Dzięki, powoli jadę do przodu. Wczoraj wpadł kompletny set wahaczy oraz 1BE z eibachami pro street. Do tego nowa piasta z łożyskiem bo stara miała delikatne bicia. Efekt mi sie bardzo podoba choć do ideału brakuje mi żeby tył siadł jeszcze z cm. Zdecydowałem się na set z avanta ze względu na lpg i trochę mnie zdziwiło że tył nie siadł bardziej.
Co do prowadzenia to w trasie jest bajka nawet przy drogach średniej jakości za to w mieście jest dość twardo.
Pożegnałem się również z juridami i wrzuciłem normalne klocki.
Koniec roku przyniósł trochę zmian, auto trafiło do Bola z planem na 400+.
Zmiany
-‌ Turbo hybrydy K03, wirniki RS6 CNC (rozwiercone gardło spalin, większa muszla ssąca, dolot 51mm, wzmocnione wałki i łożyska)
-‌ wydech kwasówka eltec (2x63mm od katów do końca, końcówki 90mm)
-‌ downpipe RS4
-‌ wtryski 440cc (niestety dłuższe niż seria więc wszystko poszło trochę do góry)
-‌ pompa paliwa
-‌ docisk RS4 + tarcza obita kevlarem + nowe łożysko
-‌ fmic
-‌ obrobione głowice w Zambrowie
-‌ wymieniony rozrząd
-‌ zregenerowany alternator
-‌ uszczelniony i wyczyszczony silnik
-‌ zalany olej Valvoline 10w60
- założone z powrotem halogeny :D
A‌uto zostało wystrojone przez Zaprzala z turbodiesel oraz dostrojona na LPG z sondą szerokopasmową.
Kresek narazie nie ma ale mam to w planach. Silnik nie cofa zapłonu, przepływ jest ok 340g/s. Jedzie ładnie aż do odcinki.
‌Doładowanie póki co lajtowe 1.15b dostępne od ok 2600-2800 obrotów. Można było jeszcze dołożyć doładowania ale ja nie chciałem z uwagi na to że to daily i ma być bezpiecznie. Wydech jest cichy i dość fajnie się budzi gdy dociska się pedał gazu. Póki co jestem bardzo zadowolony i raczej modzic jej już nie będę. Nie wiem co prawda czy plan na 400+ został wykonany ale nie to jest najważniejsze.