Procedura startu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

aa to inna sprawa ja popatrzyłem na opis 300+ i pomyślałem po co na K03 LC :)
wszystko jasne ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

POzatym na procedurze jest doladowanie. A przy strzale ze sprzegla przy wiekszej turbinie tego nie ma i tu jest problem.
Gówno prawda. Możesz mieć LC które wygląda jak zwyczajne przesunięcie odcinki na dowolnie wybrane obroty bez stopniowania zapłonu, a możesz mieć j/w plus stopniowanie zapłonu (i wtedy buduje ci boost na "jałowych" ). To wszystko zalezy jak masz przygotowany silnik, na jakiej oponie startujesz z którego biegu, jak mocne masz napędy i jaka jest nawierzchnia itp. itd.
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Dokldnie ale chodzi mi o budowanie boostu. I pytanie czy ten sterownik to ogarnie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Jak najbardziej ! Można skonfigurować go dowolnie.
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Dzieki o to mi chodzilo.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ODPOWIEDZ