na blow offie w momencie gdy jedziesz na podcisnieniu robisz dziure w dolocie. Po prostu. Podcisnienie zasysa zawor i go otwiera przez co masz duze dziury za przeplywomierzem a przed sama przepustnica. mam mowic dalej ze np bedzie zasysal tedy brud , nie beda sie zgadzaly dawki paliwa ktore ecu poda do zmierzonej mniejszej dawki powietrza niz faktycznie trafia do silnika i temu podobne ?
Poza dzwiekiem zadnych plusow. Same minusy. Tzn w przypadku 2,7T.
Praktycznie to samo mozesz zrobic ze zwyklym DV ( po prostu wyjscie zamiast w rure przed turbo wystawic na powietrze. ten sam efekt.
Jest jeszcze coś - dv wg. zasady działania ma wypróżniać układ dolotowy do układu podciśnienia.
Czyli jak wiadomo dużo łatwiej i dużo szybciej można opróżnić nadciśnienie wysysając nadmiar do podciśnienia niż do ciśnienia atmosferycznego :)
Plusy takiego rozwiązania są oczywiste.