A8 by FOSS
Szczególnie ten grill mi się podoba 


Ostatnio zmieniony 2013-10-18, 09:51 przez buba, łącznie zmieniany 1 raz.
No Foss ogarnięty człowiek :)
a przy 4,2 pod maską brak oznak stażenia się :), za kierownicą przy większych prędkościach nie czuć długości ósemki.
co do A8 za młody... chłopie ja mam 24 lata i już sobie życia nie wyobrażam bez tego auta:).robertukf pisze:ZartujeA8 D3 naprawde bardzo mi sie podoba. Ale za mlody jestem na taka limuzyne.
![]()
Koniec off topa.
FOSS gratuluje auta i wiedzy- kojarzę Cię z a6klub.pl i innych z pod znaku czterech kręgów.
a przy 4,2 pod maską brak oznak stażenia się :), za kierownicą przy większych prędkościach nie czuć długości ósemki.
Fakt gril kozak ale bez body od s8 głupio by to wyglądało "ulep"
-
Adriano007
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-01-22, 20:49
- Lokalizacja: Małopolska
- Płeć:
- Kontakt:
Dawno w temacie się nie wypowiadałem ale auto wciąż w moich rękach.
Przez te kilka lat posiadania przeszło wiele zmian i niezbyt przypomina wersję fabryczną
Pokusiłem się o krótkie streszczenie różnych modyfikacji.
Na początek coś przed czym długo się broniłem czyli po-lift.
Kupując auto chciałem przed-lifta, na małym grillu bo ósemka wyjątkowo tak wygląda ale niestety, którejś nocy, na ciemnym parkingu trafiłem przodem gościa co po nocy jechał bez świateł.
Żeby nie było - jak po-lift to tylko od S8.

Przy okazji naprawy/przeróbki przodu do wymiany poszły również lampy.
Te, zanim wylądowały na aucie, poszły do przeróbki.
Po pierwsze regeneracja soczewek, po drugie moduł LED do świateł pozycyjnych oraz dziennych oraz wnętrze lakierowane w czarny matt
. 
Jakiś czas później, idąc za ciosem, lampy tylne również zrobiłem na czarno.

W późniejszym czasie w aucie wymieniłem kilka detali.
eSkowe lusterka
. 
Plastikowe dodatki dekoracyjne wnętrza trochę mnie już znudziły więc listwy zmieniłem na rzadko spotykane "czochrane amelinium"
. 
Idąc za ciosem zmian we wnętrzu zmieniłem również manetki przy kierownicy.
Fabryczne były czarne, plastikowe, pokryte tą natryskiwaną gumą - aktualnie są aluminiowe fabrycznie występujące w kierownicach S8.
. 
Kontynuując zmiany we wnętrzu dołożyłem również pakiet Alcantara czyli kompletną podsufitkę ze wszystkimi słupkami i innymi detalami.

Jakiś czas później ponownie wziąłem się za tylne lampy.
Tym razem wleciały do auta te z końcówki produkcji które bardzo szybko również poszły w kolor czarny.
. 
. 
. 
Zewnętrznie nie chciałem zbytnio fisiować bo lubię aby wszystko było jednak spójne i ze smakiem ale.... nie mogłem się oprzeć i w celach testowych na tylnej klapie wylądowała delikatna lotka.
Przed montażem polakierowana oczywiście w kolor nadwozia.
Powiedziałem sobie, że jak będzie kiczowata to ją zerwę ale szybko się do niej przyzwyczaiłem więc została.
. 
Oczywiście nie można stać w miejscu kiedy inni coś w swoich autach robią więc modyfikacji uległy ponownie moje przednie reflektory.
bi-xenon wyleciał definitywnie i aktualnie na światła mijania i drogowe mam kompletny moduł bi-LED.
Z efektu jestem mega zadowolony - wizualnie z zewnątrz może tego nie widać, szczególnie wtedy kiedy lampy nie świecą ale jak się je zapali to jest super. Światła w nocy robią robotę a mega różnicę widać na światłach drogowych gdzie xenon wydawał się jakiś taki blady a LED daje praktycznie identyczne światło na całym obszarze świecenia.
. 
A tak w ogóle jakiś czas temu przyszło otrzeźwienie. Efektem ubocznym gleby były spore negatywy - szczególnie z przodu gdzie brak jest regulacji pochylenia koła - co w efekcie końcowym przynosiło szybką degradację opon.
W związku z powyższym trochę ją podniosłem rok temu - teraz siedzi już "tylko" 4cm poniżej fabryki
. 
Kilka lat temu fabryczne hamulce zastąpiłem kompletnym zestawem od S8D3.
Na początku byłem z tego mega zadowolony, później się do tego przyzwyczaiłem ale że koledzy zaczęli mnie gonić więc jakiś czas temu zabrałem się za to ponownie.
Na pierwszy ogień poszedł przód.
eSkowe 2-tłoczkowe zaciski pływające zastąpiłem 6-tłoczkowym Brembo od RS6C6 a blachy kotwiczne zmieniłem na takie od Phaetona z kierownicami powietrza
Tarcze hamulcowe zostały na razie eSkowe w rozmiarze 385x36mm ale klocki oczywiście od RSa więc zdecydowanie większe.
Efekt końcowy jest zadowalający
Zaciski
. 
Klocki
(ten na górze fabrycznie od S8D3 a ten na dole obecny od RS6)

Na przyszłość jest plan na dalsze dłubanie hamulców.
Najpierw tył. Plan jest już gotowy i ma być na dwóch zaciskach - tarcze 350-370mm, hamulec roboczy na 4-tłoczkowym Brembo a hamulec postojowy na fabrycznym zacisku.
Układ wydechowy już dawno przeszedł kompleksowe modyfikacje więc w tym zakresie nie wiele mam do roboty.
Po modyfikacjach zrobiło się kompletnie inaczej niż fabryka - V8 brzmi jak prawdziwe V8
https://www.facebook.com/FOSSmotorsport ... 279672533/
Niedawno zmieniłem katalizatory na nowe sportowe i silnik trochę odetchnął.
Idąc dalej zacząłem się też bawić modyfikacjami silnika.
W celach testowych wrzuciłem ostre wałki rozrządu i zrobiłem nowy program.
Niestety nie przyniosło to jakichś piorunujących efektów ale wydaje mi się, że soft nie zagrał z tymi wałkami.
W tym zakresie będę się jeszcze trochę bawił ale na razie nie mam na to zbytnio czasu.
Na modyfikacje czeka również dolot - części wszystkie są ale czasu wciąż na to nie znalazłem
Ale...
W połowie zeszłego roku niespodziewanie wytypowano mnie jako experta ds. Audi A8/S8 czego efektem końcowym był artykuł w tygodniku MOTOR - cóż, bywa
. 
I na koniec kilka fotek z sesji zdjęciowej dla MOTORu
. 
. 

Przez te kilka lat posiadania przeszło wiele zmian i niezbyt przypomina wersję fabryczną
Pokusiłem się o krótkie streszczenie różnych modyfikacji.
Na początek coś przed czym długo się broniłem czyli po-lift.
Kupując auto chciałem przed-lifta, na małym grillu bo ósemka wyjątkowo tak wygląda ale niestety, którejś nocy, na ciemnym parkingu trafiłem przodem gościa co po nocy jechał bez świateł.
Żeby nie było - jak po-lift to tylko od S8.

Przy okazji naprawy/przeróbki przodu do wymiany poszły również lampy.
Te, zanim wylądowały na aucie, poszły do przeróbki.
Po pierwsze regeneracja soczewek, po drugie moduł LED do świateł pozycyjnych oraz dziennych oraz wnętrze lakierowane w czarny matt
Jakiś czas później, idąc za ciosem, lampy tylne również zrobiłem na czarno.
W późniejszym czasie w aucie wymieniłem kilka detali.
eSkowe lusterka
Plastikowe dodatki dekoracyjne wnętrza trochę mnie już znudziły więc listwy zmieniłem na rzadko spotykane "czochrane amelinium"
Idąc za ciosem zmian we wnętrzu zmieniłem również manetki przy kierownicy.
Fabryczne były czarne, plastikowe, pokryte tą natryskiwaną gumą - aktualnie są aluminiowe fabrycznie występujące w kierownicach S8.
Kontynuując zmiany we wnętrzu dołożyłem również pakiet Alcantara czyli kompletną podsufitkę ze wszystkimi słupkami i innymi detalami.
Jakiś czas później ponownie wziąłem się za tylne lampy.
Tym razem wleciały do auta te z końcówki produkcji które bardzo szybko również poszły w kolor czarny.
Zewnętrznie nie chciałem zbytnio fisiować bo lubię aby wszystko było jednak spójne i ze smakiem ale.... nie mogłem się oprzeć i w celach testowych na tylnej klapie wylądowała delikatna lotka.
Przed montażem polakierowana oczywiście w kolor nadwozia.
Powiedziałem sobie, że jak będzie kiczowata to ją zerwę ale szybko się do niej przyzwyczaiłem więc została.
Oczywiście nie można stać w miejscu kiedy inni coś w swoich autach robią więc modyfikacji uległy ponownie moje przednie reflektory.
bi-xenon wyleciał definitywnie i aktualnie na światła mijania i drogowe mam kompletny moduł bi-LED.
Z efektu jestem mega zadowolony - wizualnie z zewnątrz może tego nie widać, szczególnie wtedy kiedy lampy nie świecą ale jak się je zapali to jest super. Światła w nocy robią robotę a mega różnicę widać na światłach drogowych gdzie xenon wydawał się jakiś taki blady a LED daje praktycznie identyczne światło na całym obszarze świecenia.
. A tak w ogóle jakiś czas temu przyszło otrzeźwienie. Efektem ubocznym gleby były spore negatywy - szczególnie z przodu gdzie brak jest regulacji pochylenia koła - co w efekcie końcowym przynosiło szybką degradację opon.
W związku z powyższym trochę ją podniosłem rok temu - teraz siedzi już "tylko" 4cm poniżej fabryki
Kilka lat temu fabryczne hamulce zastąpiłem kompletnym zestawem od S8D3.
Na początku byłem z tego mega zadowolony, później się do tego przyzwyczaiłem ale że koledzy zaczęli mnie gonić więc jakiś czas temu zabrałem się za to ponownie.
Na pierwszy ogień poszedł przód.
eSkowe 2-tłoczkowe zaciski pływające zastąpiłem 6-tłoczkowym Brembo od RS6C6 a blachy kotwiczne zmieniłem na takie od Phaetona z kierownicami powietrza
Tarcze hamulcowe zostały na razie eSkowe w rozmiarze 385x36mm ale klocki oczywiście od RSa więc zdecydowanie większe.
Efekt końcowy jest zadowalający
Zaciski
Klocki
(ten na górze fabrycznie od S8D3 a ten na dole obecny od RS6)
Na przyszłość jest plan na dalsze dłubanie hamulców.
Najpierw tył. Plan jest już gotowy i ma być na dwóch zaciskach - tarcze 350-370mm, hamulec roboczy na 4-tłoczkowym Brembo a hamulec postojowy na fabrycznym zacisku.
Układ wydechowy już dawno przeszedł kompleksowe modyfikacje więc w tym zakresie nie wiele mam do roboty.
Po modyfikacjach zrobiło się kompletnie inaczej niż fabryka - V8 brzmi jak prawdziwe V8
https://www.facebook.com/FOSSmotorsport ... 279672533/
Niedawno zmieniłem katalizatory na nowe sportowe i silnik trochę odetchnął.
Idąc dalej zacząłem się też bawić modyfikacjami silnika.
W celach testowych wrzuciłem ostre wałki rozrządu i zrobiłem nowy program.
Niestety nie przyniosło to jakichś piorunujących efektów ale wydaje mi się, że soft nie zagrał z tymi wałkami.
W tym zakresie będę się jeszcze trochę bawił ale na razie nie mam na to zbytnio czasu.
Na modyfikacje czeka również dolot - części wszystkie są ale czasu wciąż na to nie znalazłem
Ale...
W połowie zeszłego roku niespodziewanie wytypowano mnie jako experta ds. Audi A8/S8 czego efektem końcowym był artykuł w tygodniku MOTOR - cóż, bywa
I na koniec kilka fotek z sesji zdjęciowej dla MOTORu
FOSS motorsport ... pl/de