Strona 2 z 5

: 2015-02-02, 08:33
autor: Wojt3q
napewno lżejsze bo jezdziło zawsze bez koła zapasowego :mrgreen: . Ale jest różnica w wadze znacząca czasy były mierzone Rl w Przeździęku na mazurach ale do 200 nie pamietam juz jaki był czas .

A według mnie to myśłe że również zawieszenie tez ma zawsze jakis wpływ na straty podczas przyspieszania.

: 2015-02-02, 08:46
autor: bracus
To nie tyle straty podczas przyspieszania co straty na starcie do 100km/h to jest jedno przepięcie z 1 na 2 i tyle. Przecież na 1/4 mili wszystko rozgrywa się na 60ft jak masz słabe 60ft to nigdy nie zrobisz dobrego czasu.
Ja mając 320KM robiłem 13.7 -13.8 na ćwiartkę na 2 zawodach...rok później niczego nie dotykając w silniku na dwóch tych samych imprezach +gwint i nowa opona (zwykła) 13.4-13.5 ale najważniejsza z tego wszystkiego jest nawierzchnia :-) jak masz dupiaty asfalt to nic nie pomoże ;-)

: 2015-02-02, 08:54
autor: Wojt3q
no ja własnie na gwincie mierzyłem, z w pełni sprawną 2 i wydaje mi się że różnica jest w porównaniu ze standardowym zawiasem bo całkiem inne odczucie podczas startu jest jak by z procy wystrzeliła a na zwykłym eskowym tego nie czułem aż tak

: 2016-07-10, 15:18
autor: Fiko
Jakies info o ~ 330hp s4 b5 100-200?

: 2016-07-10, 16:25
autor: lotdin
Coś około 14 ?

: 2016-07-10, 17:55
autor: DobrzanskiS4B5
12sek 100-200 z taką mocą

: 2016-07-12, 12:10
autor: gustav
lotdin pisze:Coś około 14 ?
No przy takiej pogodzie, rzadkim powietrzu to normalna sprawa raczej.

: 2017-01-16, 10:28
autor: ARAS200
Posiadacze s4 i rs4 maja jakies swierzsze wyniki co do 100-200 z jakas moca ???
Bo z doswiadczenia widze ze te auta z cyfer na silniku niemaja nic do tego gdy przelozy sie moc na 4 kola 😄

: 2017-01-16, 10:51
autor: sztybor
Poprzeczke podniosly troche popierdulki typu golf/scirocco itp.. lekkie budy, naped na przod i zeby takiego pogonic trzeba miec z 100KM wiecej..

: 2017-01-16, 13:17
autor: RSK
a mówimy o pomiarach "stoperem"

czy profesjonalnie RaceLogic ???

: 2017-01-16, 17:43
autor: ARAS200
RSK pisze:a mówimy o pomiarach "stoperem"

czy profesjonalnie RaceLogic ???
Ogolnie sam nie posiadam takiego urzadzenia....
ale niewiem ja np. czesto nagrywalem budzik i taki szacujacy chyba czas byl
wiec jakies PLUS MINUS macie :-/

: 2017-01-16, 18:03
autor: rwtnt
Mam porównanie i w s3/s4 moc podobna to jednak masa i straty z powodu stałego 4x4 działają strasznie na niekorzyść s4 od 100 wzwyż.

: 2017-01-16, 19:42
autor: sztybor
W quattro cos porobili od chyba 2012 roku.. ma mniejsze straty niz wczesniejsze wersje.. a teraz wprowadzili quattro ultra.. podobno odlacza tyl przy duzych predkosciach.. chyba w allroadzie nowy to jest

: 2017-01-17, 09:05
autor: pawelosinski83
Nooo wsadzili sprzęgło do tylnego dyfra i do skrzyni i odłącza wał dyfer "tak żeby było dobrze" - nawet na śniegu i lodzie jeśli jedziesz prosto ze stałą prędkością... i niby potrafi przewidzieć kiedy skręcisz i zapnie 4x4 wcześniej... :lol: Ale żeby było śmieszniej - dopiero jak sprzęgło w skrzyni zasprzęgli i wał z dyfrem osiągnie prędkość kół to "zapnie dyfer do kół"... Ciekawe jaki czas załączenia ma całość... Po prostu popsuli quattro, żeby była mniejsza emisja CO2.... :cry:

: 2017-01-17, 11:12
autor: rwtnt
Podawali, że zmniejsza to spalanie od 0,15 do 0,3 litra na 100km :)