Strona 2 z 6

: 2015-06-01, 01:31
autor: Szupryk
Ori k04 z rs4 ;-)

: 2015-06-01, 07:47
autor: Admin RS
Ani bym nie poznał że to Norbiego fura była ;-)

: 2015-06-01, 09:58
autor: Trewor
SID pisze:
ps: sprawdz dobrze czy kola dokrecone :-)
Auto solidnie potestowane, koła się trzymają :-D

: 2015-06-01, 10:47
autor: Papol
Na seriii turbach prawie 500 kunia to na eres6 turbach nie wychodzi tyle ... niezle ... motorownia musi byc zdrowa

: 2015-06-01, 10:56
autor: bracus
mierzone było na normalnym paliwie ile ma mocy ?chyba że będziesz się ciągle poruszał na Aralu 102 (o ile macie takie coś na stacjach bo u nas nie ma)

: 2015-06-01, 11:14
autor: aw69
Na seriii turbach prawie 500 kunia to na eres6 turbach nie wychodzi tyle

na RS6 wychodzi pod 600 KM

[ Dodano: 2015-06-01, 11:14 ]
chyba że będziesz się ciągle poruszał na Aralu 102 (o ile macie takie coś na stacjach bo u nas nie ma)
będzie potrzebna korekta softu pod polskie realia paliwowe

: 2015-06-01, 13:22
autor: Flyer
Dla bezpieczeństwa wystroiłbym to chyba od nowa na Polskim paliwie, chyba, że GTO zrobi jakąś mini korektę zdalnie ;)

Fajnie, że jest na forum to auto nadal. Pięknie się prezenci.

: 2015-06-01, 13:22
autor: y0p5
Czyli pod nitro 100 z shela korekta softu ?

: 2015-06-01, 13:30
autor: Flyer
Stroiłbym właśnie na VPR, najlepsze paliwo jeśli zależy Ci na większej mocy :)

: 2015-06-01, 13:33
autor: luk448
Jak ma kolega te stacje pod nosem to i owszem.

: 2015-06-01, 13:40
autor: y0p5
Mam shella po nosem :) Pytanie brzmi jesli auto bylo strojone na aralu 102, teraz bede jezdzil na shellu nitro 100, to czy konieczna jest korekta ?

: 2015-06-01, 13:49
autor: luk448
A to niech sie tunerzy wypowiedzą ;-)

: 2015-06-01, 13:53
autor: bracus
zawsze się stroi na tym na czym się będzie jeździć - wydawać by się mogło że 100 a 102 to niewielka różnica - chociaż nie zawsze ta liczba oznacza faktyczną liczbę oktan (np. na niemieckiej 98 robiłem 50 - 70 kilometrów więcej na tej samej trasie niż na tej tankowanej w pl)
poza tym pytanie czy ten wynik to "ostatnie soki" na tej 102 - wtedy korekta musi być zrobiona na 100%
wynik bardzo dobry ale sam rafałek napisał że dzięki aralowi tak że trzeba się liczyć z tym że ze 20 koni się rozbiegnie jak nic (chyba że będziesz pompować "ile wyda") ;-) i oby się wtedy stuki pojawiły wcześniej jak mocne stuknięcie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2015-06-01, 14:29
autor: Flyer
y0p5 pisze:Mam shella po nosem :) Pytanie brzmi jesli auto bylo strojone na aralu 102, teraz bede jezdzil na shellu nitro 100, to czy konieczna jest korekta ?
Moim zdaniem dla bezpieczeństwa tak. Musisz po prostu zapytać GTO, bo to pewnie on stroił auto.

Może być tak, że nic się nie będzie działo, a może być tak, że po jednym sprincie do 250kmh popłynie tłok... bo jednak różnica w paliwach w PL, a DE jest spora.

: 2015-06-01, 16:36
autor: Papol
aw69 pisze:
Na seriii turbach prawie 500 kunia to na eres6 turbach nie wychodzi tyle

na RS6 wychodzi pod 600 KM

[ Dodano: 2015-06-01, 11:14 ]
chyba że będziesz się ciągle poruszał na Aralu 102 (o ile macie takie coś na stacjach bo u nas nie ma)
będzie potrzebna korekta softu pod polskie realia paliwowe
Chodzilo mi ze wlasnie ze na rs6 sa auta ktore nie maja tyle co on na tys z rs4.. wiec to auto musi buc zdrowe skoro na mniejszych tyle wydal ..