Strona 2 z 3

: 2015-07-15, 13:14
autor: bracus
a jak psikus wyjdzie i za 3 - 5 tyś kilometrów zaczną się odzywać łańcuchy w tych "niby regenerowanych" głowicach ? i przyjdzie wyskoczyć kolejne 4000 zł ? :-) czy znowu ryzykujemy i szukamy używek ? nikt nie da gotowego przepisu co i jak zrobić bo w jednym samochodzie ten sam setup co w drugim jeździ bez awaryjnie i nabija tysiące kilometrów a ten drugi z podnośnika na podnośnik - tuning sam w sobie to ryzyko a jak już słyszę jak ktoś pyta o "bezpieczny setup" to ja mówię bezpieczna to nawet seria w 15 letnim samochodzie nie jest przy zero jedynkowych stanach pedału gazu :)
i nie odczytuj tego co piszę jako złośliwość - takie są realia

: 2015-07-15, 14:52
autor: ovvero
wg mnie warto przejść na K04 RS4, nawet jak wyjdzie 380 KM to nie ma dramatu bo samochód jest bardzo szybki. A jak bedzie za mało to można walczyć dalej: głowice, kolektory itd.

: 2015-07-15, 15:01
autor: luk448
Jak ma byc 450+ to k04 z rs6

: 2015-07-15, 18:34
autor: Peter23
Myśle że 430-440 by wystarczyło tylko ja własne mam takie coś ze lube wszystko mec na igłe zrobione i dla tego mam zamiar przed zmianami zrobic troszkę koło slnika rozebrać go może pierścienie nowe panewki uszczelnić go i dopiero dawać setup. Ja wiem że tuning jest niebezpieczny bo czasem może z tego nic nie wyjść. Ale oto chodzi żeby meć te emocje co to z tego będzie :mrgreen:

: 2015-07-15, 19:18
autor: luk448
Juz wiec wiesz co trzeba bylo by zmienic ale sadze ze aby te ok 450 bylo zrobione z glowa to trzeba takze zainwestowac w hamulce,sprzeglo...wiec koszta tez wzrosną.

: 2015-07-15, 19:32
autor: Peter23
a jeszcze takie pytanko jak z kolektorem ssącym i trujnikiem ???

: 2015-07-15, 19:33
autor: bracus
weź Ty może poszukaj po prostu silnika z rsa - zrobisz głowice w sensie te rsowe bo wszystkie są popękane i masz to co chcesz w możliwie najmocniejszym i bezawaryjnym setupie

: 2015-07-15, 19:35
autor: luk448
Jest to dosc dobre rozwiazanie.

: 2015-07-15, 19:43
autor: Peter23
Zobaczymy co z tego wyjdzie zaczne od wydechy, icka potem przednie hamulce od rs a potem sie zobaczy jak już silnik wyciągnę co zrobię czy zmienię na rs czy zostanie agb

: 2015-07-15, 19:56
autor: bracus
ta a później zaczniesz w dolocie grzebać i się okaże że trzeba przespawać rury od icka - mówię - nic po kolei - siadasz - kartka papieru i piszesz a później robisz i zaoszczędzisz 20% kasy lekko licząc robiąc to na raz - nie mówię nawet o czasie pozostawania samochodu w warsztacie :)

: 2015-07-15, 20:09
autor: Papol
Pompa paliwa srednia cena 300-650
Turbo srednia cena 3-5 tys
,wtryski srednia cena 650-1300
sprzeglo srednia cena 1500-3500
, fmic srednia cena 1200-2000
, hamulce srednia cena 1800-2500
wydech srednia cena 1600-3500
swiece 300
, dv, 400

Koszt machanika i zapewne jeszcze pare tys doliczyc na inne ktore zapomnialem ... taka szybka kalkulacja

: 2015-07-15, 22:10
autor: gowor86
Policzyłem ostatnio moje wydatki na auto i twierdzę jak robić to wszystko odrazu bo mniej się wyda.
Ogólny koszt modyfikacji trzeba liczyć około 25tysi plus minus 5tysi

: 2015-07-15, 23:12
autor: lukfk
Jak ci starczy 430hp, to zrób sobie program, na 330hp i strzelaj z nitro 100hp :-)
Wymieniasz sprzęgło za 2000zł
kupujesz nitro za 2500zł
strojenie 1500zł
i za 6000zł nasz 430 konną bestię w wersji budżetowej :-)
zaoszczędzoną kasę można przeznaczyć na naprawy bieżące

: 2015-07-16, 07:26
autor: Peter23
tak zrobie ze na razie dozbieram resztę gratów i potem się wezmę za zmiany bo robić coś 2 albo 3 razy to sie mija z celem troche

: 2015-07-16, 21:40
autor: mogi90
Peter23 pisze:tak zrobie ze na razie dozbieram resztę gratów i potem się wezmę za zmiany bo robić coś 2 albo 3 razy to sie mija z celem troche
Coś o tym wiem bo mój projekt w czasie realizacji zmienił się trzy razy :roll: