Strona 2 z 9
					
				
				: 2014-05-16, 17:07
				autor: gowor86
				Rurki stalowe z sidmotorsport.pl 
Dodatkowo jeszcze dokupowane i dorabiane rzeczy.
Kratki będą nie wiem jeszcze co do halogenów i spryskiwaczy.
Okaże się w praniu.
			 
			
					
				
				: 2014-05-16, 17:10
				autor: buba
				Oj chyba nie wejda 

 
			
					
				
				: 2014-05-16, 17:19
				autor: gowor86
				Kratka Lewa wchodzi bez problemu ale z prawą są kłopoty.
Popieści popieści to się i prawa zmieści.  

 
			
					
				
				: 2014-05-16, 18:06
				autor: Papol
				Sid ma??? A to przegapilem...
			 
			
					
				
				: 2014-05-16, 18:29
				autor: gowor86
				Rurki ma w swojej sprzedaży ale mają jedną wadę nie chcą się spawać migiem.
			 
			
					
				
				: 2014-05-17, 11:11
				autor: SID
				każdemu polecam aby dolne wyjścia z IC przespawać pod kontem 45' i wówczas wszystko się mieści,
co do rurek znajdziecie je tutaj 
http://sidmotorsport.pl/pl/34-tuning 
Kawał ładnej roboty bo wiem że robisz powoli i dokładnie,
dobry wybór trójnika alu z Allroad
 
			
					
				
				: 2014-05-17, 13:38
				autor: Papol
				Sid powinienes zrobic taki set zblizony do tego co potrzebne do zastosowania w centralnym... Bo jak widze rurki same to nie mam pojecia co bedzie potrzebne...
			 
			
					
				
				: 2014-05-17, 15:54
				autor: bartek75
				gowor86 najs robota 

 
			
					
				
				: 2014-05-17, 18:24
				autor: luk448
				Kratki i halo podejda.Ja przeciez mam i kratki i halo.I nawet dzialają 

 
			
					
				
				: 2014-05-17, 20:35
				autor: gowor86
				luk448 masz może zdjęcia zrobione jak to wygląda? Którędy i jak rurki puściłeś?
			 
			
					
				
				: 2014-05-17, 20:49
				autor: luk448
				gowor86, niet 

  poszlo pw do Ciebie
 
			 
			
					
				
				: 2014-05-17, 20:51
				autor: SID
				taka ciekawostka bo sporo mam zapytań i nie chcę każdemu z osobna tłumaczyć :
Intercooler centralny ma wejścia/wyjścia 63mm
Silnik 2,7 ma dolne wyjścia cisnieniowe z turbo o średnicy 50mm
Rurki plastikowe idące w górę do przepustnicy mają 57mm ( w RS4 mają 60mm)
Nie ma sensu robić układ rurami 63mm bo nie ma na nie miejsca w zderzaku, lepiej zastosować :
- 51mm z silnika do IC
- 57-60mm do rurek przepustnicy 
Należy pamiętać iż jedną stronę trzeba skrzyżować bo inaczej oba turbo będą pompować w jednym kierunku zderzając się (tak tak byli tacy co pomylili)
Przy większych mocach lepiej zwiększyć te średnice 3-6mm
			 
			
					
				
				: 2014-05-17, 21:11
				autor: gowor86
				Mój problem jest pewnie taki że rurki są 60mm.  

  Nie pomyślałem o tym. 
Zobaczę jak to wyjdzie. Jak coś to się poprawi. 
[ Dodano: 2014-05-17, 21:11 ]
A tak w między czasie zrobione kilka rzeczy.
Wypiaskowane i pomalowane zwrotnice i nowe łożyska  
 
 
 
Był również czas na założenie zawieszenia gwintowanego  
 
 
 

 
			
					
				
				: 2014-05-18, 23:40
				autor: tyrkal
				Bardzo ładna robota :)
A SIDowi chodzi o to chyba:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 044&type=1
wyjścia z ic są owszem 63mm ale scianki maja 3-4mm grubosci, wiec suma sumarum w środku mamy prawie taką samą średnicę, co rurki alu od SIDa o średnicy 60mm (scianka 1.5mm)
na dole kolanka zwiększają miejsce miedzy zderzakiem a ic a górne dają miejsce na śruby do montażu zderzaka
 
			
					
				
				: 2014-05-26, 23:28
				autor: Jachyr
				Gdzie znalazleś rozporke na przod??:>