Strona 2 z 4
					
				
				: 2014-03-18, 08:56
				autor: skalarx
				buba pisze:Ten cwierkot o ktorym piszesz to jest objaw rozwalonego dv   

 
a co ćwierkocze turbina czy zepsuty zawór 

 
			
					
				
				: 2014-03-18, 09:05
				autor: bracus
				od razu sorka za off top ale w temacie dv'ek
sytuacja z moim samochodem u Witka 
przed samym strojeniem zamieniono mi właśnie dvki (properfekty) chociaż producent kazał montować tak jak miałem zamontowane
pomiar był tylko jeden na tych zamienionych - był też pomysł żeby zhamować właśnie dla porównania na inaczej zamontowanych ale że przepływka okazała się padnięta nie miało to po prostu sensu 
w każdym razie po powrocie do domu i otrzymaniu na piśmie (email) że na 100% mają być zamontowane tak jak były na początku zmieniłem je tak jak miałem wcześniej
nie wiem czy to dobrze czy źle ale w każdym razie tak jak polecił producent
na chwilę obecną są już nawet na nich grawerowane strzałki z kierunkiem montażu - moje były z tych pierwszych i strzałek nie było
			 
			
					
				
				: 2014-03-18, 09:40
				autor: buba
				skalarx pisze:buba pisze:Ten cwierkot o ktorym piszesz to jest objaw rozwalonego dv   

 
a co ćwierkocze turbina czy zepsuty zawór 

 
DV
 
			
					
				
				: 2014-03-18, 10:23
				autor: aw69
				Tak tylko tak jak wspomnialem one sie nie nadaja wogole do 2,7 biturbo,  wiec prducent moze sobie na nich oznaczac cokolwiek chce, zrozumcie do chuja pana ze niektore aftermarkety wogole sie nie nadaja do montazu w aucie,  a na temat surge nawet niechce mi sie juz tlumaczyc bo mnie rece opadaja jak czytam ten forumowy bełkot 
[ Dodano: 2014-03-18, 10:23 ]
Ghost miales fabryczne dv w swoim Biturbo przy akcji z surge ?
			 
			
					
				
				: 2014-03-18, 11:57
				autor: Murzyn
				nosb pisze:Wdg mnie tez je o cenzura obic. Sa skonstruowane z dupy. na te 400-500 ps i ludzkie doladowanie nie ma sensu pchac tych metalowych a zwykle seryjne plastiki.
tzn co jak mam ameliniowe :) jakieś to są do dupy ?
 
			
					
				
				: 2014-03-18, 13:04
				autor: ghost
				Niemal odkąd kupiłem swój silnik miałem zaworki z S3 z koncówką 710N. Kupiłem 2szt. nowe w ASO bo Nosb już dużo wcześniej mowił mi ,że lepiej te metalowe wywalić. Po wpakowaniu hybrydowych turbin k04 ,ic,dolotów 60mm i wydechów mechanikowi sie cos przyśniło i źle mi założył te plastikowe DV'ki... Może hybrydowe turbo jakieś wrażliwsze jest na takie akcje ? Dźwięk się nie pojawia od momentu powrotu do ustawienia fabrycznego. Aż dziś sprawdzę jeszcze raz czy nie padły  

 
			
					
				
				: 2014-03-18, 16:47
				autor: aw69
				tzn co jak mam ameliniowe :) jakieś to są do dupy ?
Kuba ty masz aluminiowy zamiennik forga, który jest wierną i wytrzymalszą kopią boscha. Te sa zajebiste 
[ Dodano: 2014-03-18, 16:47 ]
 Po wpakowaniu hybrydowych turbin k04 
Dobra cenzura w to, walka z wiatrakami,  hybrydowe turbiny, zajebiste chinskie zawory dv itp. itd.
 
			
					
				
				: 2014-03-19, 10:13
				autor: Flyer
				Kiedy ten świergot DV-ek jest słyszalny?
			 
			
					
				
				: 2014-03-19, 12:26
				autor: buba
				Flyer pisze:Kiedy ten świergot DV-ek jest słyszalny?
jak odpuścisz gaz 
[ Dodano: 2014-03-19, 12:26 ]
ADI pisze:2 strony pierdolenia o dv'kach  

  dzieki  

 
jak jest temat o dupach to człowiek OPR dostaje więc przynajmniej o DVkach mozna pogadać
 
			
					
				
				: 2014-03-19, 13:32
				autor: ghost
				
			 
			
					
				
				: 2014-03-19, 14:52
				autor: buba
				To tak myślę że na zakończenie. 
Albo ori DV albo jeśli ktoś potrzebuje pozbyć się gotówki bo ma w nadmiarze to forge
 
Resztę można sobie wsadzić w D
 
			
					
				
				: 2014-08-21, 02:10
				autor: mlodybmx
				Odświeże troche temat:
Wczoraj udałem się najpierw do aso audi, następnie aso skody po nowe DV'ki 710N i w obu przypadkach dowiedziałem się, że Audi już ich nie robi, a na ich miejsce weszły 710P... Ktoś ma doświadczenie z tymi drugimi? Wiem, że seryjnie występowały w RS6, ale rozumiem, że do "N-ek" się nie umywają? :)
			 
			
					
				
				: 2014-08-21, 07:29
				autor: SID
				Tak jest jak piszesz, od miesiąca brak wersji N i w systemie zamieniają się na P
są tańsze ale bez jakiegoś testu na szczelność, moment otwarcia nikt nic nie powie
			 
			
					
				
				: 2014-08-21, 08:14
				autor: kurpiu
				Jezdzilem na tych z P i dzialaly jak nalezy. 1.3b przyjmowaly;)
			 
			
					
				
				: 2014-09-19, 14:40
				autor: timon_86
				mlodybmx pisze:Odświeże troche temat:
Wczoraj udałem się najpierw do aso audi, następnie aso skody po nowe DV'ki 710N i w obu przypadkach dowiedziałem się, że Audi już ich nie robi, a na ich miejsce weszły 710P... Ktoś ma doświadczenie z tymi drugimi? Wiem, że seryjnie występowały w RS6, ale rozumiem, że do "N-ek" się nie umywają? :)
jaki jest koszt wspomnianych zaworów w ASO?