Strona 2 z 2

: 2010-10-15, 21:15
autor: aw69
nie no prosze cie :) to ze mokra z zewnątrz to w 99 % jakas nieszczelność na przewodzie samrującym turbosprężarkę :) albo wyciek oleju spod dekli zaworowych i to dość znaczny jeśli turbina juz cała mokra....ja obstawiam wyciek spod dekla zaworowego...

: 2010-10-15, 23:03
autor: nosb
Popieram aw69 na calej lini. 2,7T niestety strasznie lubia sie pocic. A ty buba cos przewrazliwiony jestes. Ile czasu przebywasz z flyerem ? :mrgreen:

Troche mokro i od rauz turbiny wyciagac :) Jak nie kopci to nic sie nie dzieje :) Wyeliminuj najpierw tą nieszczelnosc co ustalilsmy :!:

Moja na zimnym troche kopci ioleju ubywa z 1,5l na dyche. i ani mi sie sni szukac przyczyny :mrgreen: Niech jej idzie na zdrowi :lol:

BTW : naprawde latwiej wyjac silnik niz meczyc sie wydlubywaniem stamtad turbiny :) Chyba ze ktos ma wprawe ;-)

: 2010-12-11, 12:47
autor: buba
nie jestem przewrazliwiony ;-)

zrobilem fotki i wyglada to tak

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wkurwiony jestem na maxa bo nie wiem co mam z tym zrobic

: 2010-12-11, 13:26
autor: aw69
no zasyfione deko....z biegiem lat troche sie nazbierało moze cybanty luźne i deko sie sączy.....ale ogolnie widać że syf oblepiony juz kurzem i błotem wiec jakos notorycznie się nie leje.....podokręcaj cybanty umyj ten całość dobrze benzyną ekstrakcyjną i obserwuj czy gdzieś się nie sączy