Moderatorzy: buba, Mod-Team
-
bartektrn
- Posty: 43
- Rejestracja: 2015-05-14, 06:01
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: bartektrn »
Ale tam chyba były już te nieszczęsne FSI z zapychającymi się kolektorami no i do gazu o wile trudniejsze .
Jeśli się mylę proszę minie poprawić
-
emay
- Posty: 1407
- Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
-
Kontakt:
Post
autor: emay »
Był BFM oraz BAT które są MPI
-
bartektrn
- Posty: 43
- Rejestracja: 2015-05-14, 06:01
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: bartektrn »
Dobrze wiedzieć

dzięki za oświecenie
-
buba
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
-
Kontakt:
Post
autor: buba »
4,2 w C6 to kupa i zupelnie inny silnik niz w D3
-
Warmooz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
-
Kontakt:
Post
autor: Warmooz »
BFM'a właśnie nie było i tu jest problem.
-
Kamil_D
- Posty: 229
- Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
- Lokalizacja: Przasnysz
- Płeć:
-
Kontakt:
Post
autor: Kamil_D »
niech kupi rs6 i bedzie po problemie :)
-
emay
- Posty: 1407
- Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
-
Kontakt:
Post
autor: emay »
Warmooz pisze:BFM'a właśnie nie było i tu jest problem.
No to zostaje BAT