RS4
cacySID pisze:Obrazek
A nie lepiej wsadzić jakąś pancerną skrzynie ? A co jak będziesz 300 km od domu i znowu zgubisz biegi ?
Osobiście dużo bardziej podoba mi się charakterystyka skrzyn 2.5tdi ... można zapierdalać i całkiem mało paliwka spalać w trasie. Trwałość też jest lepsza :) Eh... dla mnie chyba każdy pretekst jest doby aby zrobić jakiś upgrade 
parę ciekawych faktów nt. skrzyni 2.5 TDI z v6 :
200km/h - ok 3,600 rpm
v-max:
6 bieg - ok 360-370 km/h
5 bieg vmax ok 300-310 km/h
4 bieg ok 220-230 km/h
3 bieg chyba ok 165-170 km/h
2 bieg - ok 103 km/h
1bieg - ok 65-68km/h
predkosci dla mojej skrzyni FTM/ENV z a4 b6
dla np. DQT wyglada to delikatnie inaczej
szerokie tryby 1 biegu
większa średnica "wałka głównego"
no i najwieksza zaleta ,żę nie trzeba tak mieszać biegami jak na ori z 2.7
tryb 1 biegu TDI 2.5 vs s4

tutaj więcej o całej rodzince skrzyn 01E http://www.elektro.com/~audi/01e/
parę ciekawych faktów nt. skrzyni 2.5 TDI z v6 :
200km/h - ok 3,600 rpm
v-max:
6 bieg - ok 360-370 km/h
5 bieg vmax ok 300-310 km/h
4 bieg ok 220-230 km/h
3 bieg chyba ok 165-170 km/h
2 bieg - ok 103 km/h
1bieg - ok 65-68km/h
predkosci dla mojej skrzyni FTM/ENV z a4 b6
dla np. DQT wyglada to delikatnie inaczej
szerokie tryby 1 biegu
większa średnica "wałka głównego"
no i najwieksza zaleta ,żę nie trzeba tak mieszać biegami jak na ori z 2.7
tryb 1 biegu TDI 2.5 vs s4
tutaj więcej o całej rodzince skrzyn 01E http://www.elektro.com/~audi/01e/
Ostatnio zmieniony 2014-02-02, 11:39 przez ghost, łącznie zmieniany 7 razy.

