Strona 2 z 4
					
				
				: 2013-10-30, 07:58
				autor: ArchitekT
				Jak sie DRC w miare szybko zrobi nie ma z tym klopotu i jest bezawaryjne potem, bo zmieniono wadliwe elementy, ale akcja serwisowa nas nie obejmowala oczywiscie. 
Spalanie fakt - temat rzeka, ale jestescie pewni, ze z tymi RS6 o ktorych piszecie wszystko bylo ok, wystarczy jeden wezyk, jeden zaworek i juz litry uciekaja niepotrzebnie.
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 08:21
				autor: quidy
				A jak z osiągami takiego kapcia ? 

  Swojego czasu sporo ludzi mówiło, że s4 jest żwawsze :) 
Kumpel stał ostatnio przed takim dylematem i sprowadziłem mu czarną lalkę a6 2.7tt za 555chf :P i się tak przejechałem nią i kurde, w manualu całkiem całkiem jedzie.
Nie lepiej coś takiego kupić ? Wymienić turbo na większe a i tak jeszcze worek hajsu zostanie z tych przeznaczonych na rs6?
Czy może te 4.2 jednak robi robotę ?
 
			
					
				
				: 2013-10-30, 10:54
				autor: quadysz
				v8 to jeszcze dzwieeek :)
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 12:21
				autor: kociniak08
				Z tego co piszecie to nie wygląda tak zle z kosztami urzymania RS6. O cześći nie jest cieżko nie trzeba czekać tygodniami na zamowione elementy?
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 15:06
				autor: SID
				np u mnie układy hamulcowe i wszelkie zaworki na miejscu
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 15:35
				autor: ArchitekT
				SID hebelki ma najlepsze, z reszta nie tylko hebleki 

 
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 16:09
				autor: mik-17
				Czym się różni RS6 450 PS st. sprężania 9,3:1 od RS6+ 480 PS st. sprężania 9,8:1 ? Nm te same tylko w + w większym zakresie obrotów.
Jest to różnica taka sama jak w s4 a rs4 typu inne głowice , średnice dolotów , skrzynia , ciepłota świec , smic, turbiny czy tylko stopień sprężania i soft ?
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 16:34
				autor: ArchitekT
				Poza tym rozni sie cheblami i chlodnicami
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 17:14
				autor: mik-17
				Czyli + jest lepszą podstawą na mody typu soft?
Ile samym softem można wyciągnąć z RS6 a RS6+ ??
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 17:44
				autor: ArchitekT
				Plus ma przede wszystkim zlikwidowany problem z grzaniem sie z powodu innych i dodatkowych chlodnic, szukaj wiec plus lub wersji skandynawskiej o ile dobrze pamietam.
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 19:03
				autor: Szupryk
				Co do osiągów auto ma jakieś ~ 4,8s do 100km/h (kiedyś mierzyłem).
Czas na 1/4 jaki mi się udało wykręcić to 13.3 ET.
(shamowane 449km więc zdrowa seria)
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 22:06
				autor: mik-17
				Jak sprawdzić czy ma sprawne DRC i skrzynię ??
W jednym z ogłoszeń wyczytałem że w 2004 r RS6 w standardzie miało wszystko co oferowało Audi, to prawda?
W jakich latach produkowane były wersje PLUS  ??
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 23:03
				autor: adamz0
				Wydaję mi się,że  plusy były tylko w 2004r.
			 
			
					
				
				: 2013-10-30, 23:53
				autor: mitr
				Im wyższe ciśnienie sprężania tym mniej można nadmuchać więc nie wiem czy plus to lepsza opcja do modyfikacji. Raczej nie, przynajmniej do grubszych nie.
			 
			
					
				
				: 2013-10-31, 08:13
				autor: buba
				A jak wyglada elastycznosc silnikaw porownaniu do 2.5tdi? ogladalem sporo wykresow przebiegu mocy i momentu w internecie i wychodI ze ida podobnie ?