
Audi RS4 B5 by y0p5
Auto solidnie potestowane, koła się trzymająSID pisze:
ps: sprawdz dobrze czy kola dokrecone

Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
http://www.venom24.pl/
zawsze się stroi na tym na czym się będzie jeździć - wydawać by się mogło że 100 a 102 to niewielka różnica - chociaż nie zawsze ta liczba oznacza faktyczną liczbę oktan (np. na niemieckiej 98 robiłem 50 - 70 kilometrów więcej na tej samej trasie niż na tej tankowanej w pl)
poza tym pytanie czy ten wynik to "ostatnie soki" na tej 102 - wtedy korekta musi być zrobiona na 100%
wynik bardzo dobry ale sam rafałek napisał że dzięki aralowi tak że trzeba się liczyć z tym że ze 20 koni się rozbiegnie jak nic (chyba że będziesz pompować "ile wyda")
i oby się wtedy stuki pojawiły wcześniej jak mocne stuknięcie

poza tym pytanie czy ten wynik to "ostatnie soki" na tej 102 - wtedy korekta musi być zrobiona na 100%
wynik bardzo dobry ale sam rafałek napisał że dzięki aralowi tak że trzeba się liczyć z tym że ze 20 koni się rozbiegnie jak nic (chyba że będziesz pompować "ile wyda")




sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Moim zdaniem dla bezpieczeństwa tak. Musisz po prostu zapytać GTO, bo to pewnie on stroił auto.y0p5 pisze:Mam shella po nosem :) Pytanie brzmi jesli auto bylo strojone na aralu 102, teraz bede jezdzil na shellu nitro 100, to czy konieczna jest korekta ?
Może być tak, że nic się nie będzie działo, a może być tak, że po jednym sprincie do 250kmh popłynie tłok... bo jednak różnica w paliwach w PL, a DE jest spora.
Chodzilo mi ze wlasnie ze na rs6 sa auta ktore nie maja tyle co on na tys z rs4.. wiec to auto musi buc zdrowe skoro na mniejszych tyle wydal ..aw69 pisze:Na seriii turbach prawie 500 kunia to na eres6 turbach nie wychodzi tyle
na RS6 wychodzi pod 600 KM
[ Dodano: 2015-06-01, 11:14 ]będzie potrzebna korekta softu pod polskie realia paliwowechyba że będziesz się ciągle poruszał na Aralu 102 (o ile macie takie coś na stacjach bo u nas nie ma)