Strona 2 z 2
: 2010-09-28, 10:39
autor: deSigner
No i FMIC raczej (?)....
: 2010-09-28, 11:28
autor: Flyer
No raczej, bo na malych smic'ach to na k04 wyjdzie mu 340PS

: 2010-09-28, 12:20
autor: sportmile
dodaj jeszcze sprzeglo do zestawu.
: 2010-09-28, 18:15
autor: Racer
deSigner pisze:No i FMIC raczej (?)....
FMIC wiadomo i sprzegło to podstawa:d
: 2010-09-28, 20:59
autor: SID
pompa paliwa
: 2010-09-28, 23:30
autor: nosb
Sprzedaj ten woz kup RS4

: 2010-09-28, 23:33
autor: deSigner
nosb pisze:Sprzedaj ten woz kup RS4

.... do którego załóż porządne sprzęgło, FMIC-a, pompę itp

: 2010-09-29, 00:05
autor: sportmile
do 400 hp w s4 nie trzeba zmieniac pompy paliwa
: 2010-09-29, 08:52
autor: SID
sportmile pisze:do 400 hp w s4 nie trzeba zmieniac pompy paliwa
nie sądze aby seria wydała z siebie paliwa na 400ps
: 2010-09-29, 09:22
autor: bracus
u mnie rwało przy 370 - 380KM i 520 nM po wymianie pompy jak ręką dojął

: 2010-09-29, 10:41
autor: sportmile
2 s4 jezdza na serii pompa + nowy filtr . Moce 389 i 396 . Oczywiscie mozna takze regulator zmienic albo pompe bo w sumie to nie jest duzy wydatek
: 2010-09-29, 11:10
autor: SID
sportmile pisze:2 s4 jezdza na serii pompa + nowy filtr . Moce 389 i 396 . Oczywiscie mozna takze regulator zmienic albo pompe bo w sumie to nie jest duzy wydatek
eee to pewnie nie maja wiecej jak 350ps

: 2010-09-29, 11:24
autor: kosiniak
to ile Sid u Ciebie trzeba odjac? :D koncowke? 136? :D
: 2010-09-29, 11:34
autor: SID
kosiniak pisze:to ile Sid u Ciebie trzeba odjac? :D koncowke? 136? :D
gdybym mial ori pompe S4 to nawet i wiecej
: 2010-09-29, 12:27
autor: Racer
deSigner pisze:nosb pisze:Sprzedaj ten woz kup RS4

.... do którego załóż porządne sprzęgło, FMIC-a, pompę itp

Dobrze gadasz:d i nie zapomniec o nowych DV-kach:P