Montaż wskaźnika Boost
U mnie obok aku jest otwor (pusty) przez ktory bez problemu przepuscilem wezyk do kabiny. Do miejsca gdzie siedzi aku przepuscilem przez uszczelke przez ktora wchodzi cienki przewod mniej wiecej na srodku komory silnika moze lekko z prawej. Nie mam Ci jak zdjecia zrobić bo siedze teraz w norwegii a auto w plherman30 pisze:po prawej jest chyba wejscie nagrzewnicy, po lewej klima..chyba ze trzeba wywalic aku i cos za nim jest?
Ponawiam putanie:
A jak powinny by dv zamontowane? Mam tak od kupna i skoro jest nie tak jak trzeba wolalbym to poprawic. Przepatrzylem zdjecia w google i wychodzi ze powinny byc tak jakby w poziomie nie w pionie. Czyli wychodzi ze trzebaby zamienic miejscami te grube węże. Jest jednak tez sporo zdjec z dv zamontowanymi w pionie jak u mnie.
Jesli sa zle to jaki to ma wplyw na dzialanie silnika?
[ Dodano: 2015-09-21, 22:35 ]
Z tego co sie zorientowalem DV moze byc montowany na dwa sposoby i zaden z nich nie jest zly.
Mozna o tym poczytac np. tu: http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lves/page1
Nie wszystko co jest nie tak jak u Ciebie musi byc zle ;)
			
			
									
						
										
						A jak powinny by dv zamontowane? Mam tak od kupna i skoro jest nie tak jak trzeba wolalbym to poprawic. Przepatrzylem zdjecia w google i wychodzi ze powinny byc tak jakby w poziomie nie w pionie. Czyli wychodzi ze trzebaby zamienic miejscami te grube węże. Jest jednak tez sporo zdjec z dv zamontowanymi w pionie jak u mnie.
Jesli sa zle to jaki to ma wplyw na dzialanie silnika?
[ Dodano: 2015-09-21, 22:35 ]
Z tego co sie zorientowalem DV moze byc montowany na dwa sposoby i zaden z nich nie jest zly.
Mozna o tym poczytac np. tu: http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lves/page1
Nie wszystko co jest nie tak jak u Ciebie musi byc zle ;)
Witam. Dziś zamontowałem w swojej esce wskaźnik i nie wiem czy dobrze pokazuje
Na odpalonym silniku obroty ok 900
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5610CC45
Tak podłączyłem
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5610CB8B
Przy gazowaniu w miejscu 0.5 podczas jazdy na każdym biegu 0.5 czasem 0.6
Kabelki od wskaźnika były 3 - czarny (-) czerwony(+) i pomarańczowy (zaizolowałem nie wiem od czego)
Teraz pytanie czy to ja coś źle podłączyłem czy w esce jest coś na ch..a ?
			
			
									
						
										
						Na odpalonym silniku obroty ok 900
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5610CC45
Tak podłączyłem
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5610CB8B
Przy gazowaniu w miejscu 0.5 podczas jazdy na każdym biegu 0.5 czasem 0.6
Kabelki od wskaźnika były 3 - czarny (-) czerwony(+) i pomarańczowy (zaizolowałem nie wiem od czego)
Teraz pytanie czy to ja coś źle podłączyłem czy w esce jest coś na ch..a ?
a nie lepiej zapodać sobie sondę obd z modułem bluetooth za 23 zł i mieć wszystkie wskazania na dajmy na to smartfonie? Wsadzić jakiegoś starego szajsunga zamiast środkowej kratki nawiewu i wypas jak ta lala ;p
https://youtu.be/3FKdNYavIcQ
			
			
									
						
							https://youtu.be/3FKdNYavIcQ
Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
			
						

