Strona 2 z 9
					
				
				: 2015-03-30, 12:21
				autor: !patryk
				SID pisze:w tej RS4 z Łodzi wyskoczyło z Wagnerami równe 500ps,
Ta RS4 ma intercoolery wagnera, i wydech MG-motorsport. Reszta seria. Po strojeniu w CompSport wyszła 500KM i 600NM. Kolektory i reszta osprzętu to seria.
Na seryjnym sofcie zmierzone 440 KM :)
 
			
					
				
				: 2015-03-30, 14:39
				autor: gowor86
				Patryk a ta S4 nie lata na spawanych od MGmotorsport?
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 689&type=3
Znasz to auto?
 
			
					
				
				: 2015-03-30, 17:00
				autor: !patryk
				Tak lata. Oba pękły.
Też uważam, że najrozsądniejszy produkt to kolektory wagnera.
			 
			
					
				
				: 2015-03-30, 17:19
				autor: ghost
				!patryk pisze:Tak lata. Oba pękły.
Też uważam, że najrozsądniejszy produkt to kolektory wagnera.
A jakie objawy były jak pękły ? Czuć było spaliny czy było słychać ,że są nieszczelne ? Ja swoje auto używam na codzień i nie protestują, przebieg już mają całkiem niezły i spokojnie mogę polecić Kurpiowe DRUTGNERY  

 
			
					
				
				: 2015-03-30, 17:22
				autor: kfasik
				A jaki przebieg zrobiłeś na tych DRUTGNERach?  

 
			
					
				
				: 2015-03-30, 17:24
				autor: ghost
				50-60 tys około już może być  

 żadnych niepokojących objawów a lubię sobie wskoczyć na autostradę i dobrze przewietrzyć intercooler  

 
			
					
				
				: 2015-03-30, 18:11
				autor: aw69
				Może AW coś powie bo wsadzał już kilka i ma najlepsze porównanie
Żaden, ale to absolutnie żaden spawany kolektor w 2,7 Biturbo nie dał takich przyrostów jak Wagner, na których jest niższe EGT, lepszy przepływ i wychodzą większe moce.  Nie dziwie się że kosztują sporo. Ale pod względem jakości i wydajności nie mają sobie równych. Koniec kropka :)
Ten kto trzymał Wagnera w ręku to wie ze to porządny produkt raczej nie do zajebania. 
[ Dodano: 2015-03-30, 18:11 ]
Co do spawanych kolektrów. Jedynie 2 komplety kolektorów przeszły przez moje ręce i są juz baardzo długo upalane i jeżdzone i nie pękają. Jeden komplecik od Sporttig które jeżdzą w RS4 murzyna.  A drugi komplet pod GT28 od Digitun, które najpierw męczył Bolo a teraz męczy pewne S4 widebody.
 
			
					
				
				: 2015-03-30, 19:09
				autor: emay
				Trzeba zbierać na wagnery..
			 
			
					
				
				: 2015-03-30, 19:30
				autor: kfasik
				http://www.ebay.pl/itm/WAGNER-TUNING-EV ... 487c62d266
Chyba coś cena Wagnerów poszła do góry  
 
 
Ktoś chętny na kolektory za 10k?  

 
			 
			
					
				
				: 2015-03-30, 20:48
				autor: vwmariusz
				
			 
			
					
				
				: 2015-03-30, 21:08
				autor: aw69
				
po fotkach odrazu widze że to szit
 
			 
			
					
				
				: 2015-03-30, 21:12
				autor: vwmariusz
				aw69 pisze:
po fotkach odrazu widze że to szit
 
Nooo :):) jak to dobrze czasem zapytac :):)
 
			
					
				
				: 2015-03-30, 21:20
				autor: SID
				Kurpiowe to te 2,8 z dokreconym/dospawanym  "rękawem" ? 
Jak tak to one są z wyjściem w stylu jak OEM , nie za gwarantują niskiego egt,
W wagnerach każdy cylinder ma swoje prowadzenie spalin aż do "rękawa" 
W OEM mamy jeden za drugim
			 
			
					
				
				: 2015-03-30, 21:44
				autor: mylek
				SID jest jeszcze szansa na Wagnery w normalnych pieniądzach? Czy trzeba szukać używek lub nowych leżaków za 10kPLN?
			 
			
					
				
				: 2015-03-30, 21:54
				autor: kfasik
				Od jakiegoś czasu chodziły mi po głowie Wagnery w rozsądnych pieniądzach, ale jak widzę niektórym zdrowo na łeb padło, żeby do starego "trupa" oferować odlewy za 10 tys.zł!!!
Szczerze mówiąc, to nie dziwię się, że więcej części sprzedaje się do 2,2t bo tam naprawdę złożony kolektor Wagnera 
kosztuje 2,8 tys. zł.
No i gdzie tu jeb*na logika? 
