Strona 2 z 6

: 2014-06-02, 23:03
autor: aw69
ale SIDowi chodziło o to że po zrobieniu programu i softu, wyzej juz są małe przyrosty w stosunku do zainwestowanej kasy. I przyznam mu rację

: 2014-06-03, 08:30
autor: SID
No właśnie więc nie wiem czemu tak piszecie,
o ile robiąc program + wydech uzyskujesz 700-750ps kwotą 5-7 tyś zł to kolejny przyrost mocy robisz już tylko hybrydami a to koszt 15-20 tyś i przyrost 50-80 ps i tyle - koniec modów jak narazie.
Więc dla serii 580ps zrobienie programu+wydech i przyrost 120-170ps jest mega tanio

: 2014-06-03, 08:45
autor: kurpiu
Walnac jeszce z podtlenku z 150km i ogien:)

: 2014-06-03, 10:45
autor: aw69
faktycznie "zajebisty" pomysł :)

: 2014-06-03, 12:33
autor: mik-17
Bardziej obrazowo - koszt uzyskania 1 PSa. Cena modów/ilość uzyskanych PSów= koszt 1 PSa
SID pisze:No właśnie więc nie wiem czemu tak piszecie,
o ile robiąc program + wydech uzyskujesz 700-750ps kwotą 5-7 tyś zł to kolejny przyrost mocy robisz już tylko hybrydami a to koszt 15-20 tyś i przyrost 50-80 ps i tyle - koniec modów jak narazie. 1ps=250zł
Więc dla serii 580ps zrobienie programu+wydech i przyrost 120-170ps jest mega tanio 1ps=41,17zł
Licząc to w przypadku 2.7 jest opłacalne
256>~320 = 64 PS koszt 800-1200zł (soft) 1ps= 18,75zł
320>~420 = 100PS Koszt: 3900zł (k04+480cc+pompa rs4) ~2500zł-3000zł (FMIC+wydech)+ strojenie = ~8000zł 1ps=80zł

Wyższy pułap to droższe mody :mrgreen:
kurpiu pisze:Walnac jeszce z podtlenku z 150km i ogien:)
Ty i ten Twój podtlenek :-P moc ma być cały czas a nie na strzał, jakieś tankowanie butli itp.
Nie lepiej kasę za instalację podtlenku i jego tankowanie przeznaczyć na inne mody i paliwo ? :mrgreen:

: 2014-06-03, 12:56
autor: bracus
dlaczego "stage II" 420 ? licz spokojnie na K04 do 450-460 tylko pewnie rury dolotowe trzeba by doliczyć

: 2014-06-03, 13:48
autor: SID
od kiedy S4 B5 ma 256 ps ?
nie zapominaj że do B5 do tych mocy musisz dodać DP i Intercoolery a w RS6 C6 jeszcze nie

: 2014-06-03, 14:11
autor: sztybor

: 2014-06-03, 14:17
autor: bracus
po zegarach jaj nie urywa biorąc pod uwagę że sam pakiet na "nasze" to 60+ tysi
w tych samochodach super jest to że to taki ogromny kloc a tak kopie po plecach
ale ok już dość OT w tym temacie :-|

: 2014-06-03, 14:34
autor: aw69
te kwotowe porównania są bez sensu, każda firma ma swoje ceny i swoje stage

: 2014-06-03, 14:55
autor: buba
A robocizna :roll:

: 2014-06-03, 18:14
autor: mik-17
SID pisze:od kiedy S4 B5 ma 256 ps ?
nie zapominaj że do B5 do tych mocy musisz dodać DP i Intercoolery a w RS6 C6 jeszcze nie
Sorki, czeski błąd - 265 PS :-P
Przecież opisałem że na wyższa moc musi być fmic i wydech a do tych 320 się obejdzie bo można katy wywalić i coś się tam odetka.

: 2014-06-03, 22:10
autor: LCQ
w sportmile przerobienie seryjnej RS6 C6 na ok 750-800 KM to koszt 20 tys zł (usługa/graty)

: 2014-06-03, 22:34
autor: zabba88
czy ja wiem czy to duzo:) Za wiedze sie placi i bezawaryjnosc.
Liczac ze wydech w tym aucie to wydech x2 w innym+program+wydajniejszy IC i kilka innych. Bo nie oszukujmy sie przy tych mocach i nawet w tych autach zaczynaja pojawiac sie problemy termiczne. Wszystko sie grzeje wch... Wiec dodatkowe chlodzenia i know how kosztuje

: 2014-06-04, 00:13
autor: bugta
Koszty obecnego modu nie są małe, ale że sporo urwałem przy zakupie samochodu i jednocześnie w dobrych pieniądzach sprzedałem Beemke oraz Fordzisza F150 na rzecz RS'ki, postanowiłem dorzucić trochę i dać sobie więcej frajdy z jazdy.

Chyba się zakochuje w tym samochodzie - a to jest groźne bo można stracić rozum i dużo gotówki :lol: ( tak jak i przy kobietach )