Strona 2 z 2

: 2014-04-21, 21:04
autor: bracus
aa to inna sprawa ja popatrzyłem na opis 300+ i pomyślałem po co na K03 LC :)
wszystko jasne ;-)

: 2014-04-21, 21:44
autor: aw69
POzatym na procedurze jest doladowanie. A przy strzale ze sprzegla przy wiekszej turbinie tego nie ma i tu jest problem.
Gówno prawda. Możesz mieć LC które wygląda jak zwyczajne przesunięcie odcinki na dowolnie wybrane obroty bez stopniowania zapłonu, a możesz mieć j/w plus stopniowanie zapłonu (i wtedy buduje ci boost na "jałowych" ). To wszystko zalezy jak masz przygotowany silnik, na jakiej oponie startujesz z którego biegu, jak mocne masz napędy i jaka jest nawierzchnia itp. itd.

: 2014-04-21, 22:14
autor: kurpiu
Dokldnie ale chodzi mi o budowanie boostu. I pytanie czy ten sterownik to ogarnie.

: 2014-04-21, 22:23
autor: aw69
Jak najbardziej ! Można skonfigurować go dowolnie.

: 2014-04-21, 22:25
autor: kurpiu
Dzieki o to mi chodzilo.