s4 b6 a a4 - różnice w serwisie

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jachyr pisze:Wszystko pieknie ladnie, tylko pytanie czy hamowales juz gdzies Swoje 4.2? Ile z tego co byc powinno tak naprawde jest?? Dzwieku nie zastapi nic ale...
Chciałbym dożyć dnia kiedy ludzie przestaną powtarzać w ciemno zasłyszane opinie. Jasne, że motory nie są najbardziej udanymi jednostkami, ale do jasnej... kto uważa, że 4,2 V8 powinno być tanie w serwisie ten niech się puknie w głowę.

Niektóre nie trzymają mocy, bo w większości to już ponad 10-letnie auta, gdzie motor nigdy nie był remontowany. 2,7BiT tak zachwalacie, a nie macie bladego pojęcia ile śmietników nadających się do remontu jeździ na rynku.

Generalnie jak kogoś stać na wysokie spalanie i drogi serwis, to niech śmiało kupuje takie auto. Koszty eksploatacji samej budy (zawias etc.) nie są wysokie, są takie same jak zwykłe A4.
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Flyer pisze:
Jachyr pisze:Wszystko pieknie ladnie, tylko pytanie czy hamowales juz gdzies Swoje 4.2? Ile z tego co byc powinno tak naprawde jest?? Dzwieku nie zastapi nic ale...
Chciałbym dożyć dnia kiedy ludzie przestaną powtarzać w ciemno zasłyszane opinie. Jasne, że motory nie są najbardziej udanymi jednostkami, ale do jasnej... kto uważa, że 4,2 V8 powinno być tanie w serwisie ten niech się puknie w głowę.

Niektóre nie trzymają mocy, bo w większości to już ponad 10-letnie auta, gdzie motor nigdy nie był remontowany. 2,7BiT tak zachwalacie, a nie macie bladego pojęcia ile śmietników nadających się do remontu jeździ na rynku.

Generalnie jak kogoś stać na wysokie spalanie i drogi serwis, to niech śmiało kupuje takie auto. Koszty eksploatacji samej budy (zawias etc.) nie są wysokie, są takie same jak zwykłe A4.
A gdzie w moim przytoczonym przez Ciebie cytacie jest napisane ze sa tanie w w serwisie?? Napisalem tylko ze jezeli chodzi o moc to jest bardzo czesto jej brak w stosunku do serii. A dzwiek V6 i V8 to dwie inne bajki...

I zapewne wiecej jest 4.2 z niedomagadniami w mocy niz 2.7. A co do kosztow utrzymania 2.7 tez do najtanszych nie nalezy... Kupic jest latwo wiekszosc aut ale utrzymac to inna kwestia. I to ze na rynku jest duzo smietnikow 2.7 nie podlega dyskusji ale ten silnik napewno jest bardziej udany niz 4.2... I sam dlaczego masz 2.7 a nie 4.2?? Odpowiedz nasowa sie sama...
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
PMW
Posty: 99
Rejestracja: 2014-11-17, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PMW »

cały czas jestem przesiusiak zadowolony - od ostatniego postu nic się nie zmieniło...

pasuje mi to że naprawdę że w serii s4 z v8 nie muszę wchodzić mocno w tjuningi żeby trzymało się kupy... przy wiekszosci moich poprzednich aut wszystko było niewystarczające do mojego stylu jazdy... zwykle tarcze załatwiałem w 2 miesiace przemieszczajac sie głównie po mieście z punktu A->B ... urywałem kolektory wydechowe, wydmuchiwałem uszczelki miedzy turbo a kolektorem, pękały cybanty, pojawiały sie nieszczelnosci, a to bov sie zasyfił u nie domykał a to sprezyna zgniotła i puszczal powietrze albo sonda egt sie upaliła ... zawsze jakaś pierdoła która uprzykrzała życie ... na DD wolę mocnego wolnossaka niż turbo ... mniej do serwisowania zwłaszcza że przyjałem taktykę posiadania jednego samochodu

poprostu brakuje mi wolnego czasu na zajmowanie się takimi pierdołami bo przecież to wiocha z czymś takim każdorazowo jeździć do tjunera ;) 3 lata przeżyłem w garażu

Obrazek

Obrazek
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Ja tam dobrze wspominam S4 B7, narobiłem przy nim sporo, bo miałem napinkę na moc. Teraz nic bym nie ruszał, tylko delektował się jazdą i gangiem BBK (najlepszy dźwięk jaki miałem :mrgreen: ). Samochód obecnie jeździ u kumpla, ma nalatane prawie 200kkm i ostatnio wypluł 330KM u Sportmile :-P
PMW
Posty: 99
Rejestracja: 2014-11-17, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PMW »

ganiałem się w niedzielę przez chwilę z s4 b5 2,7 bit kolegi zrobione na 400+ hp

co więcej pozbyłem się obaw co do nietrzymania mocy i ogólnie jakichś podświadomych lęków :mrgreen: co do 4,2 bbk

fakt 400+ konne 2,7 bit w s4 b5 jest szybsze ale nie na tyle, żebym chciał się przesiadać...

pozatym wg w glebe robi za dużo hałasu jak dla mnie - nie mógłbym z tym żyć w DD :lol:
TDI engines are for senior citizens ;)
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Wybierz się kiedyś na spota, chętnie posłucham tego silnika jeszcze raz :mrgreen:
ODPOWIEDZ