Strona 2 z 6
					
				
				: 2015-06-01, 01:31
				autor: Szupryk
				Ori k04 z rs4  

 
			
					
				
				: 2015-06-01, 07:47
				autor: Admin RS
				Ani bym nie poznał że to Norbiego fura była  

 
			
					
				
				: 2015-06-01, 09:58
				autor: Trewor
				SID pisze:
ps: sprawdz dobrze czy kola dokrecone 

 
Auto solidnie potestowane, koła się trzymają  

 
			
					
				
				: 2015-06-01, 10:47
				autor: Papol
				Na seriii turbach prawie 500 kunia to na eres6 turbach nie wychodzi tyle ... niezle ... motorownia musi byc zdrowa
			 
			
					
				
				: 2015-06-01, 10:56
				autor: bracus
				mierzone było na normalnym paliwie ile ma mocy ?chyba że będziesz się ciągle poruszał na  Aralu 102 (o ile macie takie coś na stacjach bo u nas nie ma)
			 
			
					
				
				: 2015-06-01, 11:14
				autor: aw69
				Na seriii turbach prawie 500 kunia to na eres6 turbach nie wychodzi tyle
na RS6 wychodzi pod 600 KM 
[ Dodano: 2015-06-01, 11:14 ]
chyba że będziesz się ciągle poruszał na Aralu 102 (o ile macie takie coś na stacjach bo u nas nie ma)
będzie potrzebna korekta softu pod polskie realia paliwowe
 
			
					
				
				: 2015-06-01, 13:22
				autor: Flyer
				Dla bezpieczeństwa wystroiłbym to chyba od nowa na Polskim paliwie, chyba, że GTO zrobi jakąś mini korektę zdalnie ;)
Fajnie, że jest na forum to auto nadal. Pięknie się prezenci.
			 
			
					
				
				: 2015-06-01, 13:22
				autor: y0p5
				Czyli pod nitro 100 z shela korekta softu ?
			 
			
					
				
				: 2015-06-01, 13:30
				autor: Flyer
				Stroiłbym właśnie na VPR, najlepsze paliwo jeśli zależy Ci na większej mocy :)
			 
			
					
				
				: 2015-06-01, 13:33
				autor: luk448
				Jak ma kolega te stacje pod nosem to i owszem.
			 
			
					
				
				: 2015-06-01, 13:40
				autor: y0p5
				Mam shella po nosem :) Pytanie brzmi jesli auto bylo strojone na aralu 102, teraz bede jezdzil na shellu nitro 100, to czy konieczna jest korekta ?
			 
			
					
				
				: 2015-06-01, 13:49
				autor: luk448
				A to niech sie tunerzy wypowiedzą  

 
			
					
				
				: 2015-06-01, 13:53
				autor: bracus
				zawsze się stroi na tym na czym się będzie jeździć - wydawać by się mogło że 100 a 102 to niewielka różnica - chociaż nie zawsze ta liczba oznacza faktyczną liczbę oktan (np. na niemieckiej 98 robiłem 50 - 70 kilometrów więcej na tej samej trasie niż na tej tankowanej w pl)
poza tym pytanie czy ten wynik to "ostatnie soki" na tej 102 - wtedy korekta musi być zrobiona na 100%
wynik bardzo dobry ale sam rafałek napisał że dzięki aralowi tak że trzeba się liczyć z tym że ze 20 koni się rozbiegnie jak nic (chyba że będziesz pompować "ile wyda")  

 i oby się wtedy stuki pojawiły wcześniej jak mocne stuknięcie  
 
   
  
 
			
					
				
				: 2015-06-01, 14:29
				autor: Flyer
				y0p5 pisze:Mam shella po nosem :) Pytanie brzmi jesli auto bylo strojone na aralu 102, teraz bede jezdzil na shellu nitro 100, to czy konieczna jest korekta ?
Moim zdaniem dla bezpieczeństwa tak. Musisz po prostu zapytać GTO, bo to pewnie on stroił auto.
Może być tak, że nic się nie będzie działo, a może być tak, że po jednym sprincie do 250kmh popłynie tłok... bo jednak różnica w paliwach w PL, a DE jest spora.
 
			
					
				
				: 2015-06-01, 16:36
				autor: Papol
				aw69 pisze:Na seriii turbach prawie 500 kunia to na eres6 turbach nie wychodzi tyle
na RS6 wychodzi pod 600 KM 
[ Dodano: 2015-06-01, 11:14 ]
chyba że będziesz się ciągle poruszał na Aralu 102 (o ile macie takie coś na stacjach bo u nas nie ma)
będzie potrzebna korekta softu pod polskie realia paliwowe
 
Chodzilo mi ze wlasnie ze na rs6 sa auta ktore nie maja tyle co on na tys z rs4.. wiec to auto musi buc zdrowe skoro na mniejszych tyle wydal ..