Strona 2 z 13
: 2015-03-30, 21:16
autor: k4mil3k
Tomek_RS: Jasne. Na pewno będę próbował to rozwiązać :)
Co do zawieszenia: obecnie udało mi się nagrać komplet B8 w cenie około 1700 pln. Dziś natknąłem się jeszcze na temat o Koni Sport (linki w poprzednim poscie). Przyznam szczerze że nie wiem jeszcze co wybrać...
Jeśli chodzi o Twoje B8 + oem sprężyny: jakie masz porównanie na nich do DRC ?
: 2015-03-30, 21:33
autor: Tomek_RS
Heh, nie mam porównania bo na DRC nie jeździłem, auto kupiłem na gwincie
: 2015-03-30, 22:38
autor: Immo
Tomek_RS, możesz wrzucić zdjęcie jak Twoje auto wygląda na tym setupie?
k4mil3k, gratulacje ładnego Ryśka, też widziałem odcinek Zakupu Kontrolowanego i auto bardzo mi się spodobało

Jaki to kolor - daytona czy dolphin?
: 2015-03-30, 22:59
autor: k4mil3k
Immo: Daytonagrau
Tomek_RS: nie miałeś porównania z innym RS na DRC ?
: 2015-04-01, 07:02
autor: ernieball
"Jakbyś doszedł do tego dlaczego auto dostaje tych wibracji to podziel się wiedzą bo nie ukrywam że jest to irytujące..."
Też mam na jałowym od 2000-2500obr to drżenie i nie wiem co jest przyczyną

: 2015-04-01, 08:55
autor: k4mil3k
ernieball pisze:
Też mam na jałowym od 2000-2500obr to drżenie i nie wiem co jest przyczyną

Próbowałeś sprawdzać przepływki i sondy ?
: 2015-04-01, 09:16
autor: ernieball
Robiłem logi i "czekają na ocenę" u kolegi Zagór. Nie wiem czy jest tu na forum.
: 2015-04-01, 09:37
autor: Tomek_RS
Ja stawiałem na skrzynie / konwerter ale po wymianie jednego i drugiego nic się nie zmieniło, wszystkie poduszki teoretycznie sprawne ale chyba na wszelki wypadek wymienię bo już za wiele możliwości nie zostało.
Zanim kupiłem auto jak oglądałem inne RS to wszystkie były na gwincie tak więc nie wiem jak się jeździ na DRC
: 2015-04-01, 10:28
autor: k4mil3k
Zamówiłem właśnie znalezione KONI Sport - zbierają również pochlebne opinie na zagranicznych forach. Opcja regulacji tłumienia może się jednak przydać i przetrę przy okazji szlak dla innych. InterCars może je mieć dopiero pod koniec miesiąca w cenie 2300 pln.
Ponieważ w kraju są obecnie niedostępne to musiałem zamówić od Helmutów

Cena: 2520 z przesyłką.
Oczywiście zdam relację jak przebiegła "operacja" i jak "pacjent" stanie na czterech łapach

: 2015-04-06, 20:25
autor: Tomek_RS
Znalazłeś gdzieś jakie powinny być wartości MAF przy pewnych obrotach ? bo coś mi auto zaczęło szaleć ze spalaniem i wszystkie rzeczy już sprawdzone tylko przepływki pozostają do sprawdzenia
: 2015-04-17, 09:15
autor: k4mil3k
Witam.
Zgodnie z wcześniejszymi słowami, usunąłem gwint H&R i założyłem amory KONI z OEM sprężynami. Nic dziwnego że jeździło się na tym koszmarnie, poduszki górne całkowicie zerwane, aluminiowe górne łoża amorów popękane niemal w pół.
Amory pasują P&P na oryginalne sprężyny, nie było żadnego problemu z montażem.
Wybaczcie że sprężyny nie zostały oczyszczone idealnie

ale i tak zaraz będą usmarowane
Na przód poszło wszystko nowe, przy okazji też przeguby bo tyrkotały czasami. Na tył niestety zostałem zaskoczony brakiem dostępności poduszek amortyzatorów, wobec czego założyłem te które miałem na DRC, ale w dobrym stanie.
Amory ustawiłem tak jak w opisach na forum rs6.com, tył na środkowej wysokości. Powiem tak, jest przyjemnie, odrobinę sztywno, nie wiem jeszcze jak podczas większych prędkości gdyż nie zdążyłem dziś na zbieżność i zrobię to dopiero jutro. Jeśli coś nie będzie mi odpowiadać zawsze mogę je ustawić inaczej.
Po tych zabiegach...RySiek stoi tak:
Nie wiem czy B8 zachowują się tak samo, ale te amory pracują tak że pierwsze 2-3cm skoku przy dobiciu są dość miękkie, a potem się jakby zwiększało tłumienie. Na odbicie tłumienie jest stałe. Zabieg uważam za udany :) nie muszę omijać każdej nierówności na drodze :)
: 2015-04-17, 20:03
autor: pietro5
Ja na B8 czekalem prawie pol roku od helmutow cenna podobna :) u mnie w A6 B8 plus sprezyny HR jest w miare miekko ale przy mocniejszym bujnieciu lub gwaltownym skrecie jest sztywno.
: 2015-04-24, 23:26
autor: k4mil3k
No i pojawiło się pierwsze poważne pytanie.... Dziś odkopałem stary interfejs i postanowiłem odpalić VCDS i zobaczyć co się dzieje. Zrobiłem też log. To co jest zastanawiające, to wartości na przepływkach różnią się od siebie średnio o 10%, bank 1 zawsze mniej niż 2, jednocześnie EGT na bank 1 jest zauważanie wyższa. Oczywiście zaczne od zamiany przepływek i ponownego sprawdzenia, ale jak ktoś doświadczony mógłby zerknąć na log w okolice timestamp 150 do 190 i wskazać na co jeszcze zwrócić uwagę byłbym wdzięczny.
http://vaglog.pl/log_214538.html
Jakie kanały najlepiej logować ?
Ps: wybaczcie za glupie pytanie....w tym silniku bank od strony kierowcy to bank1 czy 2 ?
: 2015-04-26, 07:14
autor: Tomek_RS
wydaje mi się że od kierowcy to 2, tzn. tak jest przy sondach bank 1 - strona pasażera , 2 - kierowcy
: 2015-06-23, 09:06
autor: k4mil3k
Witam po dłuższej przerwie. Auto obecnie stoi na większym serwisie. Silnik na zewnątrz, do zrobienia popękane kolektory wydechowe, uszczelki pod kolektorami, turbiny do sprawdzenia i wymiany uszczelnień, cały osprzęt do sprawdzenia, wszelkie oznaki pocenia się do zlikwidowania, gdyż mam chęć na 500+.
Pytanie jest takie: jaka jest możliwość sprawdzenia napinaczy w głowicach gdy silnik jest wyciągniety ? Koszty rosną lawinowo, a jak wiadomo to nie jest tanie. Na co zwrócić uwagę przy nich ?