Jakie opony do s4 BiTurbo

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

Uniroyale tak mają, wynika to z miększych ścianek bocznych, ale nie wpływa to na bezpieczeństwo, opona jest dobrze wyczuwalna, tak ma być!

Matador, to opona nisko budżetowa, dla tych co liczą każdy grosik, dupy nie urwa

Re070 jeździłem fajna opona, ale nie do jazdy po polskich dupiatych drogach i z tym klimatem, może auto było za mocne ale co chwilę zrywała przyczepność, na mokrym porażka
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

urban pisze:
skalarx pisze:
Floro pisze:dziś założyłem bridgestone potenza re070 w rozmiarze 225/45/17 te oponki idą na pierwszy montaż do subaru wrx sti i problem znikł :mrgreen: .
fajna guma. Mocna lansiarska :mrgreen: . Tylko, że onan raczej sport only - do normalnej jazdy kompletnie się nie nadaje :-/

Mówisz to z doświadczenia, czy tak sobie klepiesz głupoty ;) ? Tak się składa, że mam komplet RE070 u siebie, kupione rok temu, także jeden sezon mam za sobą. Z mojej perspektywy opony nadają się jak najbardziej do jazdy na, co dzień. Nie ma problemów z jazdą po mokrym. Zużycie na akceptowalnym poziomie.
też mi doświadczenie jeden sezon.

[ Dodano: 2014-04-11, 08:45 ]
LCQ pisze:Uniroyale tak mają, wynika to z miększych ścianek bocznych, ale nie wpływa to na bezpieczeństwo, opona jest dobrze wyczuwalna, tak ma być!

Matador, to opona nisko budżetowa, dla tych co liczą każdy grosik, dupy nie urwa

Re070 jeździłem fajna opona, ale nie do jazdy po polskich dupiatych drogach i z tym klimatem, może auto było za mocne ale co chwilę zrywała przyczepność, na mokrym porażka
urban, i masz odpowiedź :)
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Jak mam płacić za miękkie ścianki Uniroyala to wolałem Matadora który jest sztywny jak trzeba :-)
Ktoś tu wie co to znaczy opona typu UHP ? W moim aucie miałem problem z pływaniem tyłu szczególnie przy ostrym wyprzedzaniu :shock: jak się okazało jeden z amortyzatorów z tyłu się wylał i nie trzymał tak jak jego kolega po drugiej stronie. Zawieszenie z jednej strony działało tylko na sprężynie więc nie ma się co dziwić ,że pływało... amortyzator robił za dekoracje :mrgreen:

Mam swoje auto ponad 5 lat... jeżdżę nim codziennie i w każdych warunkach...
Miałem różne opony takie jak DUNLOP SPORT MAXX, Dayton D320 ,Fulda Carat Exelero... czy nawet nalewki recyklingówy PROFIL. Większość z tych opon zjechałem praktycznie do konca więc coś mogę powiedzieć. Najszybciej poległa ... Fulda :) Powyrywałem z suki bieżniki- a myślałem ,że taki problem może występować tylko w nalewkach/regenerowanych :-o Profil też szybko się zjechał- ale co się dziwić jak opona po 200/szt ? Dunlop... Tu załatwiłem 2 szt na wybojach i dostały bąbli :-( Dayton D320 służył dzielnie do końca ale na mokrym mogło by być lepiej. Morał z tego taki... nie zawsze to co tanie okazuje się najgorszym shitem. Przed wyborem opon staram się zwykle czytać komentarze i recenzje poprzednich użytkowników. Co ciekawe ponad 90% użytkowników Matadora MP46 kupiło by go jeszcze raz... dla mnie po parametrach technicznych to wystarczająca rekomendacja bo za te pieniążki jeszcze nic lepszego nie kupiłem :-)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

ghost pisze:Jak mam płacić za miękkie ścianki Uniroyala to wolałem Matadora który jest sztywny jak trzeba :-)
Ktoś tu wie co to znaczy opona typu UHP ? W moim aucie miałem problem z pływaniem tyłu szczególnie przy ostrym wyprzedzaniu :shock: jak się okazało jeden z amortyzatorów z tyłu się wylał i nie trzymał tak jak jego kolega po drugiej stronie. Zawieszenie z jednej strony działało tylko na sprężynie więc nie ma się co dziwić ,że pływało... amortyzator robił za dekoracje :mrgreen:

Mam swoje auto ponad 5 lat... jeżdżę nim codziennie i w każdych warunkach...
Miałem różne opony takie jak DUNLOP SPORT MAXX, Dayton D320 ,Fulda Carat Exelero... czy nawet nalewki recyklingówy PROFIL. Większość z tych opon zjechałem praktycznie do konca więc coś mogę powiedzieć. Najszybciej poległa ... Fulda :) Powyrywałem z suki bieżniki- a myślałem ,że taki problem może występować tylko w nalewkach/regenerowanych :-o Profil też szybko się zjechał- ale co się dziwić jak opona po 200/szt ? Dunlop... Tu załatwiłem 2 szt na wybojach i dostały bąbli :-( Dayton D320 służył dzielnie do końca ale na mokrym mogło by być lepiej. Morał z tego taki... nie zawsze to co tanie okazuje się najgorszym shitem. Przed wyborem opon staram się zwykle czytać komentarze i recenzje poprzednich użytkowników. Co ciekawe ponad 90% użytkowników Matadora MP46 kupiło by go jeszcze raz... dla mnie po parametrach technicznych to wystarczająca rekomendacja bo za te pieniążki jeszcze nic lepszego nie kupiłem :-)

UltraHighPerformance

nie obraź się, z tych opon co wymieniłeś to rzeczywiście Matadory mogą być dla Ciebie dobre :mrgreen: Dunlopy, są ok, chodź mają sporo problemów technologicznych, ale zresztą co normalnych zjadaczy to interesuje :)? lubię teksty typu zjechałem kilka opon, myślę żeby mieć pojęcie o tym to trzeba ścierać z dwa/trzy komplety rocznie lekkim palcem , a i tak nie ma się wyznacznika.... wiecie czemu? bo każda opon zachowuje się różnie w zależności od rozmiaru i stanu samochodu, który wpływa na całokształt prowadzenia
majlo
Posty: 214
Rejestracja: 2012-07-07, 10:09
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: majlo »

Ja mam teraz 255.30.20 advan sport v105 i jest super!!
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Yokochama S-drive 225/45/17 , fajna oponka, na boku bieżnika ma twardszą mieszankę , nie zdziera się od nadmiaru zakrętów jak reszta opon z zewnętrznej strony , głośna nie jest , prowadzenie podobne do continetala albo dunnlopa z tym że jest od nich dużo tańsza .
Nowa opona ma twarde boki - wulkanizator powiedział mi ze stara jest i sztywna :-P , trzeba pilnować ciśnienia bo nie zawsze widać spadki ciśnienia, auto jest fajnie wyczuwalne , sztywniejsze, nawet fajnie wygląda.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Ja na poczatku tygodnia zalozylem Conti5 i powiem szczerze ze fajnie sie na tym smiga.Co prawda malo co dopiero przejechalem ale na mokrym jak i na suchym auto swietnie sie zachowuje.
LCQ, dzięki ;-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A mnie wkurwia jak jezdze na dobrych oponach. Auto za bardzo trzyma sie drogi. Nie ma zabawy w ogole. Na ujowych oponach to jakis poslizg, kola piszcza, ogolnie cos sie dzieje. A na dobrych to nuda
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

buba pisze:A mnie wkurwia jak jezdze na dobrych oponach. Auto za bardzo trzyma sie drogi. Nie ma zabawy w ogole. Na ujowych oponach to jakis poslizg, kola piszcza, ogolnie cos sie dzieje. A na dobrych to nuda
Audi to nie Polonez,żeby opony piszczały a jak za bardzo trzyma się drogi to mocy musisz sobie dodać,wtedy nawet na super przyczepnych oponach będzie latała bokami ;-)
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

buba pisze:A mnie wkurwia jak jezdze na dobrych oponach. Auto za bardzo trzyma sie drogi. Nie ma zabawy w ogole. Na ujowych oponach to jakis poslizg, kola piszcza, ogolnie cos sie dzieje. A na dobrych to nuda
na tor buba, tylko wtedy bedzie Ci szkoda je zedrzec w 1 dzien :)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

dlatego powodu co buba napisał, do Toyoty GT86 założono normalne! nie usportowione opony (chyba Michelin Primacy to był), żeby się łatwiej ślizgało (stawało bokiem). Inżynierowie zrobili to celowo...


a taka ciekawostka :mrgreen:
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

Tak w kontynuacji opinii Bridgestone potenza RE070 dziś z kumplami zamiast motocyklem poleciałem eSka i ... Właśnie o to mi chodziło , mimo 13*C oponka super trzymała w winklach , szczerze to myśle ze z perspektywy ludzi których mijalismy wyglądało to jak kilku debili motocyklistów i jakiś jeszcze większy kretyn w kombi :mrgreen:
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

LCQ pisze:dlatego powodu co buba napisał, do Toyoty GT86 założono normalne! nie usportowione opony (chyba Michelin Primacy to był), żeby się łatwiej ślizgało (stawało bokiem). Inżynierowie zrobili to celowo...


a taka ciekawostka :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

no o tym właśnie mówie :D
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

jednak wolę tego Merca jaki wyszedł z kołami na rynek OE :mrgreen:
ODPOWIEDZ