Strona 2 z 3

: 2014-11-28, 15:48
autor: males93
Warmooz pisze:A ma ktoś jakieś rysunki tej wkręcanej blokady? Czy to jest po prostu zwykła śruba, jeśli tak to jaki gwint?
http://eautonaprawa.nazwa.pl/html/i2014 ... na/4-5.jpg

"Trzpień blokujący wału korbowego - nr 3242. "

: 2014-11-29, 09:03
autor: Warmooz
kluczykpl pisze:ja mam taki rysunek tylko ze w pdf,
http://host1gb.net.pl/download.php?file ... b7d5953310
no i pięknie, dzięki !

: 2015-07-13, 23:26
autor: grzesiek1985
Sorry za odkopanie tematu Ma możne ktoś zdjęcie lub jakikolwiek schemat gdzie powinien być wkręcony trzpień blokujący wał korbowy???

: 2015-07-13, 23:32
autor: daniel.c
Dokładnie pod miejscem gdzie jest przykręcona lewa łapa silnika.
Dostęp jest łatwiejszy jak się zdemontuje sprężarkę klimy.

: 2015-07-14, 12:54
autor: grzesiek1985
Pomimo ustawienia walu korbowego i założeniu blokady wszystko jest niby ok Natomiast w blokach pomiarowych mam -2 i 1 Zostawić tak?? Czy da się to jakoś skorygować??? Proszę o waszą pomoc ;-)

: 2015-07-14, 13:12
autor: emay
A napinacze łańcuchów i łańcuchy wymieniałeś ?

: 2015-07-14, 13:35
autor: grzesiek1985
emay pisze:A napinacze łańcuchów i łańcuchy wymieniałeś ?
Nic nie bylo wymieniane

: 2015-07-14, 15:04
autor: Darek79
przeciez jest w granicach tolerancji to po co ruszać?
-3 do +3 jest tolerancja. Cieżko pewnie ustawić idealnie pomimo blokad.

: 2015-07-14, 15:45
autor: grzesiek1985
Darek79 pisze:przeciez jest w granicach tolerancji to po co ruszać?
-3 do +3 jest tolerancja. Cieżko pewnie ustawić idealnie pomimo blokad.
Nie będę ruszał Pytam tylko z ciekawości czy jest szansa jakoś to skorygować bliżej 0

: 2015-07-14, 15:56
autor: Darek79
Na pewno jest szansa,niech się wypowiedzą Ci co grzebią w tym na co dzień.

: 2015-07-21, 20:04
autor: daw2
-2 i 1 to naprawdę świetny wynik. Lepiej nie ruszać bo można popsuć. Najbardziej ucieka jak się kluczem wałki dokręca. Ja często pomagam sobie przykręcając lekko bateryjnym kluczem udarowym a potem dynamometrycznym. Na pewno znaczenie ma też jakość blokad

: 2016-08-03, 18:00
autor: grzesiek1985
Sorry za odkopanie tematu Zwracam się do was z prośba A mianowicie W blokach pomiarowych 93 pokazuje mi wartości -2 i 0 pomimo zmiany na nowe oryginalne napinacze, nowe hydropopychacze i nowe łańcuchy Rozrząd składałem na blokadach Czym może być spowodowana taka różnica???

: 2016-08-04, 08:14
autor: pawelosinski83
no to w czym problem? :) jest super :)
ciężko jest uzyskać 0,0

: 2017-01-07, 20:54
autor: metyoo
Ja uzyskałem -1/-1 na blokadach własnej produkcji, włącznie z trzpieniem blokującym wał wykonanym kątówką :)

: 2017-05-23, 09:22
autor: gustav
Tym razem ja odkopię.

Pacjent: AJK [230ps] w A6 C5 2001 manual.

Poskładałem wszystko do kupy i niestety jest -8.0 i 0.0. Przed wymianą było -7.0 i -1.0 . Rozrząd wymieniałem przy pomocy blokady wykonując korektę na wałkach bo inaczej paska nie mogłem założyć. Czy da radę wykonać korektę na jednej głowicy czyli lewej stojąc z przodu auta ? grupa 093 mówi o synchronizacji głowicy z głowicą ale która grupa odpowiada za którą głowicę ? grupa 3 w kanale 093 to głowica pasażera ? a 4 głowica kierowcy ?