Chciałbym dożyć dnia kiedy ludzie przestaną powtarzać w ciemno zasłyszane opinie. Jasne, że motory nie są najbardziej udanymi jednostkami, ale do jasnej... kto uważa, że 4,2 V8 powinno być tanie w serwisie ten niech się puknie w głowę.Jachyr pisze:Wszystko pieknie ladnie, tylko pytanie czy hamowales juz gdzies Swoje 4.2? Ile z tego co byc powinno tak naprawde jest?? Dzwieku nie zastapi nic ale...
Niektóre nie trzymają mocy, bo w większości to już ponad 10-letnie auta, gdzie motor nigdy nie był remontowany. 2,7BiT tak zachwalacie, a nie macie bladego pojęcia ile śmietników nadających się do remontu jeździ na rynku.
Generalnie jak kogoś stać na wysokie spalanie i drogi serwis, to niech śmiało kupuje takie auto. Koszty eksploatacji samej budy (zawias etc.) nie są wysokie, są takie same jak zwykłe A4.


 
 
 ). Samochód obecnie jeździ u kumpla, ma nalatane prawie 200kkm i ostatnio wypluł 330KM u Sportmile
 ). Samochód obecnie jeździ u kumpla, ma nalatane prawie 200kkm i ostatnio wypluł 330KM u Sportmile  
