Strona 2 z 34
					
				
				: 2014-07-17, 14:42
				autor: buba
				Taka moja rada. Widac ze kupiles auto i za bardzo nie ogarniasz jeszcze tematu 2,7 wiec nie pakuj sie moce 400 czy 500 tylko najpierw wyprowadz auto ze stanu agonalnego i pozniej zacznij myslec o mocy bo wjebiesz sie na taka mine ze bedziesz plakal 

 
			
					
				
				: 2014-07-17, 15:01
				autor: kenpachi
				buba pisze:Taka moja rada. Widac ze kupiles auto i za bardzo nie ogarniasz jeszcze tematu 2,7 wiec nie pakuj sie moce 400 czy 500 tylko najpierw wyprowadz auto ze stanu agonalnego i pozniej zacznij myslec o mocy bo wjebiesz sie na taka mine ze bedziesz plakal 

 
Hehehe. Dzięki za przestrogę...
 
			
					
				
				: 2014-07-17, 15:57
				autor: Arek_HB
				aw69 pisze:Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Niema takiej pierdolonej opcji !!!!! 
[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw.  ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ?  :)  I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
 
konkretnie :D
kenpachi tu nikt nie zyczy Ci zle, chlopaki juz swoje widzieli.
i popieram bube zeby najpierw doprowadzic samochod do dobrego stanu, ogarnac wszystkie bolaczki a nie myslec o grubych modach. mozna sie zdrowo przejechac.
jak samochod bedzie zdrowy modzic ile wlezie.
a Ty tak sam wszystko grzebiesz przy twojej suni czy masz jakiegos znachora mechanika co Ci podpowiada co i jak? bym proponowal zeby ktos samochod obejrzal kto sie na nich zna, zaoszczedzi Ci pewnie troche niepotrzebnie wydanej kasy i straconych nerwow.
trzymam kciuki zebys doprowadzil projekt do konca ;)
 
			
					
				
				: 2014-07-17, 16:27
				autor: bartek75
				dokładnie tak jak przedmówcy.
mnie też się wydawało że u mnie mechanicznie wszystko jest ok 

step baj step. przeznacz ten szmal na naprawę. później dalsze plany
 
			
					
				
				: 2014-07-17, 18:13
				autor: Flyer
				Z drugiej strony, jak do naprawy ma wyciągać silnik, a turbiny już kupił... to czemu ma nie modzić? 

 
			
					
				
				: 2014-07-17, 18:40
				autor: bartek75
				racja Flyer. tylko wiesz jak jest wtedy na pewno motor na jeden dzień nie będzie luzem poza budą 

 
			
					
				
				: 2014-07-17, 22:32
				autor: kurpiu
				Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy. 
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
			 
			
					
				
				: 2014-07-18, 14:20
				autor: kenpachi
				Arek_HB pisze:aw69 pisze:Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Niema takiej pierdolonej opcji !!!!! 
[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw.  ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ?  :)  I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
 
konkretnie :D
kenpachi tu nikt nie zyczy Ci zle, chlopaki juz swoje widzieli.
i popieram bube zeby najpierw doprowadzic samochod do dobrego stanu, ogarnac wszystkie bolaczki a nie myslec o grubych modach. mozna sie zdrowo przejechac.
jak samochod bedzie zdrowy modzic ile wlezie.
a Ty tak sam wszystko grzebiesz przy twojej suni czy masz jakiegos znachora mechanika co Ci podpowiada co i jak? bym proponowal zeby ktos samochod obejrzal kto sie na nich zna, zaoszczedzi Ci pewnie troche niepotrzebnie wydanej kasy i straconych nerwow.
trzymam kciuki zebys doprowadzil projekt do konca ;)
 
Spoko, pewnie, że wiem ;)
Racja, racja. Samochód na razie dobrze jeździ i nie narzekam poza tym poceniem się i buczeniem. Więc zrobię plecionkę, odmę, gumę przy skrzyni i wiskoze i się na tym zatrzymam. Zbieram kasę i powoli będę kolekcjonował artefakty mocy hahahaha :D Mam nadzieję, że uda mi się części wszystkie zebrać do końca przyszłego miesiąca. Potem będę zbierał kase na robociznę. 
Niestety sam ani nie mam know-how ani nie mam garażu więc jestem zdany na "pomoc zewnętrzną" ;)
 
			
					
				
				: 2014-07-18, 14:21
				autor: Telo
				kurpiu pisze:Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy. 
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
Wiem coś o tym! 

 
			
					
				
				: 2014-07-18, 16:38
				autor: kenpachi
				Telo pisze:kurpiu pisze:Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy. 
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
Wiem coś o tym! 

 
Będzie trzeba tak zrobić. Najpierw klamoty i bufor kasy na ewentualne niespodzianki. Pytanie tylko jaki duży ten bufor powinien być?
Tak wogóle, to jak tu to wszystko jakoś sprytnie uargumentować dla drugiej połówki  
 [ Dodano: 2014-07-18, 16:38 ]
 
[ Dodano: 2014-07-18, 16:38 ]
Co się dzieje z wiatrakiem na chłodnicy jak się tam wpakuje centralny IC? 

 
			
					
				
				: 2014-07-18, 16:58
				autor: grzesiek1985
				wywalasz wiatrak i po temacie  

 
			
					
				
				: 2014-07-18, 17:00
				autor: robertukf
				kenpachi pisze:Co się dzieje z wiatrakiem na chłodnicy jak się tam wpakuje centralny IC?  
Wyrzucasz na szrot... Ty weź poszukaj kogoś kto Ci to ogarnie bo coś kiepsko to widzę. I tak Cię wyjdzie taniej nisz jak sam zaczniesz rzeźbić widzę  
 
 
btw wiatrak:

 
			
					
				
				: 2014-07-18, 21:21
				autor: kurpiu
				Bufor max 20tys z wszystkimi czesciami i strojeniem powinno wystarczyc.
			 
			
					
				
				: 2014-07-18, 21:51
				autor: Papol
				Nie mam wiatraka z fmic i klima daje rade w upaly....
			 
			
					
				
				: 2014-07-18, 22:02
				autor: Wojt3q
				z tego co sie orientuje to ten przed chłodnicą to jest dodtakowy , a klimy jest po lewej w pasie montowany