie zorientowalem DV moze byc montowany na dwa sposoby i zaden z nich nie jest zly.

Mozna o tym poczytac np. tu: http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lves/page1

Nie wszystko co jest nie tak jak u Ciebie musi byc zle ;)

: 2015-10-02, 19:15
autor: males93
Witam. Dziś zamontowałem w swojej esce wskaźnik i nie wiem czy dobrze pokazuje

Na odpalonym silniku obroty ok 900
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5610CC45

Tak podłączyłem
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5610CB8B

Przy gazowaniu w miejscu 0.5 podczas jazdy na każdym biegu 0.5 czasem 0.6
Kabelki od wskaźnika były 3 - czarny (-) czerwony(+) i pomarańczowy (zaizolowałem nie wiem od czego)

Teraz pytanie czy to ja coś źle podłączyłem czy w esce jest coś na ch..a ?

: 2015-10-03, 10:02
autor: razk
Ja tez tak podlaczylem. Na odpalonym pokazuje jak u ciebie. Jak dodam gazu na luzie tez tak do ok 0,5 sie wychyla. Podczas jazdy np. 3 bieg przy ok. 2800 obr. pokazuje 1,2 bar.

O ile dobrze pamietam trzeci kabelek jest od zmiany podswietlenia jak wlaczasz swiatla

: 2015-10-03, 10:05
autor: males93
u mnie na każdym po tyle jest może w serii musi tyle ładować :?:

: 2015-10-03, 10:14
autor: razk
Z tego co wiem to seria laduje 0,9. Moze wchodzi w tryb awaryjny ze jest tylko 0,4-0,5? Albo nieszczelnosc

: 2015-10-03, 19:06
autor: males93
Wszystko mozliwe ese mam od 2 tygodni wiec roboty jest i trzeba ja odchwaścić po poprzednim włascicielu...

: 2015-10-06, 12:35
autor: ARAS200
razk pisze:Z tego co wiem to seria laduje 0,9. Moze wchodzi w tryb awaryjny ze jest tylko 0,4-0,5? Albo nieszczelnosc
0.4-05 laduje przy rozpietym N75...wiec szczelnosc a potem nowy zaworek👍

: 2015-10-14, 13:06
autor: males93
egt x2 i pompuje 1.2 :D

: 2015-10-14, 16:27
autor: KCR
a nie lepiej zapodać sobie sondę obd z modułem bluetooth za 23 zł i mieć wszystkie wskazania na dajmy na to smartfonie? Wsadzić jakiegoś starego szajsunga zamiast środkowej kratki nawiewu i wypas jak ta lala ;p

https://youtu.be/3FKdNYavIcQ

: 2015-10-14, 21:59
autor: Warmooz
próbowałeś tego cuda na elm327? bo u mnie pokazuje tylko kilka wskazań, w większości bezużytecznych do jakiejkolwiek diagnostyki.

: 2015-10-14, 22:03
autor: KCR
Jeszcze nie bo dopiero niedawno się dowiedziałem o takim bajerku. Ale kumpel ma i sobie chwali. Pytanie czy masz dobry soft, wskazania powinny być dobre bo przecież to są odczyty z czujników, przynajmniej tak mi się wydaje.