Strona 2 z 6
: 2015-02-20, 08:53
autor: Rydel
dokładnie o to samo mi chodzi, chce te smic bo zadowoliłaby mnie ich wydajność ale chce też wiedzieć jak to jest z tymi prowadnicami.
: 2015-02-20, 09:34
autor: Anton
ja mam założone z oryginalnymi kierownicami , oczywiście musiałem lekko podocinac, w jednym tez dorabiałem szpilki uchwyty
: 2015-02-20, 10:06
autor: Rydel
a sprawdzałeś jaką temperaturę mają?
: 2015-02-20, 10:27
autor: Anton
przy strojeniu (na początku lata) sprawdzaliśmy ale nie pamiętam :/
wtedy na k04 rs4 wyszło u mnie niecałe 400
: 2015-02-20, 12:59
autor: xan
No wlasnie przydałyby się konkrety. Nie chce zakładać ich teraz a może za chwile się okaże ze są mało wydajne bo nie zmienilem czegoś tam. Fajnie też jakby ktoś podał temperatury przed i po. P.S. Ile kosztują używane kierownice np z RS6?
: 2015-02-20, 13:33
autor: Rydel
ja to myślę że z kierownicami od rs6 to nie problem z ceną ale z dostępnością
[ Dodano: 2015-02-20, 13:33 ]
http://www.ebay.de/itm/Audi-RS6-4B-Luft ... 25a065c3d4 troche jakby je pies wyrzygał ale są.
ecs:
http://www.ecstuning.com/Audi-RS6--4.2T ... /ES371784/
: 2015-02-20, 18:10
autor: xan
No koszty też nie takie małe, zwłaszcza tych z ecs.
: 2015-02-21, 11:17
autor: emay
W połowie marca będę miał wyniki z hamowni przed i po zainstalowaniu SMICów
: 2015-02-21, 12:01
autor: Rydel
a dałoby radę sprawdzić temperaturę w dolocie przed i po?
: 2015-02-21, 16:52
autor: xan
Rydel pisze:a dałoby radę sprawdzić temperaturę w dolocie przed i po?
Ja pewnie będę wiedział w niedzielę bo oddaję samochód na montaż u mnie.
: 2015-02-21, 21:06
autor: MaDmAx
Rydel pisze:a dałoby radę sprawdzić temperaturę w dolocie przed i po?
u mnie było 50*C na ori ic przy temperaturze na zewnątrz około 0*C jak mierzyłem 100-200, kilka przejazdów...
: 2015-02-21, 23:32
autor: Rydel
zajebiście Panowie. czekam :)
: 2015-02-24, 21:39
autor: mateo027
Na hamowni różnie może być z temperaturą w dolocie na nowych ic, piszę z autopsji, bo różne warunki są na drodze i na rolkach.
: 2015-02-25, 09:27
autor: JUZIU
Też miałem brać od Sida te smicki ale wpadły mi smic z rs4. Zrobiłem oczywiście porównanie i wyszły takie wyniki ( temperatura około 3 stopni na seryjnych a na rs4 było około 7). Pomiary robione na 4 biegu do odciniki, auto a6 2,7bit po sofcie. Na seryjnych ic 43st, bez kratek i halogenów 33st a na rs4 26st wiec jest rożnica. Mam wyres liniowy z tych logów ale nie wiem jak wrzucić. I ja swoje kierowanice przerobiłem bo seryjnie zakrywały z połowe ic z rs4
: 2015-02-25, 10:29
autor: modek
byłem wczoraj na hamowni, dla tych co nie lubią lpg to wyszło lepiej niż na pb
na pb 98 cofa zapłon, nie mam wiadomości o temperaturach w dolocie ale w ramach walki z cofką jednak zainwestuję w coolery
w a6 wlot powietrza w zderzaku jest cieniutki w stosunku do rs, czeba będzie dziurę wyborować
