Jacars4 co ty za głupoty piszesz. Wymieniłem sam ten zaworek i wyszło aż 350koni.
Fsi syfi się maksa bo sam widziałem i mam nawet zdjęcia kolektora... po czyszczeniu wyszło mi 428hp miesiąc temu i teraz dopiero jest różnica.
Żaden zaworek nie pomoże wrócić 420koni w rs4b7.
Moje oba rs4 miały małe przebiegi jeden 65000 ,a drugi ok 90tkm . Piszę tak ponieważ największą różnice odczułem po zmianie tego. Dziś tego problemu nie mam bo przesiadłem się na dużżżo lepsze auto w tej samej cenie czyli s4 3.0 i masakruje wszystkie nawet wyczyszczone rs4 .
Gdzieś było porównanie u angoli rs4 4.2 i s4 b8 3.0 po sofcie to chyba jechały podobnie . Ogólnie s4 wypadło lepiej w stosunku cena do mocy
Więc coś w tym musi być
mik-17 pisze:Gdzieś było porównanie u angoli rs4 4.2 i s4 b8 3.0 po sofcie to chyba jechały podobnie . Ogólnie s4 wypadło lepiej w stosunku cena do mocy
Więc coś w tym musi być
Majo bardzo chetnie sie ustawie z toba. Często jeżdże po polsce więc możemy ruszyć na ćwiarę . Lunch control i super dół robi swoje ,a rs4 v8 jedzie dopiero od 6000rpm. Czekam na odp na pw. Chetnie też o kaskę.
[ Dodano: 2014-02-08, 18:23 ]
gdzieś lata po necie film jak w wawie rs4 dostaje baty od seryjnego s4.
S4 B8 3.0T świetny silnik, po samym programie juz mamy okolice 400+, nowe wnetrze urywa jaja...
Świetne auto i ma potencjał...
Sportmile ost krecił serie A6 C6 3.0T 290PS i wyszło 410HP/455Nm , S4 B8 dolot, wydech okolice 450HP