Strona 2 z 2
: 2014-10-19, 23:09
autor: Wojt3q
moze chce jeździć na zloty japonców a tam bez tego to jak bez ręki

: 2014-10-19, 23:39
autor: Rydel
szybcy i wsciekli.
: 2014-10-19, 23:59
autor: quattrobokiem
hahhahahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahha nie ma to jak LPG co nie BUBA :))
: 2014-10-20, 13:10
autor: buba
Lpg to straszne zlo i kazdemu odradzam
: 2014-10-20, 19:20
autor: nosb
na blow offie w momencie gdy jedziesz na podcisnieniu robisz dziure w dolocie. Po prostu. Podcisnienie zasysa zawor i go otwiera przez co masz duze dziury za przeplywomierzem a przed sama przepustnica. mam mowic dalej ze np bedzie zasysal tedy brud , nie beda sie zgadzaly dawki paliwa ktore ecu poda do zmierzonej mniejszej dawki powietrza niz faktycznie trafia do silnika i temu podobne ?
Poza dzwiekiem zadnych plusow. Same minusy. Tzn w przypadku 2,7T.
Praktycznie to samo mozesz zrobic ze zwyklym DV ( po prostu wyjscie zamiast w rure przed turbo wystawic na powietrze. ten sam efekt.
: 2014-10-20, 19:46
autor: RooS
nosb pisze:...
Poza dzwiekiem zadnych plusow. Same minusy. Tzn w przypadku 2,7T.
Praktycznie to samo mozesz zrobic ze zwyklym DV ( po prostu wyjscie zamiast w rure przed turbo wystawic na powietrze. ten sam efekt.
Myślę, że kilka osób potwierdzi :)
: 2014-10-20, 20:10
autor: quattrobokiem
dzieki za odp:) w koncu cos ktos z sensem i ze zrozumieniem napisal:) pozdro
: 2014-10-21, 07:06
autor: tyrkal
Jest jeszcze coś - dv wg. zasady działania ma wypróżniać układ dolotowy do układu podciśnienia.
Czyli jak wiadomo dużo łatwiej i dużo szybciej można opróżnić nadciśnienie wysysając nadmiar do podciśnienia niż do ciśnienia atmosferycznego :)
Plusy takiego rozwiązania są oczywiste.