Przecież to sprzęgło w oryginale nie nadaje się do poważniejszego tuningu na dłuższą metę. Można kupić znacznie tańsze sprzęgło, przenoszące większy Nm i przyjemniejsze w użytkowaniu na co dzień. Ech, propaganda
Żadna propaganda, testowalem i montowalem to sprzęgło wielokrotnie. U siebie w 750 konnej S4 tez bez problemu targało 820 Nm, po zdemontowaniu po okolo 10 tys. km niema żadnych niepokojących objawów zużycia.
Każdy z nas jeździ inaczej, każdy inaczej strzela, rusza... więc bez sensu takie porównywania. Custom zawsze będzie customem i nie przejeździ tyle co OEM stworzony do określonych parametrów auta :)
dokładnie tak jest jak pisze flyer, mam klienta który w ciągu roku zajeździł 3 FX400. Ja osobiście na stage 400+ zrobilem z 30 tys km. i do stage 750 załozylem tez Fx400 z tym że tarcze zrobiłem na 4 plackach, nie było żadnych problemów z tymi sprzęgłami
Zawsze myslalem ze to sprzeglo to petarda I wytrzymuje dlugie katowanie...
Ori z serwisu sprzeglo Rs4 plus dwumas znosi MRC mapy na 700nm... Sprawdzane,ale pewnie z pod swiatel lepiej nie ryzykowac staru