Strona 2 z 4

: 2013-09-01, 16:31
autor: quadysz
nie moze byc az tak duza, co najwyzej 20-30kg, az poszukam ;)

[ Dodano: 2013-09-01, 16:37 ]
wagi silnikow nie znalazlem, ale znalazlem katalogowe wagi samochodow,
s4 b6 sedan 1660. avant 1720, s4 b5 1535 do 1680 (tutaj nie bylo napisane co i jak ;) ) ale sam blok v8 jest aluminiowy i duzo wagi zaoszczedza

: 2013-09-01, 17:18
autor: FOSS
quadysz pisze:wagi silnikow nie znalazlem, ale znalazlem katalogowe wagi samochodow,
s4 b6 sedan 1660. avant 1720, s4 b5 1535 do 1680 (tutaj nie bylo napisane co i jak ;) )
To bardziej realne... bo już myślałem, że jest cięższe od A8 :-P
quadysz pisze:... ale sam blok v8 jest aluminiowy i duzo wagi zaoszczedza
Generalnie większa część silnika jest z amelinium a nie tylko blok więc tym bardziej dużo nie waży ;-)

: 2013-09-01, 18:17
autor: asi
ja podalem cene z wagi, nie z dowodu i danych katalogowych. auto z 8 poduchami, skory recaro, bose, nawi, tv i inne bzdety.

w tej chwili mam c6 w 3.0tdi i nie wazylem jej jeszcze, ale po prowadzeniu stawierdzic mozna dosc szybko, ze jest mega ciezka.

: 2013-09-01, 18:36
autor: arti@R1
Na pewno wiekszy potencjał i frajda z jazdy jest z 2.7T. ;-) Mój sedan np w w dowodzie ma 1635kg

: 2013-09-01, 19:59
autor: Suchar
S4 B5 z agresywnym chipem może mieć nawet 500 Nm mom. obr., a S4 B6 ma ok 410 Nm fabrycznie, przy założeniu, że konie fabrycznie nie poszły się paść na łąkę; przy podobnej masie wozów, 100 Nm robi różnicę.

: 2013-09-02, 01:13
autor: Szupryk
Agresywny chip ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2013-09-02, 01:13
autor: mik-17
Moje s4 avant w dowodzie ma 1800kg , w rzeczywistości 1850 kg.(recaro, solar, alu obudowy lusterek, hak, fmic i dolot nierdzewka, chłodnica oleju) chyba tyle z ciężkiego wypasu
Poprzednia s4 b5 Avant miała ~1600kg.
~200 - 250 kg to sporo

Zakładam że ori 4.2 z całym osprzętem wazy więcej od 2.7 w budzie b6 ponieważ u mnie już nie ma efektu nurkującego przodu jak w 4.2 a poza tym przednie zawieszenie mam wyżej w stosunku do tyłu

: 2013-09-02, 01:48
autor: FOSS
mik-17 pisze:Moje s4 avant w dowodzie ma 1800kg , w rzeczywistości 1850 kg.(recaro, solar, alu obudowy lusterek, hak, fmic i dolot nierdzewka, chłodnica oleju) chyba tyle z ciężkiego wypasu
Poprzednia s4 b5 Avant miała ~1600kg.
~200 - 250 kg to sporo
No to rzeczywiście sporo... mówię i o różnicy pomiędzy B5 i B6 jak i o samej masie B6...
w necie jak poszukać to w danych technicznych masy B5 i B6 podają bardzo zbliżone :roll:
Swoją drogą moje D3, jak dobrze pamiętam, w dowodzie ma 1855kg (rzeczywistej nie znam bo nie ważyłem) czyli praktycznie tyle co twoje B6...
Amelinium robi swoje - ósemka duża krowa ale jak na swoje gabaryty jednak całkiem lekka ;-)

Jako ciekawostkę dodam...
moje Ex A8 D2 4.2V8 miało w papierach 1895kg a moje Ex S8 D2 pomimo ciut bogatszego wyposażenia oraz fabrycznego haka holowniczego tylko 1845kg - nie wiem gdzie Niemcy te 50kg urwali ale się postarali :lol:

: 2013-09-02, 08:22
autor: bracus
z wagi wszystkie dokładnie tak samo wyposażone + pół baku wszystkie poliftowe
avant 2001 r full z szybrem 1680 kg
sedan 2000 rok z szybrem 1620 kg
sedan 1999 rok bez szybra 1580 kg
oczywiście szyber nie waży 40 kg ;) tak wyszło - ważone w tym samym miejscu

: 2013-09-02, 09:08
autor: majlo
a rs4 b7 1725kg

: 2013-09-02, 10:06
autor: Suchar
Szupryk pisze:Agresywny chip ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
agresywny ;)

są chipy gdzie boost cut jest podniesiony do 1,1-1,2 bara i takie są "lajtowe chipy" (vide turbo więcej nie wyda)a są "chipy agresywne", gdzie turbo pompuje ile wlezie, bo boost cut jest de facto usunięty w cholerę (>1.4 bara doładowania), więc cóż w tym śmiesznego w stwierdzeniu "agresywne"? niektórzy mają gotowce z 310 KM a niektórzy 325 KM, a może nawet i więcej.

: 2013-09-03, 09:26
autor: Flyer
Takie porownania sa kompletnie z dupy. Postawmy zdrowe S4 B6 i S4 B5 obok siebie... bo ta B6-tka z filmiku na bank ma spory przelot, slabe glowice i moc sporo nizsza niz katalogowa.

Tak jedzie w 100% zdrowe S4 B6:

http://www.youtube.com/watch?v=QqGt5zv8vUM

http://www.youtube.com/watch?v=66ZfyB3yCb8

Mysle, ze wiekszosc 2,7 po sofcie mialoby powazny problem, szczegolnie od 140 w gore.

: 2013-09-03, 10:00
autor: buba
Fly win is win. czy ono jest zdrowe czy chore nikogo to nie obchodzi ;-)

: 2013-09-03, 11:45
autor: BurnOuT
Zwróć uwagę że S4 B6 z ostatnich filmów wg opisu jest delikatnie dłubnięte

: 2013-09-03, 12:16
autor: Flyer
A ta 320konna eSka z pierwszego filmu, to totalna seria? :lol:

B6 z filmow, ktore wkleilem ma tylko wydech tak naprawde, podkladki pod kolektor ssacy... wiec zadne wieksze mody.