Strona 2 z 4
					
				
				: 2013-11-22, 17:12
				autor: buba
				Z tego co patrzyłem na fotki takich spawanych kolektorów to wszędzie są wyjścia robione z kolanek żeby było J a nie jak tutaj T żeby właśnie nie było tego o czym kurpiu napisał
			 
			
					
				
				: 2013-11-22, 18:16
				autor: grzanek85
				ścianka jet 4 mm w środku jest skos łagodny wyszlifowany jakie by nie były i tak lepsze od org  

 
			
					
				
				: 2013-11-22, 18:49
				autor: sportmile
				Fizyka sie klania ..... podpowiem ci nie bede lepsze niz oryginaly i tak pekna ci na 100 %
			 
			
					
				
				: 2013-11-22, 18:53
				autor: kurpiu
				Za duze cisnienie sie bedzie wytwarzalo. I predkosc spalin mocno spadnie.
			 
			
					
				
				: 2013-11-22, 19:06
				autor: sportmile
				Cholera ..... popsulem projekt albo raczej naprawiam  

 
			
					
				
				: 2013-11-22, 19:26
				autor: grzanek85
				nie popełnia błędów ten co nic nie robi poskładamy, pojeździmy, wystroimy będzie wiadomo jak pękną zrobi się drugie lepsze skądś doświadczenie trzeba czerpać 

 a robota nic nie kosztuje więc trzeba się uczyć
 
			
					
				a4 b6 2.7
				: 2013-11-22, 19:32
				autor: arek
				
			 
			
					
				
				: 2013-11-22, 19:33
				autor: grzanek85
				moje mają prawie identyczne wymiary wewnętrzne jak te więć jak za oceanem się sprawują to u nas też muszą 
http://www.ebay.com/itm/Audi-B5-S4-A6-R ... 1004485135 
			
					
				a4 b6 2.7
				: 2013-11-22, 19:55
				autor: arek
				Też miałem podobny dylemat czy zakładać czy nie.Grzanek popieram do odważnych świat należy!
			 
			
					
				
				: 2013-11-22, 20:41
				autor: aw69
				ale po co wyważać otwarte drzwi ?  Dziwni jesteście panowie :)  to nie jest nauka. To jest pójście na łatwizne i odpierdalanie fuszerki.  Grzanek wiesz że jest źle wykonany kolektor, ale co wmawiasz sobie że jest ok i fajnie :)  Bo pod kątami juz trudniej stworzyć taki kolektor tak ?     to odpierdoliłes maniane bo fajny trójnik T dostałes w hurtowni i byle domorosły spawacz ci to zaspawa  

   masakra :)
moje mają prawie identyczne wymiary wewnętrzne jak te więć jak za oceanem się sprawują to u nas też muszą
o stary za oceanem jakie cuda wyprawiają z tym silnikiem  to byś się ździwił, tylko szkoda ze 80% tych rzeczy wogole sie nie sprawdza !!  Jest projekt masa zdjęć i potem błoga ciszaaaaaaaaaaaa, zero efektu pracy, tak własnie budują w stanach domorośli tunerzy którzy "wszytstko wiedzą" :)
 
Współczuje tylko twojemu autu.  Nauczy cie jeszcze ten silnik pokory :)
 
			
					
				
				: 2013-11-22, 21:16
				autor: bolo-s4
				Nauczy cie jeszcze ten silnik pokory :)[/quote]
Dobre 

 
			
					
				
				: 2013-11-22, 23:29
				autor: RADEK1985
				Kolego szkoda twojej pracy i wyciagania motoru za jakis czas zlec komus kto sie zna na robocie zrobienie  takich kolektorow i bedzie dobrze :)
			 
			
					
				
				: 2013-11-23, 08:20
				autor: grzanek85
				w poniedziałek będę miał chwilę czasu podjadę na mój wydział politechniki i sprawdzę jakie są zawirowania i przepustowość nowego i starego kolektora przy zadanym ciśnieniu jest do tego fajna i dokładna maszyna wtedy będe wiedział jak bardzo jest zjebany ten kolektor 

 
			
					
				
				: 2013-11-23, 09:24
				autor: buba
				Specem nie jestem ale te wydają się sensownie zrobione

 
			
					
				
				: 2013-11-23, 10:38
				autor: RADEK1985
				te kolektory sa dobre i sa sprawdzone :)