: 2011-01-02, 21:45
				
				Negatyw wiadomo, ale co daje to drugie ? :)cowboy pisze:pozycja negatyw -3 stopnie, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy +3 stopnie ;)
Forum miłośników marki Audi
https://www.sportaudi.pl/
Negatyw wiadomo, ale co daje to drugie ? :)cowboy pisze:pozycja negatyw -3 stopnie, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy +3 stopnie ;)
to samo ;)BKMM pisze:Negatyw wiadomo, ale co daje to drugie ? :)cowboy pisze:pozycja negatyw -3 stopnie, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy +3 stopnie ;)
odgrzeje trochę może ci sie przyda te info, widziałem kiedyś podobną uszczelkę w body jednego z japońskich druftowozów i ta uszczelka to nic innego jak "biza kaletnicza" zobacz na allegro w kolorze czarnym dość mądrze by to było rozwiązane.cowboy pisze:Flyer, tak właśnie zrobię, a wnetrze oryginał ma własnie na ciemny kolor
zresztą zegary robię na wzór oryginału itd
Obrazek
kurcze, dobrze że wrzuciłem tu na forum, zawsze to kolejna dobra rada
z bazowego białego zrobię zarówno replike albo malowanie audi sport oklejając folią !
a moze ktoś ma pomysła z jakiego materiału zrobić podkładki pomiędzy laminat a blachę ?
widać na fotce taką jakby czarną gumę..
Obrazek
no i jaki to moze być kod tego białego z palety AUDI ?
http://allegro.pl/biza-tasma-kaletnicza ... 63893.htmlGromo pisze:uszczelka to nic innego jak "biza kaletnicza" zobacz na allegro w kolorze czarnym dość mądrze by to było rozwiązane





kolega z forum audi B2 napisał:All Compomotive Motorsport wheels are manufactured from special primary heat treated, age hardened aluminium alloy & benefit from reinforced rim edges.
tak więc zakupiłem 2 komplety felg compomotive MO1776 7,5Jx17 ET38 niestety potwierdziła się opinia że dość łatwo schodzi farba ale na razie nie bede ich odnawiał ..speedline-stop magnezowy ALSi11MgMn plus obrobka cieplna opatentowana H.T.C(odlewanie przy wiekszej niz standardowa temperaturze,nagle ochladzanie i dalsza obrobka cieplna)
repliki compomotive MO - akurat MO posiadaja certyfikat zatwierdzajacy ze wymiary i stop zastosowany jest taki sam jak w ori speedlinach (ALSi11MgMn)




































hehe, apdejt to bedzie jak auto zacznie jeżdzić, juz sie nie moge doczekaćbuba pisze:o cenzura ale update
 trzymam kciuki żebyś był w 100% usatysfakcjonowany efektem końcowym, niech się dzieje w modach Audi w PL :)
 trzymam kciuki żebyś był w 100% usatysfakcjonowany efektem końcowym, niech się dzieje w modach Audi w PL :)żal mi było jak cholera, bo wszystkich sedanów 2 drzwiowych z quattro wyszło 400 sztuk - to bardzo mało...pet3r pisze:dużą ofiarę złożyłeś bogom żeby nie zemścili się za pocięcie tej budy?trzymam kciuki żebyś był w 100% usatysfakcjonowany efektem końcowym, niech się dzieje w modach Audi w PL :)
 
  
 







moj to nie coupe ino sedan z 2 drzwiamiPiotrekrs pisze:Grzesiek a powiedz mi ile waży ori b2 coupe?? i drugie ile waży klatka.
 i do tego skręcał
 i do tego skręcał  
A będziesz do nas przyjeżdżał? :) chętnie popatrze bo jestem często... Co prawda zdechłym subarakiem ale coś tam daje radę :Pcowboy pisze:hehe, apdejt to bedzie jak auto zacznie jeżdzić, juz sie nie moge doczekaćbuba pisze:o cenzura ale update
mysle że jak wyjdzie masa poniżej 1100kg i wystroi sie na E85 (bez odprężania) koło 400-4500KM (1 Bar) to z tym rozkładem mas bedzie chciało skręcać ;) bo w tym celu to robie, a głównie dla funu ;)
licze jednak że bedzie dawało rade w zakrętach bo szybkich na wprost audi mamy od groma w PL, a takich które robią dobre czasy w time attackach (rozeta, wst lap race, poznań) jest mało jesli chodzi o amatorskie pojeżdżawki
jak auto bedzie niezawodnie jeździć (ma dojechać na kołach ;) ) oraz jak sie naucze nim jeździć to mam taki plan / marzenie żeby pojeździć po PoznaniuBKMM pisze: A będziesz do nas przyjeżdżał? :) chętnie popatrze bo jestem często... Co prawda zdechłym subarakiem ale coś tam daje radę :P
U nas jest jedno S2 które bardzo ładnie jeździ, ale pozatym audi tak jak mowisz to na takich imprezach to rzadkość.
