na początek 1,8T nadaje się do Golfa zaś 2,8 do niczego :D 
czytam i czytam i czytam bo żeście się ku.wa tak rozpisali jak by temat był wart uwagi. 
Kolego który założyłeś ten temat, to nie jest tak ze ktoś chce się wymądrzać itp. ale posłuchaj (uważnie przeczytaj) 1,9 TDI vs 2,7 biT to w ogóle pomyłka jak można miedzy tymi liczbami i cyframi postawić "VS" ??? ale ok niech będzie. Mówię Ci że będziesz zadowolony ze zmiany auta no i jeśli nawet ta A6 miała wybetonowany bagażnik i ważyła 2,5 tony to i tak by było lepiej niż 1,9 TDI. Co do tego że gaz jest do kuchenki no to już woła o pomste do nieba ale ciul z tym ... Kto to napisał żeby kupić 3,0 TDI niech idzie do piekła. 3.0 TDI to dziadowski chłam zrobiony po to by zarabiac na serwisie FLAYER sorki ale takie mam doświadczenia po ojca A6 i z nad-słuchu :D.
Ps: miałem a6 2,7Bit i mam nadal Galaxy 1,9 TDI (ok większe auto i cięższe niż a4) ale mój wynik 162km pokazała hamowania nie oferta boxa na allegro :)..
Sory ale mam zły humor bo zjebali mi pneumatyke łosie w ASO !!!!
Kupuj a6 w 2,7 zapierdziel sobie elegancko LPG (mocny i odpowiedni pod moc) i bedziesz śmigał taniej niż 1,9 TDI za to dam jaja sobie uciąć. 
[ Dodano: 2013-09-10, 16:06 ]
buba pisze:nie patrz na wykresy i nie kreuj na tej podstawie opinii które szybciej przyśpiesza bo to można sobie wiesz gdzie wsadzić 
 
 
wsiądź do 1.9 a później do 2.7 i zobaczysz o czym tutaj wszyscy piszą. weź pampersa, środki uspokajające i wtedy zobaczymy jak przez kilka godzin będziesz miał banana na twarzy przy kilku startach i redukcjach. 
później proponuję mały test. weź te same auta i jedź w trasę i policz ile razy przerzucisz biegi zanim wyprzedzisz 4 TIRy z Białorusi jadące zderzak w zderzak na wąskiej dwupasmowej drodze w obu tych autach (proponuję podwójną dawkę srodków uspokajających i założyć 3 pampersy). 
na końcu zaciągnij ręczny na jałowym i posłuchaj jaki masz klekot silnika i masaż pleców od trzęsącej się budy w dieslu a później wsiądź do 2.7 otwórz szyby i słuchaj pięknego dzwięku V6
ja mam na zegarze prawie 330k km
sam przelatałem już prawie 70k km z czego ok 60 LPG i nie jest źle 

 
Buba kocham Cię za te instrukcje obsługi.
Ps: ziomek jak robisz 60tys bez otwierania maski w 12 czy tam więcej letnim 1,9 TDI to zacznij grac w Lotto bo takiego szczescia nie mozna przepierd..lić :D
... a tak na marginesie to ile masz nastukane na liczniku w tej 1,9 ?? 600, 700 tys?
Poproś kogoś z forum z Twojej okolicy to Cię przewiezie zobaczysz o czym my tu mówimy. Ja mam teraz 4,2 w A8 i przy 120km/h zaczynam szlochać za swoją starą audi ...