Strona 2 z 21
: 2015-04-01, 23:55
autor: lukfk
marecek1522 pisze:dzięki :) fakt faktem jest teraz moda na duże moce ale nie chce żeby auto zrobiło się bezużyteczne z powodu turbo dziury RS ma być ładny moc okolice 400 ps +- a do zabawy mam inne samochody a4 niestety ośka ale dobra opona i daje rade :)
Szkoda że nie quatrro , bo chciałem się podpytać ,jak się prowadzi...

Chodzi mi pogłowie taki time attack projekt 1,8 t Quatrro 400hp+ w lekkiej budzie,ale nie wiem czy to ma sens ,bo można taki sprzęt ogarnąć w dobrych pieniądzach ,ale czy to będzie skręcać ,to już kwestia zagadkowa...
: 2015-04-02, 00:03
autor: marecek1522
powiem Ci tak wszystko zależy do jakiej budy to wpakujesz i jaki bedzie zawias , przyznam że na seryjnym zawiasie i seria hamulec auto zachowywało sie jak łódź na wodzie ale teraz jest gwint dobry chebel i prowadzi sie jak po szynach jedynie co to fura ucieka mi na zakrętach gdy wchodzi boost auto ucieka do zewnętrznej ale z quattro tego nie będzie . w a3 bądź pochodnej budzie ma to sens ale a4 jest cięzkie
: 2015-04-02, 00:11
autor: LCQ
lukfk pisze:marecek1522 pisze:dzięki :) fakt faktem jest teraz moda na duże moce ale nie chce żeby auto zrobiło się bezużyteczne z powodu turbo dziury RS ma być ładny moc okolice 400 ps +- a do zabawy mam inne samochody a4 niestety ośka ale dobra opona i daje rade :)
Szkoda że nie quatrro , bo chciałem się podpytać ,jak się prowadzi...

Chodzi mi pogłowie taki time attack projekt 1,8 t Quatrro 400hp+ w lekkiej budzie,ale nie wiem czy to ma sens ,bo można taki sprzęt ogarnąć w dobrych pieniądzach ,ale czy to będzie skręcać ,to już kwestia zagadkowa...
Adam Gładysz miał zacną zabawkę wieki temu, prowadziło się to bardzo dobrze, jak będę u chłopaków w Tarnowie, to może podpytam (chyba go jeszcze widziałem parę lat temu)
http://www.supertouringregister.com/reg ... ehicle/75/
Marecki, fajny projekt, życzę zapału bo roboty będzie sporo. Co do mocy, osobiście wybrałbym szybkie k03 albo k04, niż coś większego, mowa oczywiście o poruszaniu się po mieście
: 2015-04-02, 00:20
autor: SID
Marek a co Ty kolor skorupy mi podprowadzasz !
ps: za 2 miesiące będzie nast S4 body RS sedan ale BIAŁY !
więcej info nie zdradzę
: 2015-04-02, 00:24
autor: marecek1522
hah Andrzej Ty i tak swoim nie jeżdzisz :P co zrobisz że mamy podobny gust :P
: 2015-04-02, 00:41
autor: wujek 2pac
No takie eSki w sedanie z RS body wyglądają fajnie... ale dalej to nie RS
Dodatkowo za kilka lat takie "kundle" będą nic warte... zmienia się trendy, moda i skończą pod płotem.
Szukamy teraz dla dziewczyny Renault 5 Turbo (uparła się, ze jak klasyk to tylko taki

) i wszystkie pomodzone albo stoją zarośnięte, albo ich oprawcy chcą za nie krocie bo chyba myślami nadal są w szalonych latach dwutysięcznych

ale i te z czasem trafia do huty

: 2015-04-02, 01:03
autor: marecek1522
Wujek dobrze gadasz rs4 i renault 5 Turbo to już klasyki i ciężko znaleźć coś sensownego a jak już coś jest to mega sieka , ale jak to się mówi każdy chwali to co ma , wychowałeś sie na budzie B5 i zawsze będzi Ci się podobać a ja budując ten samochód nie myśle nawet o sprzedaży będzie stać w garażu bo to auto weekendowe ma być ładne i dawać troche frajdy , chociaż dla większości Kowalskich to będzie dalej stara A4ka
: 2015-04-02, 06:22
autor: ADI
Hybrydy k03 i Wagnera kolektory. Myślę że 400hp++ i 650 NM ++ będzie
: 2015-04-02, 08:19
autor: iceman
Słyszałem , że nie powinno sie 360 przekraczac na hybrydzie , dwóm osobom przy ok 380 sie poddały.
: 2015-04-02, 08:39
autor: ADI
To tak samo nie powinno się robić więcej niż 320 na k03 a ja miałem 343. I dalej chodzą do tej pory a nie wiadomo ile przebiegu miały. A lekko u mnie nie miały

: 2015-04-02, 08:42
autor: ARAS200
Ja tez uwazam ze albo slabszy program albo K04

Wiem co mowie😊 myslalem ze Hybryda K03 wstaje szybciej niz K04... A w testach z 3biegu OD 1tys obrotow testowalem moja k03 hybryde 380bhp 560nm z rs4 K04 460bhp 674nm I wystartowaly rowniusko

ale ducha zabraklo po 5,5 tys obrotow

Koniec kropka Hybryda to alternatywa Na mala noc...lepiej dolozyc I miec cos

: 2015-04-02, 08:42
autor: ADI
Co do koloru to czerwony jest kox

: 2015-04-02, 08:59
autor: Wojt3q
Ko3 jest do spokojnej jazdy , starty równoległe jeszcze wytrzymuje ale ściganie sie po zakretach i na dłuższych odcinkach gdzie ma cały czas obciążenie nie daje rady
Ta buda nie lubi Ko3

: 2015-04-02, 09:03
autor: ARAS200
Malo tego...Temperatura tej turbiny jest kosmiczna😊 pare mocnych boostow I masz 120 stopni az milo

Wal w K04
: 2015-04-02, 09:39
autor: RRyb
albo dołożyć chłodnicę oleju