Strona 2 z 3

: 2015-06-16, 13:16
autor: Papol
Tak dp eresowe sa wieksze ...

: 2015-06-16, 18:23
autor: pyk221
ten gostek ma do sprzedania caly kompletny oem wydech od rs4 razem z DP. czyli mam rozumiec ze bedzie pasowal P&P do mojej eSki?tak? sory ze tak pytam ale ja dopiero zaczynam swoja przygode z 2.7biturbo

: 2015-06-16, 18:41
autor: Papol
Tak

: 2015-06-16, 19:13
autor: mlodybmx
Zderzaka z tyłu nie trzeba podciąć pod większe końcówki czasem?


W temacie ADIego przewinął się taki wątek stąd moje pytanie...
ADI pisze:
lotdin pisze:
ADI pisze:końcowy tłumik z rs? powiekszałes dziure w zderzaku ?
koncowki z rs4, zderzak trzeba bylo przyciac

: 2015-06-16, 19:45
autor: buba
Trzeba belke ciac i slizgi przestawic

: 2015-06-16, 21:05
autor: ARAS200
buba pisze:Trzeba belke ciac i slizgi przestawic
Ze jak ??? hehe :mrgreen: :lol: :lol: '

Tak od siebie powiem...Uwalniaj tlumik na jak najlepszym przelocie...jak masz mozliwosc wieksza srednica wszystkiego...niedosc ze lepiej bedzie gadac, to nie bedziesz wracac do kwesti tlumika:) Ja mam 3'' downpipe bez katow 2.5'' i tylko Milltek koncowy... gada ze az na ssaniu rano sasiadow budze... :lol: :lol: :lol: i tak maja wlasnie wiedziec, jak chodzi stare poczciwe V6 z dodatkiem Biturbo

: 2015-06-16, 21:28
autor: RooS
ARAS200 pisze:... gada ze az na ssaniu rano sasiadow budze... :lol: :lol: :lol: i tak maja wlasnie wiedziec, jak chodzi stare poczciwe V6 z dodatkiem Biturbo
potwierdzam i przyłączam się do tego typu działania :D choć na trasy to to się nie nadaje...

: 2015-06-17, 08:42
autor: ARAS200
RooS pisze:
ARAS200 pisze:... gada ze az na ssaniu rano sasiadow budze... :lol: :lol: :lol: i tak maja wlasnie wiedziec, jak chodzi stare poczciwe V6 z dodatkiem Biturbo
potwierdzam i przyłączam się do tego typu działania :D choć na trasy to to się nie nadaje...
Jak chcesz Na trasy to kupuj dobrego diesla! V6 biturbo to zabawka! Pali Ile wlejesz😊

: 2015-06-17, 10:25
autor: skalarx
Jeżeli chodzi o kompletny wydech RS4 do S4 to końcówki są niżej niż w S4 i są za szerokie dla zderzaka S4 - nie wejdą bez cięcia. Druga sprawa to to, że jeżeli założysz kompletny wydech od RS4 + DP bez katów (jakiekolwiek S4 czy RS4), to środkowy tłumik będzie wydawał nie miłosierne charczenie przy wyższych obrotach. Nie spodoba Ci się to na bank. Brzmi jak być miał dziurę w tłumiku i blacha trzepotała na wietrze :lol: . Musisz przerobić wydech i zamiast środkowego wstawić rurkę albo inny tłumik.

: 2015-06-17, 10:38
autor: bracus
i jeszcze pod innym kątem jest ta końcówka w rs'ie jak w s4

: 2015-06-17, 22:59
autor: quattrobokiem
Gdzie kucharek szesc tam nie
Ma co jesc! Moglby ktos napisac konkretnie jak to jest z tym kompletnym wydechem od rs4 z dp...jak to pasuje pod s4. Bo co pist to inna odpowiedz

: 2015-06-18, 09:59
autor: skalarx
quattrobokiem pisze:Gdzie kucharek szesc tam nie
Ma co jesc! Moglby ktos napisac konkretnie jak to jest z tym kompletnym wydechem od rs4 z dp...jak to pasuje pod s4. Bo co pist to inna odpowiedz
Napisałem Ci jak jest. Mam DP chinole i miałem cały wydech RS, ale wymieniłem środkowy ze względu na opisany efekt. Efekt jest potwierdzony na 100% u każdego kto zakładał taki wydech. A DP czy chinole czy ori S/RS, jak puste, to bez różnicy.

: 2015-06-18, 12:01
autor: buba
U mnie 6 kombinacja wydechu zaczela pracowac tak jak powinna. Ori, chinole, kombinacje na maxa. Jedyne rozwiazanie to zrobienie dobrych nowych tlumikow. Reszta nie nadaje sie do uzytkowania

: 2015-06-18, 20:53
autor: Flyer
buba pisze:U mnie 6 kombinacja wydechu zaczela pracowac tak jak powinna. Ori, chinole, kombinacje na maxa. Jedyne rozwiazanie to zrobienie dobrych nowych tlumikow. Reszta nie nadaje sie do uzytkowania
Co tanie to drogie, niestety.

: 2015-06-18, 22:52
autor: Warmooz
buba pisze:U mnie 6 kombinacja wydechu zaczela pracowac tak jak powinna. Ori, chinole, kombinacje na maxa. Jedyne rozwiazanie to zrobienie dobrych nowych tlumikow. Reszta nie nadaje sie do uzytkowania
buba pochwal się jaki wydech masz teraz? u kogo robiłeś tłumiki? masz jakiś filmik jak to teraz gada?