Strona 2 z 2

: 2015-08-21, 23:08
autor: Warmooz
Jakie masz ciśnienie na reduktorze ustawione? jeśli szarpie na zimnym to może czasu wtrysków schodzą za nisko i wtryski się gubią? Mam te same wtryski, elektronika Stag 300-6 ISA2 , reduktory magic big i ten problem nie występuje ale ciśnienie mam ustawione dość nisko, chyba 1 bar albo nawet poniżej.

: 2015-08-21, 23:35
autor: mik-17
Jak nie wymieniałeś świec od kiedy szarpie to wymień.
Świece na benzynie mogą chodzić ok a na LPG już nie koniecznie.
Sprawdź moduły zapłonowe i cewki.

Ciśnienie na reduktorze ma 1.1 Bar.

Możesz spróbować zejść niżej z ciśnieniem na reduktorze.

: 2015-08-22, 00:26
autor: daw2
Auto szarpie odkąd je kupiłem. Swiece i cewki są nowe. Szkoda ,żę bliżej nie mieszkasz byśmy podmienili ecu i było by wiadomo.

: 2015-08-22, 08:45
autor: kluczykpl
Na te twoje szarpanie to chybs tylko patent Prinsa pomoze, warto sprobowac.9860871200_1360269230.jpg
Wiele 2,7 bit szarie, moje tez szapralo ale ustawienie odpowiednie instalacji(lpg tech)i korekta map ecu benzyny i jest calkiem oki.

: 2015-08-22, 08:54
autor: daw2
Jaka korekta ECU? Napisz coś więcej?

: 2015-08-22, 14:50
autor: Pasi
Panowie, ta dyskusja nie ma jakiegokolwiek przełożenia, daw2, nie chce pojąć że 2.7bit jest na tyle specyficzny iż każdy komponent ma znaczenie.

do Ghosta ma 450 km krajkówką 550 autostradami.

Prosty wybór albo jedzie i ogarnia z osobą któa ma pojęcie albo dalej lata dławiącym się autem i nie przyjmuje do głowy że potrzebuje 2ch reduktorów odpowiednich długości przewodóww instalacji. Korekta AFR i te wszystkie inne czarnomagiczne pierdółki.

: 2015-08-22, 15:21
autor: kluczykpl
Zaczep sobie sonde AFR i go odpal na Pb to zobaczysz o korekte jakies mapy chodzi, dodam tylko ze zimnie paliwo dlugo odparowuje, wnioski wyciagniesz sam po tym jak zobaczysz AFR

: 2015-08-24, 19:53
autor: Warmooz
Pasi pisze:Panowie, ta dyskusja nie ma jakiegokolwiek przełożenia, daw2, nie chce pojąć że 2.7bit jest na tyle specyficzny iż każdy komponent ma znaczenie.

do Ghosta ma 450 km krajkówką 550 autostradami.

Prosty wybór albo jedzie i ogarnia z osobą któa ma pojęcie albo dalej lata dławiącym się autem i nie przyjmuje do głowy że potrzebuje 2ch reduktorów odpowiednich długości przewodóww instalacji. Korekta AFR i te wszystkie inne czarnomagiczne pierdółki.
2gi reduktor nic nie da jeśli u niego szarpanie jest na małym obciążeniu, nie róbmy z 2.7 jakiegoś magicznego silnika, procesy w nim zachodzące są te same co w innych. Jak dla mnie problem jest albo w zbyt dużym ciśnieniu albo może sterownik realizuje jakieś dotryski które trzeba wyciąć? Przypomnij mi się na PW, jak wrócę do polski to zgram swoje ustawienia, może uda się je wgrać na Twój sterownik i zobaczysz czy działa.