Strona 2 z 2
: 2010-10-15, 21:15
autor: aw69
nie no prosze cie :) to ze mokra z zewnątrz to w 99 % jakas nieszczelność na przewodzie samrującym turbosprężarkę :) albo wyciek oleju spod dekli zaworowych i to dość znaczny jeśli turbina juz cała mokra....ja obstawiam wyciek spod dekla zaworowego...
: 2010-10-15, 23:03
autor: nosb
Popieram aw69 na calej lini. 2,7T niestety strasznie lubia sie pocic. A ty buba cos przewrazliwiony jestes. Ile czasu przebywasz z flyerem ?
Troche mokro i od rauz turbiny wyciagac :) Jak nie kopci to nic sie nie dzieje :) Wyeliminuj najpierw tą nieszczelnosc co ustalilsmy
Moja na zimnym troche kopci ioleju ubywa z 1,5l na dyche. i ani mi sie sni szukac przyczyny

Niech jej idzie na zdrowi
BTW : naprawde latwiej wyjac silnik niz meczyc sie wydlubywaniem stamtad turbiny :) Chyba ze ktos ma wprawe

: 2010-12-11, 12:47
autor: buba
nie jestem przewrazliwiony
zrobilem fotki i wyglada to tak
wkurwiony jestem na maxa bo nie wiem co mam z tym zrobic
: 2010-12-11, 13:26
autor: aw69
no zasyfione deko....z biegiem lat troche sie nazbierało moze cybanty luźne i deko sie sączy.....ale ogolnie widać że syf oblepiony juz kurzem i błotem wiec jakos notorycznie się nie leje.....podokręcaj cybanty umyj ten całość dobrze benzyną ekstrakcyjną i obserwuj czy gdzieś się nie sączy