Strona 2 z 3
: 2014-02-17, 12:18
autor: buba
bracus pisze:bo to jest polska mentalnosc zeby komus dowalić i zeby sie cos działo

grunt ze wlasciciel zadowolony bo to chyba jego samochód i jemu powinien się podobać
ja nikomu nie chce dowalić...
: 2014-02-17, 12:28
autor: quidy
Się czepiacie, Buba zadał rzeczowe pytanie.
Kolekcjonerski stan to by był jakby była cała w ori lakierze, miała wszystko w oryginale i przebieg max 100k i do tego wszystko wszystko zrobione a tak to po prostu kolega kupił zadbane auto, które jednak miało typowe dla tego samochodu bolączki, które trzeba po zakupie zrobić i tyle.
Ktoś tam kiedyś u nas na forum też kupił eskę w cenie rsa i też mu turbo padło zaraz po zakupie :)
Poza tym stan kolekcjonerski kosztuje trochę inaczej co też właściciel by wiedział :)
Anyway fajna fura, gratuluję zakupu :) zawsze chciałem mieć czarną ale nigdy mi nie było dane :)
Ciekawi mnie jedynie za co szwajcar zapłącił 10kch za naprawę bo to już cena podchodząca pod wymianę turbo plus coś jeszcze a turbo piszesz robiłeś zaraz po zakupie. Oni naprawdę idiotami nie są i nie ładują równowartości auta w naprawy po czym sprzedają za 3 miesiące za połowę ceny ale to tak głośno myślę.
EDIT to jest kolekcjonerski stan :D znaczy w sumie był :P
http://axa.ricardo.ch/kaufen/axa-winter ... 729820232/
: 2014-02-17, 12:52
autor: Flyer
quidy pisze:Ktoś tam kiedyś u nas na forum też kupił eskę w cenie rsa i też mu turbo padło zaraz po zakupie :)
Hah, pamiętam :) zresztą oprócz turbo też inne rzeczy poszły do wymiany, coś tam w zawiasie chyyyyba... no ale jak się chce płacić ponad 40k za S4 i potem wkładac kolejne 20k, to kto bogatemu zabroni

: 2014-02-17, 12:52
autor: Suchar
Papol pisze:Ha i sie zaczelo... tu nie ma aut w stanie kolekcjonerskim... tu na forum s rs sa same strucle i padaki... nie zapominaj o tym piszac kolekcjonerki.... 1wsza lekcja...

To jest STAN KOLEKCJONERSKI
http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 98993.html
: 2014-02-17, 12:53
autor: bracus
nie no jasne przecież turbiny to nie części eksploatacyjne jak klocki czy tarcze musimy sprawdzić czy ma 10 letni rozrząd bo jak nie to padło i szrot aaa i żeby olej też był oryginalny ten co w fabryce zalali

litości i nie ciągnijcie nawet tego tematu
bo to nawet śmieszne nie jest
: 2014-02-17, 13:40
autor: Grondzi
Ładny avancik,glebe mu zrobić i będzie oki.
: 2014-02-18, 16:38
autor: dwdlbn
Panowie,
Tak jak napisałem z ogłoszenia wynikała IGIEŁKA, STAN KOLEKCJONERSKI !!!
- "CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM"
Jednak jak widzicie po naprawach których wykonałem okazało się inaczej zresztą jak z każdą S-ką po zakupie hehe
Tak kolego mam faktury z kilku ostatnich lat TURBO wymieniał ale w sierpień 2008 rok
Ostatni serwis zrobił dn. 28.06.2013 r wymienił oleje filtry. Podejrzewam że dowiedział się o kolejnych wymianach m.in. TURBINY, KLOCKI itd i zdecydował się sprzedać niż kolejną równowartość auta wsadzić. Nie wiem co on tam sobie myślał jak sprzedawał hehe
ZAWSZE NIEMIEC, SZWAJCAR PŁACZE JAK SPRZEDAJE
Wioski to tutaj nie ma i nie będzie
[ Dodano: 2014-02-18, 16:38 ]
bracus pisze:nie no jasne przecież turbiny to nie części eksploatacyjne jak klocki czy tarcze musimy sprawdzić czy ma 10 letni rozrząd bo jak nie to padło i szrot aaa i żeby olej też był oryginalny ten co w fabryce zalali

litości i nie ciągnijcie nawet tego tematu
bo to nawet śmieszne nie jest
No właśnie kolego zgadza się hehe

: 2014-02-18, 18:55
autor: bartek75
dokładnie. zawsze płaczą. ale my polacy zawsze trafiamy na mega okazje aut kolekcjonerskich, funkiel nówek, po mega serwisach specjalnie na naszą okazję zakupu

btw fajna fura!
: 2014-02-18, 18:56
autor: Jachyr
dwdlbn pisze:
Jednak jak widzicie po naprawach których wykonałem okazało się inaczej zresztą jak z każdą S-ką po zakupie hehe
Nie do konca sie z tym zgodze... Ja po zakupie robie tylko to na co jest akurat opcja i pomysl(oprocz podstaw po zakupie oleje,filtry,rozrzad) i auto po roku i 6 miesiacach i zrobieniu 21tkm odukac w niemalowane smiga...
P.s auto ladne i widac zadbane wizualnie, a wiec teraz tylko juz bez awaryjnego upalania.
: 2014-04-12, 21:19
autor: dwdlbn
Jachyr pisze:dwdlbn pisze:
Jednak jak widzicie po naprawach których wykonałem okazało się inaczej zresztą jak z każdą S-ką po zakupie hehe
Nie do konca sie z tym zgodze... Ja po zakupie robie tylko to na co jest akurat opcja i pomysl(oprocz podstaw po zakupie oleje,filtry,rozrzad) i auto po roku i 6 miesiacach i zrobieniu 21tkm odukac w niemalowane smiga...
P.s auto ladne i widac zadbane wizualnie, a wiec teraz tylko juz bez awaryjnego upalania.
Kolego tak naprawde nie musiałem wszystkie robić odrazu ale leciałem już żeby mieć z głowy :) Koszta byłyby napewno mniejsze ale jak silnik już wyciągnięty był

szkoda było nie zrobić czegoś więcej
Witam panowie
Audi dostało nowe świece i instalacje gazową czego miałem nie zakładać ale cieżko było mi znaleść inny samochód bardziej oszczędny w dobrym stanie. Jeździłem nawet pod Łódź po Szwajcara GOLFIKA IV V5 2,3 SKÓRY itd. jednak okazało się inaczej wróciłem znowu bez niczego wkońcu zdecydowałem się na założenie instalacji gazowej, jak narazie nie narzekam jeździ tak samo/ Gwarancja 2 lata na wszystko przeglądy 0 zł
Przydałoby się pojechać na Hamownie sprawdzić na PB i LPG ile wypluje i ewentualnie PROGRAM wrzucić mu

: 2014-05-05, 21:59
autor: kris quattro
ciekawe co hamownia pokaże...ale 2,7 daje radę z podtlenkiem lpg także powinno być ok:P
: 2014-05-07, 12:00
autor: dwdlbn
Moje odczucie zero różnicy między PB a LPG a jak tam na wykresie wyjdzie nie wiadomo

Trzeba byłoby na jakąś lepszą hamownie podjechać, bo w Lublinie chyba rewelacji nie mają.
Zastanawiam się nad sprzedażą auta jak dostane w miare rozsądne pieniądze :) Marzy mi się teraz A4 B8
: 2014-05-07, 12:07
autor: buba
10-15 kuni wiecej bedzie na lpg
Sprawdzalem 1.8t i 2.7tt
: 2014-05-10, 12:30
autor: dwdlbn
: 2014-05-10, 13:58
autor: Papol
Swietna...mmmm