Strona 2 z 7

: 2011-01-13, 20:54
autor: Nikolas
Flyer pisze:
Nikolas pisze:
sportmile pisze:tak 800 + na wiosne.
NO WAY żebym miał mniej 8-)
:lol:
Ale ja nie żartuje 8-)

: 2011-01-13, 21:23
autor: Flyer
nawet przez chwile w to nie watpilem :mrgreen:

: 2011-01-13, 21:27
autor: Nikolas
nie będę tu się rozpisywał, ale nie dam się i c**j :evil:

: 2011-01-13, 21:57
autor: buba
sportmile pisze:turbiny mialy regeneracje i zostalo wtedy o 1 mm zwiekszone wirniki .
a jaki jest koszt zwiekszenia wirnikow? ciekawe czy taka operacja przy K03 by się opłacala jesli bylaby możliwa

: 2011-01-13, 21:57
autor: LCQ
no no Adam, mega wynik :mrgreen: , ciekawe jak by wyszło na seryjnym ecu i silniku z S4 (ewentualnie z głowicami), jak Wam się wydaje, czy jest możliwe realne min 430 KM bez dotykania głowic :roll: ?? (K04 RS4 seria, silnik oczywiście we właściwej kondycji)

Nik może zacznij myśleć o większych turbinach :mrgreen:

: 2011-01-13, 22:13
autor: aw69
turbiny mialy regeneracje i zostalo wtedy o 1 mm zwiekszone wirniki .
Wirnik ssący był zmieniony czy wydechowy też ?

: 2011-01-13, 22:44
autor: sportmile
tylko ssacy ale tak naprawde po pierwszysch strojeniach na seryjnym ecu jeszcze wcale jakos nie bylo widac ze niby sa wieksze. W sumie niedlugo bede je wyciagal to wam pokaze .... seria rs4
LCQ to jest seryjny silnik z s4 z glowicami od rs4. Ori silnik byl zatarty

p.s Maciek to podjedz do tych co ci ja wymieniali i wyedukuj ze walbro np gss342 nie da rady przy twoich obecnych mocach . Walbro musi miec plusa po przekazniku wtedy jej wydajnosc szacuje na + - 450 koni max. Do twojego setupu min bosch 040 lub 44. Ten rs przy 440 koniach mial 2 x walbro 255
Obrazek

: 2011-01-13, 23:23
autor: Sql
To kupie 044... 630 cc tez kupowac czy nie warto do mnie? Zeby juz razem z tym fmic cos wymodzic porzadnego ;)

: 2011-01-13, 23:27
autor: kosiniak
warto :) na zapas nawet, zeby pozniej 2 raz nie placic!

: 2011-01-13, 23:37
autor: LCQ
sportmile pisze: LCQ to jest seryjny silnik z s4 z glowicami od rs4. Ori silnik byl zatarty
:shock:

: 2011-01-14, 01:09
autor: nosb
Czyli co ? Moc wziela sie glownie ze SA :?:

: 2011-01-14, 08:41
autor: SID
na 450-520 ps wtryski Bosch 550cc i pompa Bosch 044 dla RS4 ;-)

: 2011-01-14, 08:45
autor: SID
Adam napisz cos wiecej o tych turbo - znajomi sie mnei też pytaja
- wiec ori turbo K04 z RS4 z modyfikowane ?
- napewno nie cale K04 jak z RS6 ?

cos wielka moc wyszla a ponoc mogły wiecej ?

: 2011-01-14, 09:41
autor: sportmile
ok wiec w 2008r oddalem te turbiny do regeneracji bo jedna miala luz wzdluzny . Zapytalem sie czy nie maja zestawu naprawczego z wiekszym wirnikiem. Po 2 godz dostalem info ze jest dostepny + 1 badz + 1.5 mm . Zrobilem 4 szt takich sprezarek do Witka i do Jacka. U jacka na seryjnym ecu wyplulo 406 koni a u witka po jetroniku wtedy 440. Patrzac teraz na oba wykresy to tamten z jet to padaka od 5800 zaczal leciec w dol jak tu 154 . Setup sie nic nie zmienil poza wtryskami od ciebie Andrzej 630 cc no i oczywiscie strojeniem. Dla porownania
Obrazek

: 2011-01-14, 10:23
autor: Sql
Czyli wtryski + strojenie daly przyrost 60 koni? Ladnie!