Strona 2 z 5
					
				
				: 2013-07-17, 09:48
				autor: majlo
				Myślę nad odsyfianiem ale to się jeszcze okaże nie mam za bardzo ciśnienia na moc.
			 
			
					
				
				: 2013-07-17, 12:16
				autor: Flyer
				a jak z moca vs stare RS4 ?
ja tez nie mam wielkiego cisnienia na moc, ale jakbym mial RS4, to z zasady "dbania" o auto zrobilbym mu kuracje... :)
			 
			
					
				
				: 2013-07-17, 17:22
				autor: majlo
				Jeżeli chodzi o który szybszy to bez wątpienia b5  

 (przynajmniej na tą chwilę)
Ale jeżeli chodzi o elastyczność to jest o wiele fajniejsza w b7.
 
			
					
				
				: 2013-07-17, 21:05
				autor: LCQ
				układ jezdny, zachowanie w zakrętach itd? jak wygląda w stosunku do B5
			 
			
					
				
				: 2013-07-17, 21:44
				autor: Jachyr
				LCQ pisze:układ jezdny, zachowanie w zakrętach itd? jak wygląda w stosunku do B5
Prawde mowiac mialem okazje jezdzic i rs4 b5 i b7 i powiem tak. Ja osobiscie lubie czuc ze to ja prowadze auto a nie jak auto ,,prowadzi mnie". Dla mnie jest za duzo elektroniki w tym aucie obojetnie czy wpadniesz w dziure czy koleine kierownica ani drgnie. Ogolem prowadzenie bardzo precyzyjne itd itp ale jest to po prostu ,,cyfron" to takie moje spostrzezenie:) dlatego najchetniej posmigal bym jakims prawdziwym mocnym Quattro z lat 90:) Rs2 marzenie..
P.s auto bardzo ladne. Pogratulowac:)
 
			
					
				
				: 2013-07-18, 09:20
				autor: majlo
				Dziękuję :)
Ja osobiście mam kompletnie inne zdanie. 
W b5 było czuć ciężar samochodu tutaj kompletnie nie. 
Poza tym nie ma się co oszukiwać ani b5 ani b7 nie jest autem do upalania go po zakrętach :) wiecej frajdy daje 15letni wybebeszony civic z b18c6.
			 
			
					
				
				: 2013-07-18, 09:25
				autor: kasku22
				swapuj na 2,7BIT podrezaj troche i auto bedzie mialo taka motorownie jaka powinno dostac od fabryki 

 
			
					
				
				: 2013-07-18, 09:34
				autor: majlo
				Ale on ma najlepszą motorownie jaka jest możliwa. V8 panie V8 :) wsiadam rano odpalam i mi się japa cieszy :)
			 
			
					
				
				: 2013-07-18, 09:36
				autor: Jachyr
				majlo pisze:Ale on ma najlepszą motorownie jaka jest możliwa. V8 panie V8 :) wsiadam rano odpalam i mi się japa cieszy :)
Co fakt to fakt dzwieku V8 nie zastapi kompletnie nic...:)
 
			
					
				
				: 2013-07-18, 09:38
				autor: Jeta
				Z rs4 jest tak,ze ten co ma b5 chwali b5,zas ten co uzytkuje b7 chwali b7. Ja osobiscie uzytkuje ten drugi i za nic w swiecie nie zamienil bym go ani na b5 ani na b8, ale to juz kwestia gustu a o gustach sie nie dyskutuje :) kazdy ma wady i zalety,fajnie ze w PL przybywa ich na drogach i az sie lezka w oku kreci jak sie widzi rs-a rozwalonego na calej drodze i nie wazne czy to rs2,3,4 czy 6..
			 
			
					
				
				: 2013-07-18, 09:53
				autor: bracus
				Jeta Rs2 to ja widziałem raz w Ingolstadt a trafić takiego rozbitego na drodze to mi już nie będzie dane (i nie chce)  
 
 
Co do chwalenia co się ma a co mają inni ja miałem zawsze po prostu pragmatyczne podejście i w moim przypadku chodzi o najtańsze konie (bo do tego mam samochód czyli do zabawy) ponieważ pomodzona eska która objeżdżą takiego RS'a kosztuję na dzień dzisiejszy połowę jego wartości.
Inną sprawą jest jeszcze co się miało i czym się jeździło - jak się miało powiedzmy 450 koni w syrence a teraz ma się 350 w Maybachu to co kto lubi ale dla niektórych wybór jest oczywisty. Ja osobiście ze względu na wiek i charakter (nigdy nie chciałem być "najszybszy" w mieście) też bym się skłaniał w kierunku takiego RS'a chociażby ze względu na nowocześniejszy design, dźwięk silnika V8, czy np. jakość wykonania wnętrza tak że jako dd jest z pewnością o niebo lepszy od każdej nie wiadomo jak mocnej eski.
 
			
					
				
				: 2013-07-18, 11:03
				autor: buba
				Kiedyś może się skusze bo tam można LPG wsadzić i nie będzie się syfił  

 
			
					
				
				: 2013-07-18, 14:24
				autor: Flyer
				Jachyr pisze:Prawde mowiac mialem okazje jezdzic i rs4 b5 i b7 i powiem tak. Ja osobiscie lubie czuc ze to ja prowadze auto a nie jak auto ,,prowadzi mnie".
Widac, ze nie masz pojecia o B7, gdzie tu elektronika? Chyba, ze masz na mysli ESP, ktore ma tez B5. RS4 B7 prowadzi sie naprawde bardzo dobrze i lepiej od B5-ek. Ma przyzwoity seryjny zawias, grube stabilizatory i czytalem sporo wypowiedzi, ze to auto na torze lata naprawde ok.
Moj ojciec jezdzil kiedys na Miedzianej Prosiakiem i kolesie mocno chwalil wlasnie RSa B7.
 
			
					
				
				: 2013-07-18, 19:30
				autor: Jachyr
				Flyer pisze:Jachyr pisze:Prawde mowiac mialem okazje jezdzic i rs4 b5 i b7 i powiem tak. Ja osobiscie lubie czuc ze to ja prowadze auto a nie jak auto ,,prowadzi mnie".
Widac, ze nie masz pojecia o B7, gdzie tu elektronika? Chyba, ze masz na mysli ESP, ktore ma tez B5. RS4 B7 prowadzi sie naprawde bardzo dobrze i lepiej od B5-ek. Ma przyzwoity seryjny zawias, grube stabilizatory i czytalem sporo wypowiedzi, ze to auto na torze lata naprawde ok.
Moj ojciec jezdzil kiedys na Miedzianej Prosiakiem i kolesie mocno chwalil wlasnie RSa B7.
 
Flayer napisalem nizej ze jezeli chodzi o prowadzenie jego precyzje itd to jest jak najbardziej ok. Jak majlo napisal prowadzi sie go ,,lzej" i po prostu latwiej niz b5 . Z tym ze ja wole naprawde ,,czuć" auto takie mam upodobanie i gust i najchetniej jak byly by tylko 4 buty pedzone, drazek kierownyczy i bez zadnych abs,esp itd.
 
			
					
				
				: 2013-07-18, 21:18
				autor: LCQ
				kasku22 pisze:swapuj na 2,7BIT podrezaj troche i auto bedzie mialo taka motorownie jaka powinno dostac od fabryki 

 
sorry ale większej głupoty nie słyszałem :) jako że mam mało czasu na rozrywkę z zabawkami czasami poruszam się RWD V8 Kompressor ok 380 KM, dźwięk wkurwionego V8 jest nie do przebicia  

 tym bardziej w trybie sport bo jest w automacie