Strona 2 z 2
: 2013-10-24, 10:08
autor: Bieniek
Tez mam problem ze wspomaganiem.
Magiel swiezo po regeneracji (podobno najlepsza firma na pomorzu).
Pompa przekladana z innego auta i dalej to samo.
Na postoju,czy wolnym skrecie szybko zanika wspomagania i odczucie,ze na zmiane jest wspomaganie i go nie ma.
Pompa czy cos z maglem?
: 2013-10-25, 14:56
autor: Murzyn
a ma/miał servotronic ?(bo nie wiem czy w a4 b6 występowały) jak tak to w maglu jest czujnik który czesto potrafi świrować i powodować dziwne działanie układu kierowniczego mimo nowej pompy i magla.
: 2013-10-25, 16:45
autor: Flyer
Bieniek pisze:Tez mam problem ze wspomaganiem.
Magiel swiezo po regeneracji (podobno najlepsza firma na pomorzu).
Pompa przekladana z innego auta i dalej to samo.
Na postoju,czy wolnym skrecie szybko zanika wspomagania i odczucie,ze na zmiane jest wspomaganie i go nie ma.
Pompa czy cos z maglem?
na zimnym silniku swiezo po odpaleniu tez kiepsko chodzi?
: 2013-10-25, 18:13
autor: Bieniek
Przeplukalem dzisiaj układ i zapałem nowy płyn. Nie mineralny jak zalecają tylko syntetyczny i narazie jest super. Wymienię jeszcze raz po weekendzie i bede obserwował.
: 2013-10-25, 22:28
autor: Flyer
Napisz mi jeszcze, czy jak miales problem z wspomaganiem, to na zimnym bylo spoko, a na rozgrzanym slabo? Bo nie wiem :)
Ja po rozgrzaniu czesciowo trace wspomaganie... nie jest zle, ale na zimnym chodzi duuzo lepiej.
: 2013-10-26, 02:40
autor: Bieniek
Za bardzo nie zwrocilem uwagi,ale chyba na zimnym bylo zawsze ok.
[ Dodano: 2013-10-26, 02:41 ]
Znajomy z warszysztatu ze 3 lata temu zalal ten syntetyk i zauwazylem, duza poprawe dzialania.
Od tamtej pory tylko to wszystkim leje.
: 2013-10-26, 08:18
autor: Papol
Ta to bolaczka wszystkich esek bo temp wysoka... Ja mam zalany chyba mineral i dziala swietnie... Zero problemow.
: 2013-10-26, 11:56
autor: Flyer
Bieniek pisze:Za bardzo nie zwrocilem uwagi,ale chyba na zimnym bylo zawsze ok.
[ Dodano: 2013-10-26, 02:41 ]
Znajomy z warszysztatu ze 3 lata temu zalal ten syntetyk i zauwazylem, duza poprawe dzialania.
Od tamtej pory tylko to wszystkim leje.
To daj jeszcze konkretnie znac co to za plyn jest (firma), to i ja wyprobuje.
Pamietam, ze kiedys z Nosbem zalalalismy do mnie zwykle STP z Orlenu do ukladow hydraulicznych i bylo lepiej niz na OEM Febi.
: 2013-10-26, 13:13
autor: cys
U mnie też na zimnym jest ok, jak się silnik zagrzeje to troszke kuleje, ale tragedi nie ma.
Winna jest tem płynu?
: 2013-10-26, 15:36
autor: CoLo
Flyer pisze:Bieniek pisze:Za bardzo nie zwrocilem uwagi,ale chyba na zimnym bylo zawsze ok.
[ Dodano: 2013-10-26, 02:41 ]
Znajomy z warszysztatu ze 3 lata temu zalal ten syntetyk i zauwazylem, duza poprawe dzialania.
Od tamtej pory tylko to wszystkim leje.
To daj jeszcze konkretnie znac co to za plyn jest (firma), to i ja wyprobuje.
Pamietam, ze kiedys z Nosbem zalalalismy do mnie zwykle STP z Orlenu do ukladow hydraulicznych i bylo lepiej niz na OEM Febi.
Bo FEBI to jakas mega porazka..
W 1.8t pompa po tym plynie wyla jak powalona, przeplukalem i zalalem HIPOL i jak reka odjal...
teraz w v6 tez mam HIPOL i jest git.
Dodam, ze nie tylko ja mialem problemy z FEBI.
: 2013-10-26, 21:58
autor: ghost
A ja ganiam na czerwonym mobilu ATF 220 i nie ma żadnych problemów

: 2013-10-27, 23:40
autor: nosb
Powiem tak jako ze sporo z tych aut z problemami to auta ktore skladalem : ja leje zielony febi bo taki niby leje fabryka . wole zalac oem plyn niz zeby mi ktos potem pier%olil ze zalalem czerwony ( mimo ze z doswiadczenia tez na autach na czerwonym atf -tez mineralny jak febi , wspomaganie dziala wdg mnie lepiej ) . Wiecie potem zajrzy jakis "spec" i napie%doli ze czerowny a powinien byc zielony , pewnie dlatego cos nie dziala i bedzie suszenie łba ze zalalem czerwony i zjebala sie przez to maglownica czy pompa . W dupie mam dla spokoju leje zielen , jak ktos sobie zyczy wleje czerwony albo inny szit.
Raz juz przyjechal ziomek ze swoim 1,8t : uszczelka glowicy do roboty niby, moze to przez to ze ma zielony plyn w chlodnicy a nie czerwony , ogrzewania nie ma , nagadali mu jacys ze to na bank uszczelka albo ze chu^%owa pompe wody mu wstawilem przy rozrzadzie i nie pompuje blabla kur%a bla . Zaraz po tym jak odebral auto odemnie zakladal gaz i kutasy nie odpowietrzyli auta jak nalezy " bo audi sie samo odpowietrza"

łba nasuszyl ze pompa , ze uszczelka zdechla a wystarczylo odpowietrzyc
I tak to dziala z tym wszystkim ... Kazdy sobie jakos wytlumaczy i na kogos zgoni a to po prostu nie sa nowe auta i czesci i tak czy siak cos nie bedzie pracowalo jak trzeba.
Bieniek poskladalem auto aro51 , zalalem plyn , pompa chwile pojeczala , wspomaganie ok , pompa ucichla totalnie cisza , wspomagania ZERO . i badz madry ? :) Leje rano czerwony atf i jak wspomaganie bedzie normalnie to bylo to ostatnie auto ktore zalewalem tym zielonym szajsem.