Strona 2 z 5

: 2013-10-28, 10:56
autor: Bucik
pompa dawała nie 101% mocy a 160% przynajmniej :).

dzwoń do sportmile i pytaj.

Ps: magiki dosłownie taki wynik na seryjych wtryskach i na ori pompie pogratulować heh (ktoś chciał przyoszczędzić max 2 tys przy takiej inwestycji :D )

Re: [AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy

: 2013-10-28, 11:08
autor: buba
gustav pisze: Wydajnośc przepływomierza przy obciążeniu 6000rpm sięga ponad 215g/ cykl
Seryjna przepływka ma sporo więcej niż twoja ;-)

Skoro auto było robione u Adama to zadzwoń do niego bo najlepiej wie co tam grzebał

: 2013-10-28, 16:47
autor: gustav
Wykres jest u Adama 381 PS i 560Nm. Dzisiaj zakładamy nowe cewki. Przy tej okazji zrobimy komplet logów.

Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Ile powinna pokazywać zdrowa przepływka w 2.7TT ? 250g/cykl ?

: 2013-10-28, 18:22
autor: arti@R1
Zerknąłem na swoje ostatnie logi , to wartosc przeplywki 260g na 4biegu

: 2013-10-28, 19:14
autor: gustav
I chyba esa ma gdzieś nieszczelność :( i problem z rozrządem ?

Obrazek

Obrazek

: 2013-10-28, 19:17
autor: buba
Przepływkę masz jebniętą. 190-200g/s to za mało. Zerknąłem w pierwszy log z 2011r i mam 274g/s

Boostu też krucho

: 2013-10-28, 19:32
autor: gustav
Przepływka nówka sztuka. a co z rozrządem ?

Jutro sprawdzę tą przepływkę . Sprawdzę w ETCE jaka powinna być. Martwi mnie niskie doładowanie :( . A ten program jest ku*ewsko mocny Maksymalne Doładowanie przy 90*C i 945*C to aż 1.450 bar'a :shock: - przy tym booscie esa powinna mieć 600 Nm ?

: 2013-10-28, 20:53
autor: SID
halo halo jakie seryjne wtryski i seryjna pompa ?
co za głupoty
no chyba że paliwo rakiet fuell
360-370 ps to wydajność pompy i mniej więcej wtrysków 306cc z S4 przy 98 paliwie, wiele razy potwierdzane

: 2013-10-28, 21:06
autor: buba
Skoro nowka to co chcesz sprawdzac. innej nie ma

: 2013-10-28, 22:09
autor: aw69
niema co zabierać głosu w tej dyskusji, bo właściciel sam nie wie co ma pod maską :) to takie wróżby Andrzejkowe :mrgreen: :mrgreen:

: 2013-10-29, 08:50
autor: goodwhy
aw69 pisze:niema co zabierać głosu w tej dyskusji, bo właściciel sam nie wie co ma pod maską :) to takie wróżby Andrzejkowe :mrgreen: :mrgreen:


Gustav nie jest właścicielem danego autka, pomaga jedynie od strony elektroniki. Auto zostało kupione 4 miesiące temu od osoby która twierdzi ze wtryski wraz i pąpa paliwa są seryjne. ...sprawdze dziś ku pewności :) Najgorsze jest to że w auto zostało już wpompowane troch kasy i nadal lipa :( co wymieniamy jakąś część to wychodzi coś innego, bądź wyskakują błędy które wcześniej nie miały miejsca. więcej szczegółów później po konsultacji z gustavem

: 2013-10-29, 08:55
autor: buba
tym bardziej AW ma racje ;-)

: 2013-10-29, 09:05
autor: gustav
Próbujemy dojść ładu i składu z tym autem. Liczymy na dalsze wypowiedzi z waszej strony.

: 2013-10-29, 09:18
autor: SID
kto był poprzednim włąścicielem auta ?
zrób foto kolektora/listwy i będzie widać jakie wtryski szare lub brązowe

: 2013-10-29, 09:26
autor: gustav
SID - właściciela znasz [Daniel Z.], jest z Białej Podlaskiej, podobno często do Ciebie jeździł i się konsultował. Auto sporo jeździło na szwajcarskich blachach.


[Edit] Po zmianie cewek [ wszystkie nowe od SID'a] Auto jeździ lepiej ale nadal to nie jest to. Dodam przy nowych cewkach wyskakuje błąd w niedoładowanie auta. Brak odpowiedniego ciśnienia doładowania. Od czasu do czasu wyskoczą 2 błędy z EGT.

Oto błędy które były przed założeniem cewek:

4 Faults Found:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17868 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Limit Reached
P1460 - 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 - 35-10 - - - Intermittent


Po cewkach już tylko notorycznie wyskakuje błąd z doładowaniem:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent