Strona 2 z 3

: 2013-09-24, 12:02
autor: Flyer
Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.

Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo :-P (lekko cofalo zaplony).

: 2013-09-24, 14:59
autor: Jachyr
Po wywaleniu samych katow i pre katow w srodku nie jest wcale jakos specjalnie glosniej. Tylko przy bucie slychac roznice ale w trasie jest totalny spokoj. Tak to u mnie wyglada:(zaraz po wywaleniu)

http://m.youtube.com/watch?feature=play ... r_embedded

: 2013-09-24, 15:12
autor: Barton66
Jachyr pisze:Po wywaleniu samych katow i pre katow w srodku nie jest wcale jakos specjalnie glosniej. Tylko przy bucie slychac roznice ale w trasie jest totalny spokoj. Tak to u mnie wyglada:(zaraz po wywaleniu)

http://m.youtube.com/watch?feature=play ... r_embedded
masz b.wolny samochód. :-(

: 2013-09-24, 15:20
autor: Darek79
można wstawić tłumiki przelotowe zamiast katów a prekaty wybebeszyć żeby nie było zbyt głośno??Ile mocy może przywrócić tak zrobiony wydech?
Czy wkład K&N nie zaniża mocy?

[ Dodano: 2013-09-24, 15:23 ]
Flyer pisze:Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.

Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo :-P (lekko cofalo zaplony).


[ Dodano: 2013-09-24, 15:23 ]
no to mnie podłamałeś :-/ :-/

: 2013-09-24, 16:20
autor: mik-17
Darek79 pisze:Czy wkład K&N nie zaniża mocy?
Chyba podwyższa jak już

: 2013-09-24, 17:29
autor: Szupryk
buba pisze:Hamownia drogowa nie daje realnych wyników ;-)
Gdy podane są realne wartości (waga auta, ciśnienie atmosferyczne, rozmiar kół) to ta hamownia daje najbardziej realne wyniki 8-)

: 2013-09-24, 18:33
autor: buba
No właśnie. Większość osób niekoniecznie robi to tak jak powinno i wychodzą później różne cyferki

: 2013-09-24, 19:11
autor: urban
Flyer pisze:Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.

Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo :-P (lekko cofalo zaplony).
Flyer tak z ciekawości, wynik osiągnięty na seryjnych coolerach z S4 B5?

Ja też sprawdzałem na hamowni swoją byłą S4. Auto z 2000 r., podczas pomiaru w 100% seryjne. Hamowane w lutym 2012 r., przy przebiegu ok. 250 tys. km osiągnęło: 268 ps, 404 Nm.

: 2013-09-24, 20:37
autor: Flyer
urban pisze: Flyer tak z ciekawości, wynik osiągnięty na seryjnych coolerach z S4 B5?
Tak, ale to byla zima. W lato auto puchlo... na szczescie od 2 lat siedzi juz FMIC :)

: 2013-09-24, 20:38
autor: Jachyr
Barton66 pisze:
Jachyr pisze:Po wywaleniu samych katow i pre katow w srodku nie jest wcale jakos specjalnie glosniej. Tylko przy bucie slychac roznice ale w trasie jest totalny spokoj. Tak to u mnie wyglada:(zaraz po wywaleniu)

http://m.youtube.com/watch?feature=play ... r_embedded
masz b.wolny samochód. :-(
Narazie seria bez katow ale pomalu zaczyna sie wszystko zmieniac...:) teraz narazie tylko program u Adama a w przyszlym roku bedzie jak ma byc...:)

: 2013-09-24, 22:35
autor: esss
U mnie u Witka to w ogole bylo cos ok 290km/430nm, wszystko seria, pre i katy wywalone, koncowy rs4.

: 2013-09-24, 23:23
autor: Darek79
Nie wiem skąd takie moce bierzecie z serii nawet po wywalonych katach ale ok.Nie wierze że auto o przebiegu +- 250 tys km ma takie dane na hamowni.Czyli dopiero dotarte powiedzmy z tych katalogowych 265 powinno miec sporo ponad 300,widać te Eski to jak wino im więcej przebiegu tym moc rośnie :mrgreen:

: 2013-09-24, 23:42
autor: esss
Moja akurat ma mniej przebiegu, Witek tez byl zaskoczony, ze tyle wyszlo, na dodatek zrobil 330/505 przy 0.9 opadajace na 0.8bar.
Zloguj porzadnie auto to sie dowiesz czy z nim cos nie tak.

: 2013-09-25, 00:01
autor: rwtnt
To ciekawe jak zwykle takie moce s 1,2-1-4 bara na k03

: 2013-09-25, 08:00
autor: Barton66
bo to dobre silniki są! jakby nie miały tyle tych pierdzielonych wężyków, kostek, elektroniki, a miejsca by było wystarczającą, żeby można było sobie turbiny wyciągnąć, to już w ogóle były by cudeńka ;-)