Strona 2 z 4
: 2013-12-12, 10:22
autor: SID
dowiedziałem się też że np błotniki S6 a RS6 to dwie różne długości ha ha
coś kiedyś czytałem temat z szybą że RS6 jest wyższa sporo
: 2013-12-12, 10:46
autor: ghost
A ja już kilka tiptroniców w życiu miałem.. i nie powiem ,że jeździło się tym źle jednak czasem trzeba było w niego wpompować trochę kasy. O wymianach oleju co 50-60 tys km chyba nie muszę wspominać + wymiana filtra oleju skrzyni co jakiś czas. Gdy skrzynia jest zimna auto jedzie trochę "inaczej" co powoduje większe spalanie. Jakakolwiek awaria osprzętu powodowała często tryby awaryjne + szarpanie, itp akcje.. to własnie mnie najbardziej wkurzało ,że wszystko wydaje się takie delikatne... Dużo zależy też od tego jak poprzednicy traktowali skrzynie/auto bo dla końcowego użytkownika mogą to być dwa różne światy w użytkowaniu
O tym ,że zimą też mamy trochę związane ręce też trzeba by napisać. Jeśli to ma być auto do szybkiego przemieszczania się to tip da rade... Mnie osobiście denerwowały przełożenia poszczególnych biegów. Długi 1 i 2 bieg...
Lubię mieć kontrolę nad autem... Tip czasem lubi wrzucić wyższy bieg wtedy gdy nie trzeba. Chyba ,że wolisz tryb manual cały czas ? Podejrzewam ,że po wzmocnieniu skrzyni + jakiś upgrade softu może to już fajnie latać.

Ale ja i tak jestem za manualem...

: 2013-12-12, 11:43
autor: Kamil_D
martin_wml ma obcykane s6 i rs6 w budzie c5, to z nim zagadaj co i jak potrzeba zeby przelozyc rsa do eski.
Mi sie wydaje że to jest to samo wszystko, ale to tylko moje zdanie :) rozni sie z zewnatrz grillem zderzakami i progami...
: 2013-12-12, 11:57
autor: martin_wml
SID pisze:dowiedziałem się też że np błotniki S6 a RS6 to dwie różne długości ha ha
coś kiedyś czytałem temat z szybą że RS6 jest wyższa sporo
oj
sid sid chyba na wietnamskim forum to wyczytałeś
błotniki są identyczne jak w s6 i a6 z motorem v8, a szyba jest wyższa o okoł 1-1,5 cm w porównaniu do "zwykłej" a6
: 2013-12-12, 16:10
autor: Szupryk
To, że u Dyla skrzynia się ślizgała to ja również potwiedzam, ale on miał już grube 612 km, a nie soft na okolice 500km ...
: 2013-12-12, 23:36
autor: Fiko
To smutne, bo przez tego kurewskiego tipa nie mozna bylo poznac jaki potencjal ma ten silnil. Obstawiam 750ps bezproblemowo.
: 2013-12-17, 00:26
autor: arti@R1
SID, myslałem że Ci linka wysle w temacie RS6 na RF, a tu patrze juz jestes...

: 2013-12-17, 00:40
autor: Gotti
SID pisze:dowiedziałem się też że np błotniki S6 a RS6 to dwie różne długości ha ha
coś kiedyś czytałem temat z szybą że RS6 jest wyższa sporo
błotniki nie pasują
szyba nie pasuje - inny kąt, wyższa, ciut szersza
buda jest inna - wzmocnienia podłużnic, progów, podłogi.
Drzwi pasują

: 2013-12-17, 07:40
autor: SID
w sumie mam 3 opcje i czwartą najczarniejszą.
- jedna RS6 biała z allegro z padniętym silnikiem, lekki dzwon z przodu, biały kolor malowana, stan z zewnątrz kiepski
- druga sama goła buda (dosłownie goła) roboty dużo i nie wyjdzie to ciekawie
- trzecia czekam na foto i problemy z papierami
- czwarta rozkręcić, silnik na półkę i czekamy na co się urodzi, swap, nowa buda itp
: 2013-12-17, 10:27
autor: iparts
No to nie ciekawa sytuacja. Poczekaj na te zdjęcia (z "3 opcji"), ale jak piszesz że mogą być kłopoty z dokumentami to też nie jest ciekawe wyjście. Wszyscy wiemy, że latanie po urzędach nie należy do przyjemnych:) Mimo wszystko ja bym poczekał na te zdjęcia i wtedy myślał.
: 2013-12-17, 21:23
autor: prnit
rs6 trzymają ceny, też się zastanawiam czy lepiej wymieniać silnik od RS6 w moim S6 czy lepiej spróbować go uturbić...w RS6 wszystkie części drożej wychodzą...widzę jednak ze nikt jeszcze tak naprawdę nie modził tak grubo S6 (uturbiał albo robił swapa) i nie ma w PL troche wiedzy co dokładnie potrzeba..myśle ze jak ktoś to wkoncu zrobi to będzie super opcja na tanie, szybkie, wygodne 500KM do 30 tys zł. Opcja raczej w niczym niedostępna wcześniej. Ja chce moje auto ruszyć na wiosne...tylko cały czas pytanie swap czy uturbianie (liste wymaganych części do tego drugiego już mam) aha co do skrzyni w US jezdzi kilka S6 z kompresorami na 450+ i jakoś skrzynie wytrzymują....co do wyglądu S i RS po założeniu w S6 zderzaków, progów, lamp, spojlerka na tylnią klapę, felg, dołożeniu hamulców i bixenonów i końcówek wydechu auto właściwie jest nie do odróżnienia od oryginalnego RS6 chyba ze ktoś jest mega znawcą i znajdzie szczegóły (inne fotele w S6 mniej wyprofilowane, znaczki RS6 na zegarach)
: 2013-12-17, 22:14
autor: mik-17
prnit pisze:rs6 trzymają ceny, też się zastanawiam czy lepiej wymieniać silnik od RS6 w moim S6 czy lepiej spróbować go uturbić...w RS6 wszystkie części drożej wychodzą...widzę jednak ze nikt jeszcze tak naprawdę nie modził tak grubo S6 (uturbiał albo robił swapa) i nie ma w PL troche wiedzy co dokładnie potrzeba..myśle ze jak ktoś to wkoncu zrobi to będzie super opcja na tanie, szybkie, wygodne 500KM do 30 tys zł. Opcja raczej w niczym niedostępna wcześniej. Ja chce moje auto ruszyć na wiosne...tylko cały czas pytanie swap czy uturbianie (liste wymaganych części do tego drugiego już mam) aha co do skrzyni w US jezdzi kilka S6 z kompresorami na 450+ i jakoś skrzynie wytrzymują....co do wyglądu S i RS po założeniu w S6 zderzaków, progów, lamp, spojlerka na tylnią klapę, felg, dołożeniu hamulców i bixenonów i końcówek wydechu auto właściwie jest nie do odróżnienia od oryginalnego RS6 chyba ze ktoś jest mega znawcą i znajdzie szczegóły (inne fotele w S6 mniej wyprofilowane, znaczki RS6 na zegarach)
Po co pompowac kasę w budę S6 jak można sprzedać S6 i kupić RS6. W razie szkody wypłacają jak za RS6 a nie s6. Jak już robić swapa to do budy w której silnik nie występował .
: 2013-12-17, 22:19
autor: prnit
znajdz mi RS6 za 30 tysi

w niezarżniętym stanie.
: 2013-12-17, 22:24
autor: robertukf
Kup s6 i Zrob mi 500 koni za 3dychy.
: 2013-12-17, 22:34
autor: mik-17
Za 35 tysi znajdziesz tylko musisz poczekać, zapewne będziesz musiał do niego coś dołożyć i ogarnąć ale kupując takie za 60 tys też do niego dołożysz.
Jakieś dwa lata temu szukałem RS6 C5 i za 30 000zł nawet stały tylko za dużo to wpierdala a za słabo jedzie w porównaniu do kosztów. Poza tym nie ma jeszcze przetartej drogi w polsce na przejście na manuala.
Niedawno w mojej okolicy stał chyba za 32 albo 35 tylko silnik coś nie teges chodził, w każdym bądź razie wolał bym ogarnąć silnik niż bawić się w zmianę poszycia i jeździć ulepem.
Zresztą idealny czas na zmianę, sprzedajesz swoje i szukasz na licytacjach ze Szwajcarii. W każdej opcji będziesz bez auta jakiś czas.