Strona 2 z 4

: 2010-09-15, 16:58
autor: Flyer
Ja musze miec poprostu wszystko na TIP TOP :mrgreen:

: 2010-09-15, 17:26
autor: Gracjan
U mnie też drży lekko, obroty według Vaga mam na poziomie 840obr/min.

: 2010-09-15, 18:01
autor: BKMM
A u mnie nic :) a raczej tez należę do tych przewrazliwionych :)

: 2010-09-15, 20:44
autor: ajax
aw69 pisze:dodam cos od siebie....ile S / Rs4 nie widzialem wszystkie miały takie delikatne mrowienie pod tyłkiem na jałowych....moj tez tak ma - olałem temat bo uznałem to za standard
BKMM pisze:A u mnie nic :) a raczej tez należę do tych przewrazliwionych :)
no to Kolego BKMM cos Ci sie spie***lilo....

: 2010-09-15, 23:58
autor: BKMM
Na to by wychodziło :) albo nie jestem tak wrażliwy jak mi się wydaje :lol:

: 2010-09-16, 11:06
autor: aw69
BKMM kłamie bo to auta Kosianiaka było, a znam je doskonale i tez miało taki sam objaw :)
Poprostu jest to taki objaw że nie jest jakis dokuczliwy i odczuwalny....flyer obawiam sie że tego mikro drżenia nie wyeliminujesz choćbyś na głowie stawał :)

: 2010-09-16, 11:22
autor: BKMM
aw69 pisze:BKMM kłamie bo to auta Kosianiaka było, a znam je doskonale i tez miało taki sam objaw :)
Poprostu jest to taki objaw że nie jest jakis dokuczliwy i odczuwalny....flyer obawiam sie że tego mikro drżenia nie wyeliminujesz choćbyś na głowie stawał :)
Kłamie zaraz kłamie :) może to drżenie u mnie samoistnie znikło :]

: 2010-09-16, 14:54
autor: Flyer
Jutro pewnei sprobuje zawalczyc z obrotami na jalowym, wydaje mi sie, ze powinny byc nieco wyzsze skoro u niektorych jest nawet ponad 800...

A co do mrowienia/drzenia - ono u Was jest jednostajne?
Bo u mnie nie. Poprostu jest takie "narywanie".

Nawet zwykly diesel rowniej pracuje na jalowym :/

: 2010-09-16, 14:56
autor: KALI
Podnieś obroty i wtedy jak nie pomoże bedziemy myslec dalej.

: 2010-09-17, 01:22
autor: bracus
a jak u Ciebie z największą bolączką 2.7 bt ? fazownikami ? nie masz luznych łańcuchów lub wytartych ślizgów ?

: 2010-09-17, 07:51
autor: JohnyBI
660-800 not adjustable

: 2010-09-17, 08:10
autor: skalarx
bracus pisze:a jak u Ciebie z największą bolączką 2.7 bt ? fazownikami ? nie masz luznych łańcuchów lub wytartych ślizgów ?
jak to może być od fazowników to mam to samo :mrgreen:

: 2010-09-17, 10:01
autor: Flyer
bracus pisze:a jak u Ciebie z największą bolączką 2.7 bt ? fazownikami ? nie masz luznych łańcuchów lub wytartych ślizgów ?
Nie mam zielonego pojecia :-)

EDIT

Nosb twierdzi, ze u mnie tego problemu nie ma :-)

: 2010-09-17, 11:23
autor: skalarx
Skąd ten problem z napinaczami? od przebiegu? od "nadmiernej" eksploatacji? Niektórzy go mają inni nie. Widzę że nie ma reguły czy samochód 98 czy 2001.

: 2010-09-17, 11:37
autor: Flyer
U mnie jest niby przebieg 160k km [historia do konca 2008 r.].
Auto bylo na pewno po sofcie.