S4 B5 326PS vs S4 B6 340PS

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

nie moze byc az tak duza, co najwyzej 20-30kg, az poszukam ;)

[ Dodano: 2013-09-01, 16:37 ]
wagi silnikow nie znalazlem, ale znalazlem katalogowe wagi samochodow,
s4 b6 sedan 1660. avant 1720, s4 b5 1535 do 1680 (tutaj nie bylo napisane co i jak ;) ) ale sam blok v8 jest aluminiowy i duzo wagi zaoszczedza
Awatar użytkownika
FOSS
Posty: 212
Rejestracja: 2010-05-26, 13:39
Lokalizacja: WPR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: FOSS »

quadysz pisze:wagi silnikow nie znalazlem, ale znalazlem katalogowe wagi samochodow,
s4 b6 sedan 1660. avant 1720, s4 b5 1535 do 1680 (tutaj nie bylo napisane co i jak ;) )
To bardziej realne... bo już myślałem, że jest cięższe od A8 :-P
quadysz pisze:... ale sam blok v8 jest aluminiowy i duzo wagi zaoszczedza
Generalnie większa część silnika jest z amelinium a nie tylko blok więc tym bardziej dużo nie waży ;-)
FOSS motorsport ... pl/de
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

ja podalem cene z wagi, nie z dowodu i danych katalogowych. auto z 8 poduchami, skory recaro, bose, nawi, tv i inne bzdety.

w tej chwili mam c6 w 3.0tdi i nie wazylem jej jeszcze, ale po prowadzeniu stawierdzic mozna dosc szybko, ze jest mega ciezka.
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Na pewno wiekszy potencjał i frajda z jazdy jest z 2.7T. ;-) Mój sedan np w w dowodzie ma 1635kg
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

S4 B5 z agresywnym chipem może mieć nawet 500 Nm mom. obr., a S4 B6 ma ok 410 Nm fabrycznie, przy założeniu, że konie fabrycznie nie poszły się paść na łąkę; przy podobnej masie wozów, 100 Nm robi różnicę.
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Agresywny chip ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Moje s4 avant w dowodzie ma 1800kg , w rzeczywistości 1850 kg.(recaro, solar, alu obudowy lusterek, hak, fmic i dolot nierdzewka, chłodnica oleju) chyba tyle z ciężkiego wypasu
Poprzednia s4 b5 Avant miała ~1600kg.
~200 - 250 kg to sporo

Zakładam że ori 4.2 z całym osprzętem wazy więcej od 2.7 w budzie b6 ponieważ u mnie już nie ma efektu nurkującego przodu jak w 4.2 a poza tym przednie zawieszenie mam wyżej w stosunku do tyłu
Awatar użytkownika
FOSS
Posty: 212
Rejestracja: 2010-05-26, 13:39
Lokalizacja: WPR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: FOSS »

mik-17 pisze:Moje s4 avant w dowodzie ma 1800kg , w rzeczywistości 1850 kg.(recaro, solar, alu obudowy lusterek, hak, fmic i dolot nierdzewka, chłodnica oleju) chyba tyle z ciężkiego wypasu
Poprzednia s4 b5 Avant miała ~1600kg.
~200 - 250 kg to sporo
No to rzeczywiście sporo... mówię i o różnicy pomiędzy B5 i B6 jak i o samej masie B6...
w necie jak poszukać to w danych technicznych masy B5 i B6 podają bardzo zbliżone :roll:
Swoją drogą moje D3, jak dobrze pamiętam, w dowodzie ma 1855kg (rzeczywistej nie znam bo nie ważyłem) czyli praktycznie tyle co twoje B6...
Amelinium robi swoje - ósemka duża krowa ale jak na swoje gabaryty jednak całkiem lekka ;-)

Jako ciekawostkę dodam...
moje Ex A8 D2 4.2V8 miało w papierach 1895kg a moje Ex S8 D2 pomimo ciut bogatszego wyposażenia oraz fabrycznego haka holowniczego tylko 1845kg - nie wiem gdzie Niemcy te 50kg urwali ale się postarali :lol:
FOSS motorsport ... pl/de
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

z wagi wszystkie dokładnie tak samo wyposażone + pół baku wszystkie poliftowe
avant 2001 r full z szybrem 1680 kg
sedan 2000 rok z szybrem 1620 kg
sedan 1999 rok bez szybra 1580 kg
oczywiście szyber nie waży 40 kg ;) tak wyszło - ważone w tym samym miejscu
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
majlo
Posty: 214
Rejestracja: 2012-07-07, 10:09
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: majlo »

a rs4 b7 1725kg
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

Szupryk pisze:Agresywny chip ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
agresywny ;)

są chipy gdzie boost cut jest podniesiony do 1,1-1,2 bara i takie są "lajtowe chipy" (vide turbo więcej nie wyda)a są "chipy agresywne", gdzie turbo pompuje ile wlezie, bo boost cut jest de facto usunięty w cholerę (>1.4 bara doładowania), więc cóż w tym śmiesznego w stwierdzeniu "agresywne"? niektórzy mają gotowce z 310 KM a niektórzy 325 KM, a może nawet i więcej.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Takie porownania sa kompletnie z dupy. Postawmy zdrowe S4 B6 i S4 B5 obok siebie... bo ta B6-tka z filmiku na bank ma spory przelot, slabe glowice i moc sporo nizsza niz katalogowa.

Tak jedzie w 100% zdrowe S4 B6:

http://www.youtube.com/watch?v=QqGt5zv8vUM

http://www.youtube.com/watch?v=66ZfyB3yCb8

Mysle, ze wiekszosc 2,7 po sofcie mialoby powazny problem, szczegolnie od 140 w gore.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Fly win is win. czy ono jest zdrowe czy chore nikogo to nie obchodzi ;-)
BurnOuT
Posty: 41
Rejestracja: 2012-06-18, 22:42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BurnOuT »

Zwróć uwagę że S4 B6 z ostatnich filmów wg opisu jest delikatnie dłubnięte
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

A ta 320konna eSka z pierwszego filmu, to totalna seria? :lol:

B6 z filmow, ktore wkleilem ma tylko wydech tak naprawde, podkladki pod kolektor ssacy... wiec zadne wieksze mody.
ODPOWIEDZ