Strona 2 z 3
					
				
				: 2013-09-24, 12:02
				autor: Flyer
				Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.
Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo 

 (lekko cofalo zaplony).
 
			
					
				
				: 2013-09-24, 14:59
				autor: Jachyr
				Po wywaleniu samych katow i pre katow w srodku nie jest wcale jakos specjalnie glosniej. Tylko przy bucie slychac roznice ale w trasie jest totalny spokoj. Tak to u mnie wyglada:(zaraz po wywaleniu)
http://m.youtube.com/watch?feature=play ... r_embedded 
			
					
				
				: 2013-09-24, 15:12
				autor: Barton66
				
masz b.wolny samochód. 

 
			
					
				
				: 2013-09-24, 15:20
				autor: Darek79
				można wstawić tłumiki przelotowe zamiast katów a prekaty wybebeszyć żeby nie było zbyt głośno??Ile mocy może przywrócić tak zrobiony wydech?
Czy wkład K&N nie zaniża mocy? 
[ Dodano: 2013-09-24, 15:23 ]
Flyer pisze:Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.
Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo 

 (lekko cofalo zaplony).
 
 
[ Dodano: 2013-09-24, 15:23 ]
no to mnie podłamałeś 
 
  
 
			
					
				
				: 2013-09-24, 16:20
				autor: mik-17
				Darek79 pisze:Czy wkład K&N nie zaniża mocy? 
Chyba podwyższa jak już
 
			
					
				
				: 2013-09-24, 17:29
				autor: Szupryk
				buba pisze:Hamownia drogowa nie daje realnych wyników 

 
Gdy podane są realne wartości (waga auta, ciśnienie atmosferyczne, rozmiar kół) to ta hamownia daje najbardziej realne wyniki  

 
			
					
				
				: 2013-09-24, 18:33
				autor: buba
				No właśnie. Większość osób niekoniecznie robi to tak jak powinno i wychodzą później różne cyferki
			 
			
					
				
				: 2013-09-24, 19:11
				autor: urban
				Flyer pisze:Ja kiedyś hamowałem swoje auto jeszcze z seryjnym softem i na hamowni u Witka wyplul 280PS i 440NM. Byly wywalone katy i prekaty, dolot ITG.
Wynik byl ladny, ale Witek stwierdzil, ze silnik nie jest jakis super mocny... cokolwiek to oznaczalo 

 (lekko cofalo zaplony).
 
Flyer tak z ciekawości, wynik osiągnięty na seryjnych coolerach z S4 B5?
Ja też sprawdzałem na hamowni swoją byłą S4. Auto z 2000 r., podczas pomiaru w 100% seryjne. Hamowane w lutym 2012 r., przy przebiegu ok. 250 tys. km osiągnęło: 268 ps, 404 Nm.
 
			
					
				
				: 2013-09-24, 20:37
				autor: Flyer
				urban pisze:
Flyer tak z ciekawości, wynik osiągnięty na seryjnych coolerach z S4 B5?
Tak, ale to byla zima. W lato auto puchlo... na szczescie od 2 lat siedzi juz FMIC :)
 
			
					
				
				: 2013-09-24, 20:38
				autor: Jachyr
				Barton66 pisze:
masz b.wolny samochód. 

 
Narazie seria bez katow ale pomalu zaczyna sie wszystko zmieniac...:) teraz narazie tylko program u Adama a w przyszlym roku bedzie jak ma byc...:)
 
			
					
				
				: 2013-09-24, 22:35
				autor: esss
				U mnie u Witka to w ogole bylo cos ok 290km/430nm, wszystko seria, pre i katy wywalone, koncowy rs4.
			 
			
					
				
				: 2013-09-24, 23:23
				autor: Darek79
				Nie wiem skąd takie moce bierzecie z serii nawet po wywalonych katach ale ok.Nie wierze że auto o przebiegu +- 250 tys km ma takie dane na hamowni.Czyli dopiero dotarte powiedzmy z tych katalogowych 265 powinno miec sporo ponad 300,widać te Eski to jak wino im więcej przebiegu tym moc rośnie 

 
			
					
				
				: 2013-09-24, 23:42
				autor: esss
				Moja akurat ma mniej przebiegu, Witek tez byl zaskoczony, ze tyle wyszlo, na dodatek zrobil 330/505 przy 0.9 opadajace na 0.8bar.
Zloguj porzadnie auto to sie dowiesz czy z nim cos nie tak.
			 
			
					
				
				: 2013-09-25, 00:01
				autor: rwtnt
				To ciekawe jak zwykle takie moce s 1,2-1-4 bara na k03
			 
			
					
				
				: 2013-09-25, 08:00
				autor: Barton66
				bo to dobre silniki są! jakby nie miały tyle tych pierdzielonych wężyków, kostek, elektroniki, a miejsca by było wystarczającą, żeby można było sobie turbiny wyciągnąć, to już w ogóle były by cudeńka  
