Strona 2 z 34

: 2014-07-17, 14:42
autor: buba
Taka moja rada. Widac ze kupiles auto i za bardzo nie ogarniasz jeszcze tematu 2,7 wiec nie pakuj sie moce 400 czy 500 tylko najpierw wyprowadz auto ze stanu agonalnego i pozniej zacznij myslec o mocy bo wjebiesz sie na taka mine ze bedziesz plakal ;-)

: 2014-07-17, 15:01
autor: kenpachi
buba pisze:Taka moja rada. Widac ze kupiles auto i za bardzo nie ogarniasz jeszcze tematu 2,7 wiec nie pakuj sie moce 400 czy 500 tylko najpierw wyprowadz auto ze stanu agonalnego i pozniej zacznij myslec o mocy bo wjebiesz sie na taka mine ze bedziesz plakal ;-)
Hehehe. Dzięki za przestrogę...

: 2014-07-17, 15:57
autor: Arek_HB
aw69 pisze:
Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Niema takiej pierdolonej opcji !!!!!

[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw. ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ? :) I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
konkretnie :D

kenpachi tu nikt nie zyczy Ci zle, chlopaki juz swoje widzieli.
i popieram bube zeby najpierw doprowadzic samochod do dobrego stanu, ogarnac wszystkie bolaczki a nie myslec o grubych modach. mozna sie zdrowo przejechac.

jak samochod bedzie zdrowy modzic ile wlezie.

a Ty tak sam wszystko grzebiesz przy twojej suni czy masz jakiegos znachora mechanika co Ci podpowiada co i jak? bym proponowal zeby ktos samochod obejrzal kto sie na nich zna, zaoszczedzi Ci pewnie troche niepotrzebnie wydanej kasy i straconych nerwow.

trzymam kciuki zebys doprowadzil projekt do konca ;)

: 2014-07-17, 16:27
autor: bartek75
dokładnie tak jak przedmówcy.
mnie też się wydawało że u mnie mechanicznie wszystko jest ok :-)
step baj step. przeznacz ten szmal na naprawę. później dalsze plany

: 2014-07-17, 18:13
autor: Flyer
Z drugiej strony, jak do naprawy ma wyciągać silnik, a turbiny już kupił... to czemu ma nie modzić? :-P

: 2014-07-17, 18:40
autor: bartek75
racja Flyer. tylko wiesz jak jest wtedy na pewno motor na jeden dzień nie będzie luzem poza budą :-P

: 2014-07-17, 22:32
autor: kurpiu
Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.

: 2014-07-18, 14:20
autor: kenpachi
Arek_HB pisze:
aw69 pisze:
Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Niema takiej pierdolonej opcji !!!!!

[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw. ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ? :) I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
konkretnie :D

kenpachi tu nikt nie zyczy Ci zle, chlopaki juz swoje widzieli.
i popieram bube zeby najpierw doprowadzic samochod do dobrego stanu, ogarnac wszystkie bolaczki a nie myslec o grubych modach. mozna sie zdrowo przejechac.

jak samochod bedzie zdrowy modzic ile wlezie.

a Ty tak sam wszystko grzebiesz przy twojej suni czy masz jakiegos znachora mechanika co Ci podpowiada co i jak? bym proponowal zeby ktos samochod obejrzal kto sie na nich zna, zaoszczedzi Ci pewnie troche niepotrzebnie wydanej kasy i straconych nerwow.

trzymam kciuki zebys doprowadzil projekt do konca ;)
Spoko, pewnie, że wiem ;)

Racja, racja. Samochód na razie dobrze jeździ i nie narzekam poza tym poceniem się i buczeniem. Więc zrobię plecionkę, odmę, gumę przy skrzyni i wiskoze i się na tym zatrzymam. Zbieram kasę i powoli będę kolekcjonował artefakty mocy hahahaha :D Mam nadzieję, że uda mi się części wszystkie zebrać do końca przyszłego miesiąca. Potem będę zbierał kase na robociznę.

Niestety sam ani nie mam know-how ani nie mam garażu więc jestem zdany na "pomoc zewnętrzną" ;)

: 2014-07-18, 14:21
autor: Telo
kurpiu pisze:Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
Wiem coś o tym! ;-)

: 2014-07-18, 16:38
autor: kenpachi
Telo pisze:
kurpiu pisze:Tak naprawde jesli planujesz takie mody to z tego co masz zostaje w sumie tylko dol silnika i on musi byc w igla stanie. Reszte i tak bedziesz musial zmieniac. Jesli chcesz mody to rob odrazu wszystko bo wyciaganie motoru po kilka razy jest bez sensu. Teraz wymienisz turbo za jakis czas glowice itd. I tak naprawde potrwa to dlugo i nigdy nie bedziesz mial setupu na 100% skonczonego bo jak juz bedzie auto gotowe do strojenia to turbiny juz jakis przelot beda mialy.
Chcesz podreperowac motor wymien na serie zbierz w miedzy czasie reszte klamotow i dzialaj.
Wiem coś o tym! ;-)
Będzie trzeba tak zrobić. Najpierw klamoty i bufor kasy na ewentualne niespodzianki. Pytanie tylko jaki duży ten bufor powinien być?

Tak wogóle, to jak tu to wszystko jakoś sprytnie uargumentować dla drugiej połówki :-/

[ Dodano: 2014-07-18, 16:38 ]
Co się dzieje z wiatrakiem na chłodnicy jak się tam wpakuje centralny IC? :shock:

: 2014-07-18, 16:58
autor: grzesiek1985
wywalasz wiatrak i po temacie :mrgreen:

: 2014-07-18, 17:00
autor: robertukf
kenpachi pisze:Co się dzieje z wiatrakiem na chłodnicy jak się tam wpakuje centralny IC?
Wyrzucasz na szrot... Ty weź poszukaj kogoś kto Ci to ogarnie bo coś kiepsko to widzę. I tak Cię wyjdzie taniej nisz jak sam zaczniesz rzeźbić widzę :-P

btw wiatrak:
Obrazek

: 2014-07-18, 21:21
autor: kurpiu
Bufor max 20tys z wszystkimi czesciami i strojeniem powinno wystarczyc.

: 2014-07-18, 21:51
autor: Papol
Nie mam wiatraka z fmic i klima daje rade w upaly....

: 2014-07-18, 22:02
autor: Wojt3q
z tego co sie orientuje to ten przed chłodnicą to jest dodtakowy , a klimy jest po lewej w pasie montowany