Strona 2 z 2

: 2010-12-29, 17:35
autor: buba
dlatego wystarczy ITG + soft i efekt dużo lepszy :mrgreen:

: 2011-01-16, 19:38
autor: igore36
tutaj koles jakos zamontowal blow offy i niby wszystko gra :shock:
http://allegro.pl/audi-s4-2-7-bturbo-b5 ... 11415.html

: 2011-01-16, 20:03
autor: DOGI
znajomy w gliwicach miał podobnie temat rozwiązany z tym że bodajrze boczne wyloty z DVek miały węże potem trójnik do jednego węża na końcu którego był blow-off syczało jak dzikie i nie biło błędem- ale poza dźwiękiem to raczej niczego super nie robi tak mi się wydaje bo to co by trafiło w silnik puszczamy w atmosfere przez co wolniej mamy ciśnienie w układzie taka moja dedukcja :roll:

: 2011-01-16, 20:08
autor: LCQ
ja miałem zamontowane BOVy i nie miałem z nimi problemu (syczały nieźle ;-)), znudził mi się dźwięk i wsadziłem DV z RS4

: 2011-01-16, 20:23
autor: bracus
generalnie w codziennym użytkowaniu to jest uciązliwe - raz jechałem rzeszów - wawa raptem 330 km i uznałem że nie ma opcji tak jeździć :-| łeb odpada

: 2011-05-15, 23:50
autor: 1kowal1
odgrzeje stary temat :-)

pytanie tyczące się blow offow np hksa :-D
dlaczego w mocnych eskach takich powyzej 400KM nie stosują blow offow? w PL
wiąże się to z tym, że komuś nie podoba się dzwięk?czy też problem z wystrojeniem na taką moc?

: 2011-05-16, 00:31
autor: aw69
kwestia sterownika jaki steruje silnikiem.....w ME.7 to niezdaje egzaminu. Silnik nie będzie pracował poprawnie