: 2014-12-31, 09:59
Gwint AP jest dobry do każdego auta. Sam jeżdżę w B5 i jestem bardzo zadowolony, jak zresztą chyba wszyscy 

czy jest dedykowany do s4b6 avant czy poprostu b6 quattro...? bo twardość sprężyn ma niebagatelne znaczenie jesli gwint nie posiada regulacji twardości... oem zawias w s4 jest zbyt miękki (zwłaszcza przód) obniżenie ok przydałoby się ze 2-3 cm niżej wzgledem serii... najbardziej zalezaloby mi jednak na tym żeby zmniejszyć bodyroll zarówno przy hamowaniu jak i na ciasnych winklach... nawet kosztem utraty komfortu podczas jazdy po nierównościachRydel pisze:Gwint AP
Tez jestem zadowolony choć mam wrażenie ze tyl jest znacznie miekkszy od przodu.Rydel pisze:Gwint AP jest dobry do każdego auta. Sam jeżdżę w B5 i jestem bardzo zadowolony, jak zresztą chyba wszyscy
Ja tez smigam na Ap ale od jakiegos tyg nie jestem zadowolony... Padly tuleje na tylnych amorkach i tluka jak wsciekle... Dzwonilem w sprawie gwarancji to powiedziano mi ze tuleje sa czescia nie podlegajaca gwarancji...Bercikos pisze:Tez jestem zadowolony choć mam wrażenie ze tyl jest znacznie miekkszy od przodu.Rydel pisze:Gwint AP jest dobry do każdego auta. Sam jeżdżę w B5 i jestem bardzo zadowolony, jak zresztą chyba wszyscy
Db tuning z Wrocławia. Powiedzieli ze moga to wyslac do ap i oni stwierdza czy to wada fabryczna tez nie ale auto uziemione przynajmniej na 2 tyg a w moim przypadku wysylka z Be to grubo ponad miesiac...buryy pisze:jachyr, z ciekawości, która firma wysłała Cię na drzewo? To była sprzedaż konsumencka w Polsce?
Dzięki wielkie za pomoc! Widzę, że obniżenie springami nie pozwoli mi uzyskac pożadanego efektu. U Ciebie te "-30" to nie dużo niżej wzgledem mojego seryjnego zawiasu - może 1cm maks.ghost pisze:A ja polecam spreżyny progresywne Vogtlanda. Ewentualnie Eibach progresywny ale te są już dużo mniej sztywne niż Vogtland. Powiedzmy ,ze poziom twardosci Vogtlanda to max co jest akceptowalne na codzien. Chyba ,zę lubisz jak auto skacze CI jak piłka .... Mam u siebie zestaw -30mm+ amortyzatory Koni STR.T. Nie zamienił bym na nic innegoTrakcja i prowadzenie poprawiły się bardzo mocno
Miałem styczność z zawiasem 1 BD w s4 b6 i było tak sobie. Na 1BD było twardziej niż w standardowe a4 ale zawias mocno siadał przy doładowaniu auta o pare kg...
Na Vogtlandach auto wygląda praktycznie tak samo w każdych warunkach... co mi się bardzo podoba
Na progach zwalniających trzeba troszkę uważać ale nie ma tragedii. Jak nie będziesz przejeżdzał przez nie na pełnym bucie to nic nie obetrzesz
Na felgach 17 wygląda to tak :
Tutaj galeria : http://postimg.org/gallery/24emirsw0/
Sory za słabą jakość zdjec ale jak masz b6 to wiesz jak duże szpary są nad kołami :)
[url=http://s11.postimg.org/ep3b1ergf/IMG_20141212_081512.jpg]Obrazek[/url]
EDIT: Co do obniżenia to jest zawsze podawane wzgledem seryjnego zawieszenia w danym aucie czyli 1BA - tzw komfortowe. 1BE z tego co wiem -15/-20mm wzgledem standardowego. 1BV obniżenie -30mm tyle i jeszcze bardziej twarde sprężyny. 1BR - zawieszenie na złe drogi tzw. wzmocnione +10mm względem 1BA