Strona 2 z 5
					
				
				: 2014-10-31, 09:06
				autor: robertukf
				RooS pisze:Do uszczelek pod napinaczami trzeba rozpinać i ustawiać rozrząd? 
Niby nie trzeba jak masz sprawne rączki. Trzeba napinacz odkręcić i unieść do góry, ale jak do wymiany będą simeringi wałków to i tak trzeba  go rozpiąć.
 
			
					
				
				: 2014-10-31, 18:34
				autor: kluczykpl
				Wypelnienie precatow jest metalowe, wiec jest nie wiele warte. bez precatow i katow fajnie chodzi i chyba turbo deko lepiej wstaje.
			 
			
					
				
				: 2014-10-31, 20:10
				autor: scooby888
				Daj koniecznie fotki po malowani,niezla suka bedzie.
			 
			
					
				
				: 2014-11-01, 14:28
				autor: RooS
				Uszczelki lecą kompletne z półksiężycami. Reszta w ramach zapobiegliwej konieczności.
Oliwa 5W50, świeczki dam te z boczną elektrodą dla sprawdzenia. Jak będzie dupić coś to wrzucę z RS4.
W poniedziałek motorownia będzie na wierzchu i będzie rezanie. W starym wydechu mam już puste DP'y bez precatów i wrzucę je spowrotem, reszta idzie w 2,5 cala na jednym tłumiku do końca. Ciekaw jestem brzmienia już po robocie.
 
 
W piątek sprawdzałem kompresję czy przypadkiem generalki nie robić za jedną robotą.
Na 5 garach wypluło 11, na 1 lewym tylnym 10,5. Więc chyba lux i nie grzebię. Ktoś kto sprawdzał u siebie może mi to potwierdzić?
 
			
					
				
				: 2014-11-03, 16:57
				autor: robertukf
				Na zdjęciu widzę że odma już sztukownana/lepiona. Obejrzyj ją całą jak już silnik będzie wytargany może warto ją wymienić przed zimą.
			 
			
					
				
				: 2014-11-03, 18:40
				autor: RooS
				robertukf pisze:Na zdjęciu widzę że odma już sztukownana/lepiona. Obejrzyj ją całą jak już silnik będzie wytargany może warto ją wymienić przed zimą.
W tym motorze jest wogóle pełno jakichś druto patentów. F hosa ni ma jest zamiast niego trójnik O_o. Naprawdę się dziwię, że toto lata na 1,2 bara z tym całym drutowaniem, a w bardziej wygłaskanych egzemplarzach co chwilę coś się wysrywa gdzie ludzie wszystko według oem robią.
Ma ktoś odmę od S4 na sprzedaż i f hose?
Lać 5w50 czy 10w60? 250 przelotu wycieków nie będzie.
 
			
					
				
				: 2014-11-04, 10:15
				autor: robertukf
				RooS pisze:Ma ktoś odmę od S4 na sprzedaż i f hose?
Odma jest zrobiona z takiego g*wna, że potrafi się łamać w rękach ze starości.
zainwestuj w nową.
http://sidmotorsport.pl/pl/s/1149-odma-s4.html
f-hose 
http://sidmotorsport.pl/pl/s/840-f-hose-trojnik.html 
			
					
				
				: 2014-11-04, 10:19
				autor: skalarx
				
			 
			
					
				
				: 2014-11-04, 10:33
				autor: robertukf
				Pod warunkiem że ma sprawne przyłącza i odpowiednie rurki żeby wykonać węże.
Kiedyś zrobiłem takie coś u siebie ale średnio wyszło.. miałem za sztywny wąż na te rurki. W A6 miałem SAI i miejsca było malutko.
			 
			
					
				
				: 2014-11-04, 12:03
				autor: buba
				skalarx pisze:
Dokladnie 

 
 
			
					
				
				: 2014-11-05, 12:54
				autor: nosb
				Kup nowa szkoda drutowania. Fhose nowy badz zostaw jak jest. bez roznicy to byle bylo szczene cxzy fhose czy trojnik.
			 
			
					
				
				: 2014-11-05, 18:22
				autor: RooS
				nosb pisze:Kup nowa szkoda drutowania. Fhose nowy badz zostaw jak jest. bez roznicy to byle bylo szczene cxzy fhose czy trojnik.
Mam zamiar tak zrobić, jak mi nic się nie rozpadnie podczas uszczelniania to nie będę tego ruszać dopóki spełnia swoje zadanie. Świece jednak RS4 wrzucam zamiast sidefire boscha bo jakoś wydają się pewniejsze.
Podpowiedzcie tylko czy lać 5W50 czy 10W60? Auto upalane okazjonalnie 10-15 km dziennie w warunkach czysto miejskich :>
 
			
					
				
				: 2014-11-05, 22:14
				autor: emtees
				Zdecydowanie 5W50 w takim przypadku ;) Tym bardziej, że zima nadchodzi i jak najmniejsza gęstość przy niskich temperaturach jest wskazana :) Ja używałem (co prawda w innym aucie) 5W50 Valvo VR1 i polecam.
			 
			
					
				
				: 2014-11-05, 23:36
				autor: nosb
				Ja leje VR1 5w50 czy do po sofcie czy 400+ i jest ok.
			 
			
					
				
				: 2014-11-06, 08:33
				autor: quadysz
				tylko ten VR1 to 7 tys km max i wymiana, trzeba pamietac