Strona 2 z 2

: 2014-03-14, 20:38
autor: rwtnt
Oczywiście mam chłodnicę oleju i też nie widziałem takich wysokich temperatur u siebie.

: 2014-03-15, 09:32
autor: Luki
U mnie chłodnicy nie ma. A na jakim oleju latacie 5w30 5 w40? Ja chcę zalać motula lylko jaki xcessxx clean? Takie lalem do 1.8t

: 2014-03-15, 09:48
autor: majlo
Jadąc 250 spory czas na a2 miałem max 117

: 2014-03-15, 09:54
autor: Luki
110 nie przekracza. jazda po dlugiej trasie i z pizda. sprobuje na spokojnie

: 2014-03-15, 16:21
autor: Jachyr
Luki pisze:110 nie przekracza. jazda po dlugiej trasie i z pizda. sprobuje na spokojnie
Mam identycznie po nie widzialem jeszcze wiecej niez 110..

: 2014-03-15, 17:48
autor: BurnOuT
U mnie z chłodnicą oleju było max 100 albo 110st (nie pamiętam dokładnie) przy upalaniu od świateł do świateł

: 2014-08-05, 13:30
autor: Sami
Trochę odkopię, bo u mnie dziwnie się zachowuje wskaźnik temperatury. W czasie jazdy cały czas jest na skrajnie dolnej pozycji. Obojętnie, czy jadę spokojnie, czy chwilowo 240 na autostradzie czy cały czas 180... A sam wskaźnik działa, bo jak się zatrzymam i wyłączę silnik, a po 2-3 minutach znowu go włączę, to wskaźnik na chwilę pokazuje wyższą temperaturę (ciepło się kumuluje czy jak?), żeby zaraz potem spaść w dół. O co chodzi?

: 2014-08-05, 14:43
autor: grzesiek1985
Sami pisze:Trochę odkopię, bo u mnie dziwnie się zachowuje wskaźnik temperatury. W czasie jazdy cały czas jest na skrajnie dolnej pozycji. Obojętnie, czy jadę spokojnie, czy chwilowo 240 na autostradzie czy cały czas 180... A sam wskaźnik działa, bo jak się zatrzymam i wyłączę silnik, a po 2-3 minutach znowu go włączę, to wskaźnik na chwilę pokazuje wyższą temperaturę (ciepło się kumuluje czy jak?), żeby zaraz potem spaść w dół. O co chodzi?
moze czujnik temp ten w misce olejowej masz walniety Mialem identyczny objaw